Peruisitko Kreikan matkan helteen vuoksi
Kommentit (104)
Eikös suomalaiset nimenomaa halua noihin hellehelvetteihin. ja sitten palataan Suomeen naama palaneena ja rusketusrajojen kanssa. Ja ollaan niin ylpeitä
En peruisi
kyllä järjellä pärjää
ei mitään pitkiä kävelyretkiä
juo kivennäisvettä PALJON
Siesta ja päikkärit kuumimpaan aikaan tai ilmastoituun ostariin reissu
Ootko menossa johonkin vaellukselle
ja sä tiesit että voi olla Helle kun varasit
Mää oli viime kesänä Kreetalla. Ei se kuumus haitannut yhtään, kun ei tarvinnut tehdä yhtään mitään.
Kattoo että huoneessa on ilmastointi. Juo paljon ja ottaa rennosti eikä lähde patikoimaan pitkiä matkoja.
Jos terveys vähänkään epäilyttää niin ei kannata mennä. Sinne ei varmasti kaivata yhtäkään ylimääräistä helteen uuvuttamaa turistia kuormittamaan terveydenhuoltoa.
median ja rahastavan eliitin ilmastorahastus-pelottelua, kun Suomesta ei enää voi puhua kun täällä on kylmä ilmasto läpi vuoden...
Joo ainahan siellä on ollut kuumia päiviä
kun vaan lepää niin pärjää. Jos nyt on pakko niin otat sitten useita litroja vettä mukaan vuorisyovaellukselle 40 asteen helteessä.
Minä olen meren rannalla ja pulahdan sinne veteen viikenemään. Ja vietän siestan
Miten ne paikalliset pärjää - hyvin
Vierailija kirjoitti:
En peruisi
kyllä järjellä pärjää
ei mitään pitkiä kävelyretkiä
juo kivennäisvettä PALJON
Siesta ja päikkärit kuumimpaan aikaan tai ilmastoituun ostariin reissu
Mikä pointti siinä lomassa sitten oikein on, jos se vietetään nukkumalla. Maksat siis rahaa siitä, että hikoilet ja olo on tukala.
En peruisi, kun en olisi koskaan varannutkaan. Mikä yllätys se on, että Kreikassa on hellettä kesällä?
Kannattaa lähteä vasta syksymmällä.
No en tietenkään. Mikä kesä tämmöinen on kun nytkin on Turussa +13? Siellä pärjää mainiosti kun juo vettä ja pulahtaa mereen sekä kuumin aika kannattaa viettää varjossa.
Ei kannata jatkossa lähteä kesä-, heinä-, elokuussa välimeren maihin.
Vihaan hellettä. En edes varaisi kesälle matkaa Kreikkaan. Siellähän on ihan sairaan kuuma.
Peruin Kreikan matkan ja mentiinkin kotimaan kohteeseen. Emme aio enää harrastaa lentomatkailua.
Vierailija kirjoitti:
Peruin Kreikan matkan ja mentiinkin kotimaan kohteeseen. Emme aio enää harrastaa lentomatkailua.
Olet parempi ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkossa lähteä kesä-, heinä-, elokuussa välimeren maihin.
Olen matkustanut yli 20 vuotta italiaan joka kesä ja aion tehdä niin jatkossakin. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mää oli viime kesänä Kreetalla. Ei se kuumus haitannut yhtään, kun ei tarvinnut tehdä yhtään mitään.
Eikö ollut tylsää? Minä kävin Kreetalla patikoimassa, veneretkellä ja muutenkin tuli kierreltyä, mutta myös tuli rentouduttua rannalla ja uima-altaalla. Tuolloin ei ollut vielä pahoja helteitä.
Eikö siellä nyt ala jo viilenemään?