En syö makeisia ja leivoksia, mutta nyt olen syönyt pakkauksen leivoksia ja toisen melkein koko pussin lakuja. Onko kamalaa? Mitä seurauksia
En syö makeisia ja leivoksia, mutta nyt olen syönyt pakkauksen leivoksia ja toisen melkein koko pussin lakuja. Onko kamalaa? Mitä seurauksia?
Kommentit (9)
Oli hyvää. Söin juuri viimeiset kaksi pikkuleivosta... Punssirullia 6 kpl paketti... 180 g ja 500 kcal per 100 g - HUOH!!! Kyllä musta nyt tulee läski enkä saa syödä mitään moneen päivään... mutta kyllä olivat hyviä ja ostan uuden paketin kun tänään menen kauppaan.
Tämän hemmottelun laukaisi se että olen ollut kamalassa flunssassa ja kait kuumeessa jo yli viikon ja alkoi jo ottaa päähän. Olen syönyt kaikki syötävät jo kaapeista eikä oikein ollut enää mitään syötävää täällä ja sitten innostuin syömään näitä.
Tämän lisäksi join eilen alkoholia huonoon olooni. Sitten heräsin keskellä yötä noin klo 03 ja olen siitä lähtien vaan istunut koneella. Vähän päänsärkyä, räkää pää täynnä mutta en tunne varsinaisesti väsymystä. Jotenkin kehoni on sekaisin. Pikkuleivosten lisäksi söin kolme leipääkin. TÄMÄHÄN ON AIVAN JÄRKYTTÄÄ SYÖMISTÄ. ENNEN KUULUMATONTA MINULLE.
Susta tulee yhtä iso kun pier brosnanin vaimosta
Joillain jo pieni määrä lakuja nostaa verenpainetta pitkäksi aikaa joten sen kanssa olisin varovainen. Päänsärky voi johtua siitäkin.
Alat läskiintyä, verenpaine pomppasi kuukaudeksi.