Muistathan kesän juhlissa, että tennarit ja lenkkarit eivät ole juhlakenkiä, vaikka olisivatkin siistit!
Ja niitä epäsiistejä kenkiä en pitäisi tenniksessäkään enkä lenkillä!
Kommentit (34)
Jos järjestäisin juhlat, laittaisin piruuttanikin pukukoodiksi tennarit/lenkkarit vapaavalintaisen asun kanssa. Siinäpä etikettihullut sitten rikkoisivat etikettiä, jos eivät laittaisi tennareita/lenkkareita juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos järjestäisin juhlat, laittaisin piruuttanikin pukukoodiksi tennarit/lenkkarit vapaavalintaisen asun kanssa. Siinäpä etikettihullut sitten rikkoisivat etikettiä, jos eivät laittaisi tennareita/lenkkareita juhliin.
Hah, sinun julistama pukukoodi ei muutu etiketiksi.
Ei mulla muuta.
Ja muista sinä ap, että se on tasan jokaisen oma asia mitä kenkiä jalkaansa laittaa juhliinkin.
Sitä ei kuule sulta kysytä!
Juhlia kun järjestän niin olen ylionnellinen kun näen kaikki teinit raahautuneena juhliini ja aivan sama vaikka yöpaidassa, kunhan tulevat! Kenkiin en edes katso, halaan ja sanon että syömään ja pitäkää hauskaa.
Aikuisetkin saa pukeutua mihin kenkiin haluavat
Juhlakengät juhliin. Arkena sitten tennareissa 365/24/7.
Viddu sä vaan jaksat jankuttaa tuota. Tapa ittes.
Joillakin ei vaan älli riitä ymmärtämään sivistyneitä tapoja. Mutta oikeasti sivistyneet myös ymmärtää olla heihin puuttumatta, eikä ole huomaavinaan näitä tonttuja. Eli win-win.
Juhannusta viettämässä puku päällä ja stiflat jalassa. No jos fiini rouva niin haluaa.🙄
Sä et määrää ketään. Toivottavasti sulla ei ole miestä tai lapsia.
Ökyjuhlissa sulhasella lenkkarit, vierailla napa paljaana, Kimillä tissit melkein kokonaan esillä. Mikäs siinä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d74a689d-3403-42e9-aeb1-eb9d25…
Ite kolmekymppisenä miehenä tykkään pitää satasen lippalakkia ja turtles kollaria. Cowabungaa fuck yeah!
Ja isoja mukavia sämpylätossuja. Naikin 400 tossut.
Kävin näissä asusteissa faijan hautajaisissa heittää faijalle respektit.
Kukaa ei kommentoinut mun asuvalikoimaa mitenkään. Koska mua pelätään suvun päämiehenä tätä nykyä. Isäni jättäessä elämän, musta tulin klaanin johtaja.
Aurinkolasit oli silmillä ettei muut näkisi ganstan kyyneliä.
ei se tajua mistään mitään, apina mikä apina. kato niitä maalauksia missä on naama maalattu valkoseks ja valkonen peruukki päässä. kyllä se muoti voi muuttua vaikka jollain onkin kustapää täynä