Peruisitko Kreikan matkan helteen vuoksi
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkossa lähteä kesä-, heinä-, elokuussa välimeren maihin.
Olen matkustanut yli 20 vuotta italiaan joka kesä ja aion tehdä niin jatkossakin. Mikä ongelma?
En minäkään enää matkusta kesäkuukausina etelään. Se on vaan liian kuumaa nykyään ja ihan hyvä neuvo tuo on. Matkusta sinä niin paljon kuin haluat Italiaan.
En edes kuvittelisi varaavani matkaa kesällä Etelä-Eurooppaan. Hullun hommaa, joutuisin vain istumaan hotellihuoneessa ilmastointilaitteen alla tai juoksemaan varjosta varjoon jos on pakko mennä ulos. Sama kuin heittäisi rahaa ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut yli 20 vuotta italiaan joka kesä ja aion tehdä niin jatkossakin. Mikä ongelma?
No se helle😀
Ei pidä ulista. Kuumuutta te haluatte kun sinne menette.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010499819.html
2 hellevaellusta harrastavaa ukkosta taas hukassa
järjenkäytöllä pärjää pitkälle
Vierailija kirjoitti:
En peruisi
kyllä järjellä pärjää
ei mitään pitkiä kävelyretkiä
juo kivennäisvettä PALJON
Siesta ja päikkärit kuumimpaan aikaan tai ilmastoituun ostariin reissu
Ei kyllä innostaisi tuollainen loma, kun ei voisi edes tehdä pitkiä kävelyretkiä ja kuumuuden takia menee mielluummin ilmastoituun ostoskeskukseen. Mieluummin peruisin koko loman, kun ei innosta pitkät päikkärit ja siestat myöskään.
Kävin etelänmatkoilla silloin vielä kun 30 astetta oli paljon.
Kuka nyt lomalle menee rehkimään?
No ei se ole yllätys että tuolla on kuumaa kesällä, kyllä sen tietää etukäteen.
miksi edes varaatte reissuja tuohon vuoden aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se helle😀
Sulle voi olla, mulle ei. Rakastan aurinkoa ja lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En peruisi
kyllä järjellä pärjää
ei mitään pitkiä kävelyretkiä
juo kivennäisvettä PALJON
Siesta ja päikkärit kuumimpaan aikaan tai ilmastoituun ostariin reissu
Ei kyllä innostaisi tuollainen loma, kun ei voisi edes tehdä pitkiä kävelyretkiä ja kuumuuden takia menee mielluummin ilmastoituun ostoskeskukseen. Mieluummin peruisin koko loman, kun ei innosta pitkät päikkärit ja siestat myöskään.
Itse taas makoilisin rannalla/altaalla nauttien virvokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne paikalliset pärjää - hyvin
Eivät pärjää. Eivät asu ilmastoiduissa hotellihuoneessa vaan tekevät töitä palvellakseen turisteja.
Suomalaiset valittaa joka asiasta. Pysykää suomessa jossain jumalan selän takana olevalla mökillä ilman mukavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole yllätys että tuolla on kuumaa kesällä, kyllä sen tietää etukäteen.
miksi edes varaatte reissuja tuohon vuoden aikaan
Niinpä, parempi olla kesä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En edes kuvittelisi varaavani matkaa kesällä Etelä-Eurooppaan. Hullun hommaa, joutuisin vain istumaan hotellihuoneessa ilmastointilaitteen alla tai juoksemaan varjosta varjoon jos on pakko mennä ulos. Sama kuin heittäisi rahaa ikkunasta.
En lähde kesällä edes Keski-Eurooppaan. Jopa Wienissä on liian kuuma.
En peru, koska en ole niin tyhmä että lähtisin kesällä etelään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös suomalaiset nimenomaa halua noihin hellehelvetteihin. ja sitten palataan Suomeen naama palaneena ja rusketusrajojen kanssa. Ja ollaan niin ylpeitä
Ollasn koko ajan hotellialueella, että voi hyödyntää allinclusiven täydellisesti ja tullaan kotiin maailmaa nähneenä.
Jos haluaa viettää lomansa kropan selviytymismoodissa hulluissa lämmöissä, niin mikäpäs siinä. Itse tykkään nauttia vapaa-ajastani.
Väärin. Otan ilmastonmuutoksen vakavasti ja teen sen minkä voin. Sinä sen sijaan uhriudut ja piiloudut tuon väheksyvän pilkan taakse.