Putteessa olevat viisikymppiset naiset mistä teitä löytää
Mistä löytäisi puutteessa olevan +50 naisen vakipanoksi. Seurustelusuhdetta en kaipaa mutta olisi silloin tällöin kiva harrastaa kahden aikuisen välillä estotonta seksiä.
Baarista en enää tässä iässä jaksa etsiä, eikä siellä sitä paitsi tällaisia keski-ikäsiä kauheasti edes ole.
Itse Varsinais-Suomesta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole puutteessa eläviä viisikymppisiä naisia, koska sen ikäiset naiset eivät enää seksistä välitä. Näin se biologia toimii. Kun ei enää ole lisääntymiskykyä niin luonto hoitaa hommat niin, että seksin halu loppuu.
Tuossa on totuutta mukana, erittäin monen naisen kohdalla käy juurikin noin. Halukkuus loppuu vaihdevuosiin. Onneksi kuitenkaan ei aivan kaikkien, on +viisikymppisissä onneksi niitäkin joille seksi maistuu, ja haluavat. Toki myös osa miehistä menettää terveydellisten syitten vuoksi mielenkiintonsa seksiin, mutta niin iso kato ei ole miehillä kuin mitä naisissa tuossa ikäryhmässä on.
Sen ilmiön tuo viisikymppisten naisten suuri poistuma tekee, että tuossa ikäryhmässä tulee entistäkin selvempi epäsuhta seksiä haluavien naisten ja miesten lukumäärän välille.
En ihan jaksa uskoa tuohon, ehkä se on miehille helpommin nieltävä selitys että kun seksielämä hiipuu, ongelma olisi juuri naisen puolella.
Tietenkin hankalat vaihdevuosioireet vaikuttavat seksihaluihinkin, mutta jos ja kun ne saa haltuun voi oma seksuaalisuus avautua naiselle aivan uudella tavalla. Siinä kohti voi mies olla tyytyväinen jos on jaksanut olla naisensa tukena vaihdevuosien pahimmilla hetkillä.
Ei minulla(kaan) mitään tilastoja ole esittää joten enhän minä tiedä miten asia oikeasti on, mutta itse en ainakaan kuulu tuohon poistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, minuun ei saa yhteyttä mutta minuun voi yhtyä.
Mieluusti senkin tekisin
No minut löytää deittisovelluksesta. Mutta valitsen seksiseurani yhtä tarkkaan kuin romanttisenkin seuran, joten helppo saalis en ole. Seksi on hauskinta silloin kun on hyvä henkinen yhteys.
N46
Vierailija kirjoitti:
No minut löytää deittisovelluksesta. Mutta valitsen seksiseurani yhtä tarkkaan kuin romanttisenkin seuran, joten helppo saalis en ole. Seksi on hauskinta silloin kun on hyvä henkinen yhteys.
N46
Minä saan tinderissä ehkä yhden tykkäyksen kuussa, vaikkei ole mitään vikaa minussa. Yksi nainen juuri kertoi ohimennen, että mentyään tinderiin hän sai muutamassa päivässä 1500 tykkäystä. Just. Ei oikein motivoi.
M49
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia olekkaan. 50v naisia ei seksi kiinnosta enää yhtään...
Toivottavasti tämä oli vitsi. Miehenä olen kyllä huomannut, että monet naiset kadottavat seksuaalisuutensa vaihdevuosien aikana mutta saattavat hyvinkin löytää sen uudestaan. Sama taitaa koskea tosin myös meitä miehiä. Ainakin itse koen seksuaalisuuteni muuttuneen. Nykyään olen paljon uteliaampi ja kekseliäämpi kuin nuorena. Seksi ei myöskään ole niin yhdyntäkeskeistä kuin ennen vaan keskityn enemmän naisen nautintoon ja siitä saan itse parhaimman nautinnon.
Suosittelen lämpimästi lähtemään tutkimusmatkalle +50 naisen seksuaalisuuteen. Voit löytää unohtumattomia juttuja.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Minä saan tinderissä ehkä yhden tykkäyksen kuussa, vaikkei ole mitään vikaa minussa. Yksi nainen juuri kertoi ohimennen, että mentyään tinderiin hän sai muutamassa päivässä 1500 tykkäystä. Just. Ei oikein motivoi.
M49
Eikös juuri viisikymppisen miehen pitäisi olla parhaimmillaan deittimarkkinoilla, muistelen näin lukeneeni jostain. Ehkä vika on profiilissa tai hakukriteereissä?
Nämä naisten tykkäysmäärät sitten, nehän on enimmäkseen miehiltä jotka tykkää kaikista, jotka eivät kuitenkaan halua edes jutella, jotka eivät vastaa naisen hakukriteereitä. Yritä sieltä sitten seuloa potentiaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
M49
Ollaanko siellä Tinderissä keräämässä tykkäyksiä vai panemassa?
Saiko ap seuraa?