Millaiset vaatteet 1v. kuvaan pojalle?
Millaisia vaatteita oletta laittaneet 1- vuotis kuvaan? Entä olettako laittaneet kenkiä?
Vinkkejä otettaisi vastaan :)
T: topstar
Kommentit (4)
suorat housut ja kauluspaita. Ei kenkiä, eikä sukkia. Varpaat on kuvissa ihanat! =)
Toisena vaihtoehtona oli " vaarinpaita" -mallinen body ja lappuhaalarit. Ja mukana oli vähän rekvisiittaa, vaikka monissa kuvaamoissa toki on valmiina.
Jos teillä on joku lelu tms joka saa lapsen nauramaan, niin mukaan vaan. Ja ainakin kaksi aikuista kannattaa olla mukana. Viihdyttäminen käy ihan työstä...
samettihousut ja kauluspaita sekä kengät.
' Mä taas laitan ennemmin hienot vaatteet, koska kotona tulee otettua kuvia missä tavan vaatteet päällä. Mutta jokainen tyylillään.
jos laitat kirkkaat vaatteet, ne vievät huomion pojan kasvoista. Ja pojastasihan se kuva mennään ottamaan eikä vaatteista. Itse kannatan myöskin että jotain siistimpää päälle. Eli ei gollegeasua joka on kotona otetuissakin kuvissa joka päivä päällä! Kuvaaja sanoi meille että yksiväriset vaatteet ovat parhaan näköisiä kuvassa. Eli ei siis ruutua, raitaa pikkukuvioita. Ja kannattaa miettiä laittaako ns. viimeisimpiä muotivillityksiä kun ne menee muodista niin nopeasti ja parin vuoden päästä hävettää pitäää kuvaa esillä kun siinä on niin kauheat vaatteet. Meillä päällä oli valkoinen paita ja siistit yksiväriset lappuhaalarit. Avojaloin tietenkin kun ne pikku varpaat on niin suloiset:) Mene valokuvaamoon ja pyydä nähtäväksi heidän ottamiaan vanhoja valokuvia. Niistä näet nopeasti, millaiset vaatteet sinua miellyttää lapsikuvissa. Ja sitten ei muuta kuin ostoksille.
Hei!
Minä kannatan siistejä perusvaatteita. Ihan siis jotkut lapsesi lempparivaatteet tms. Minusta on kiva, että lapsi näyttää kuvassa omalta itseltään eikä mitenkään ylenpalttisen pyntätyltä.
Ja jos on jotain harrastusta tai lempilelua niin se on kiva mukana. Tyttäreni oli esim. himovauvauvauimari - meillä on muutama 1v-kuva, jossa tytöllä on uikkarinsa päällä.
Vaihdettavia vaatteita ei kuitenkaan kannata olla monia, 1-2, kolmet korkeintaan. Kannattaa muistaa, että ne parhaat kuvat otetaan yleensä ensimmäisen 10 minuutin aikana. Lapsi väsyy ja kyllästyy tilanteeseen nopeasti ja lapsi on myös tosi fiksu: oppii aika pian ettei kannata hymyillä, kun joka kerta hymyillessä salama räpsähtää silmille.
Buenos dias (=hyviä kuvia!) HEH! :) ONNANNAA