Temun paketista löytyi skorpioni!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/emma-sai-elavan-skorpionin-temun-va…
Taas yksi syy olla tilaamatta temusta, toki näitä voi sattua myös muille ulkomailta tulevilta paketeilta! Mutta silti
Kommentit (52)
Olisipa tullut monta, niin akkahan olisi saanut itselleen ihan kirjaimellisesti SCORPIONS :it :D
Onko svedut noin epätoivoisia että pitää laittaa kumiskorpioni pakettiin
Meille tulee tukkuliikkeeseen lähetyksiä 24/7 ympäri maailmaa ja ei ole mikään Kiinan ongelma pelkästään. Lähetysten mukana on milloin mitäkin yllätyksiä: hyönteisiä, käärmeitä, liskoja, skorpioneja. Sitten saattaa olla irtoraajoja, tai niin linttaan menneitä otuksia, ettei niitä edes tunnista. Ihmisten tavaraakin on silloin tällöin mukana: mattoveitsiä, kyniä, keräilytassuja, puhelimia yms. Eipä siinä sen kummempaa. Raadot ja roskat pois ja tavara vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa tietääkseni ei ole skorpioneja..Remun paketit tulee Euroopan varastoista
Miatä lähtien?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Category:Scorpions_of_Europe
Miten skorpioni elää suljetussa muovipussissa? Yleensä Temun tuotteet pakataan muovipusseihin.
Jotenkin haiskahtaa keksityltä tarinalta kun ei kuvaakaan ole.
Se on sitten eri juttu, haluaako Temusta tilata vai ei. Olen tilannut pari kertaa, kaikki tuotteet olivat hintaansa parempia.
Ulkomailta tulee muitakin tuotteita ketjuliikkeisiin ja niitä sitten ostetaan ja kuvitellaan ostavansa 'suomalaista'.
Esim. muumimukejakaan ei valmisteta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa tietääkseni ei ole skorpioneja..Remun paketit tulee Euroopan varastoista
Ja ne kontit tulevat ensin Aasiasta! Kyllä siellä skorpionin ym viihtyy kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jännä, että uutinen on vaan MTV:llä eikä muualla. Lisäks yleensä vastaavissa uutisissa on kuva löydöstä. Ja mun mielestä on erikoista, ettei Emma oo ottanut yhteyttä Temuun. Mä en kyllä välttämättä ihan täysin usko tähän.
Miksi täällä pitäisi yleisesti jotain ruotsalaista uutista julkaista. Maikkari uutisoi ruotsalaisen expressinin uutista, missä löytyy videokin. Ei ole vielä ottanut yhteyttä, mutta harkitsee viestin lähettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten skorpioni elää suljetussa muovipussissa? Yleensä Temun tuotteet pakataan muovipusseihin.
Se on sitten eri juttu, haluaako Temusta tilata vai ei. Olen tilannut pari kertaa, kaikki tuotteet olivat hintaansa parempia.
Ulkomailta tulee muitakin tuotteita ketjuliikkeisiin ja niitä sitten ostetaan ja kuvitellaan ostavansa 'suomalaista'.
Täysin hyvin sen lyhyen matkan ajan, ei se mikään tyhjiöpussi ole. Temuhan kehuu oikein nopeita toimituksiaan
Vierailija kirjoitti:
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/emma-fick-levande-skorpion-i-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miatä lähtien?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Category:Scorpions_of_Europe
tl:dr skorpioneja löytyy mm. Sveitsistä, Englannista ja Tsekeistä. Sekä tietysti pilvin pimein Espanjasta, Italiasta ja Balkanilta. Euroopan myrkyllisin laji asustaa Kreetalla.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa Temun paketissa oli puuntuhoajakovakuoriaisia. Mene koko talo myrkytykseen.
Aasianrunkojäärä tuhoaa Suomen metsät.
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo sama virsi. Et ole kuullut sellaisesta asiasta kuin EU:n ja Suomen laaduntarkkailu, tiukat raja-arvot ja säädökset? Niitä ei Aasiassa ole edes sähkölaitteille.
Äsken lähti tilaus kun näin tämän uutisen
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee tukkuliikkeeseen lähetyksiä 24/7 ympäri maailmaa ja ei ole mikään Kiinan ongelma pelkästään. Lähetysten mukana on milloin mitäkin yllätyksiä: hyönteisiä, käärmeitä, liskoja, skorpioneja. Sitten saattaa olla irtoraajoja, tai niin linttaan menneitä otuksia, ettei niitä edes tunnista. Ihmisten tavaraakin on silloin tällöin mukana: mattoveitsiä, kyniä, keräilytassuja, puhelimia yms. Eipä siinä sen kummempaa. Raadot ja roskat pois ja tavara vaan eteenpäin.
Kuulostaa oudolta ettet pyydä poliisia hakemaan irtoraajat. Raadot vaan pois? Se ihminen joka ostaa tavaraa, ei halua varmaan roskan, käärmeen ja irtoraajan kanssa ollutta kamaa. Pitäisi ehkä harkita mistä kauppias tilaa vai oliko tämä vitsi, vai pelotteluyritys?
Mitä tahansa ostat, niin voi tulla ylläreitä...
Minun riesaksi tuli jauhokoisa, joka levisi koko asuntoon. En millään meinannut päästä eroon. Kaikista kummallisinta oli, että meillä ei ollut jauhoja missään vaiheessa. Asunto oli uudisasunto ja pelkäsin että elukat leviävät naapureihin.. Meni melkein mielenterveys ja lopulta asunnossa ei säilytetty mitään ruokaa. Riesa vaan jatkui.
Meni aikaa, kun tajuttiin, että uudessa, tunnetusta huonekalukiikkeestä ostetusta vitriinikaapin saumoista löytyi jotain höttöä.. En voi olla varma, mutta luulen, että tuosta ne levisivät ja sinne olivat pesiytyneet. Kaappi vietiin kaatopaikalle. Taloudellinen menetys oli varmaan pari tonnia yhteensä, riesa valtava. Hirveitä elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jännä, että uutinen on vaan MTV:llä eikä muualla. Lisäks yleensä vastaavissa uutisissa on kuva löydöstä. Ja mun mielestä on erikoista, ettei Emma oo ottanut yhteyttä Temuun. Mä en kyllä välttämättä ihan täysin usko tähän.
Mitään "jännää" en kyllä asiasta löydä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos joku salakuljettaa ihmisiä kontissa tai jotain, kuolleet? Kauhea sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa Temun paketissa oli puuntuhoajakovakuoriaisia. Mene koko talo myrkytykseen.
Ehkä kannattaisi availla se sitten ulkona tai jossain muualla? Ehkei osa uskalla tilata sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa, Espanjassa, Kreikassa on ja taitaa olla etelä Ranskassa.