Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa kun nainen käyttää miesten boksereita?

Vierailija
02.10.2023 |

Olen etsinyt kauan halpoja ja samalla mukavia alushousuja, jotka kestää käyttöä. Nyt olen vihdoin löytänyt ne: miesten bokserit. Olen tyytyväinen ikisinkku, joten minkään kumppanin mielipiteistä ei tarvitse välittää. Mutta kehtaanko mennä miesten boksereissa kuntosalille, uimahallille yms. paikkoihin, joissa joku muu voi kiinnittää huomiota boksereihini? Olen ihan tavallinen heteronainen. En siis kuulu mihinkään vähemmistöihin enkä myöskään tahdo, että muut alkaa kuvitella musta mitään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Ne näyttää miehelläkin minihameelta.

Vierailija
2/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä olen käyttänyt jo noin 20 vuotta jotain black horsen xxs-kokoa.

Ovat hyvät urheillessa ja oma työni vaatii paljon liikkumista, niin bokserit on vaan parhaiksi todettu. Mulla ei myöskään ole kovin naisellisen mallinen lantio tai persus, niin nuo istuu paremmin päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Minäkin olen käyttänyt välillä. Paljon mukavammat ne on jalassa kuin pikkarit

Vierailija
4/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein, toki sellaisia missä ei ole etuaukkoa. Niissä on yleensä paremmat vyötärönauhat.

Vierailija
5/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se sepalus?

Vierailija
6/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs se sepalus?

Ei kaikissa ole sitä aukkoa edessä, jos sitä tarkoitat. Osassa on muotoillumpi etuosa kun toisissa, mutta ei mua ole ainakaan haitannut, istuu ihan hyvin siitä huolimatta.

Vierailija
7/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä on ok, että he käyttävät housuja, mutta jos miehet käyttäisivät mekkoa tai hametta, niin samat naiset varmasti nauraisivat ja sanoisivat, että mies on tras ja homofiili.

Vierailija
8/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs se sepalus?

Se on hyvä myös naisille, sen kautta on hyvä raapia jos tuheroa kutittaa.

Vierailija
9/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
10/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se käy päinsä, että ostat omalla rahalla vaatteita itsellesi oman valinnan mukaan. Mitä seuraavaksi? Miesten terät on parempia ja halvempia kuin naisten?

Vierailija
11/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi cringee, mä en salee kehtais olla mun frendien ees jollai boxereil :0 #akward

Vierailija
12/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummopöksyt ovat myös varteenotettava vaihtoehto. Herättävät myös miehissä kiinnostusta.

Vierailija
13/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä on ok, että he käyttävät housuja, mutta jos miehet käyttäisivät mekkoa tai hametta, niin samat naiset varmasti nauraisivat ja sanoisivat, että mies on tras ja homofiili.

Skottimiehille en menisi naureskeleen.

Vierailija
14/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummopöksyt ovat myös varteenotettava vaihtoehto. Herättävät myös miehissä kiinnostusta.

Mummopöksyt on kaikista huonoin vaihtoehto mun kropalle. Hiertää nivustaipeet verille liikkuessa ja hikoillessa, valuu vyötäröltä kun ne on suunniteltu persevämmille (ja pienempää kokoa et voi ottaa, kun sitten vyötärön kohta kinnaa) ja siihen eteen jää ihmeellinen ylimääräinen kangaspussi vaikka koko olisi mikä. Eli joko miesten bokserit tai sitten stringit :D

Vierailija
15/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain miehille,Käyttö naisilta kielletty ehdottomasti.

Vierailija
16/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se bokserikauppa mainosta naisillekin omaa mallia?

Vierailija
17/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt miesten boksereita jo n. 20 v. Kesällä ohuesta kankaasta tehdyt ovat loistavat - ja vilpoisat pitää. Muutenkin mukavammat ja huomattavasti kestävämmät kuin naisten pikkarit. En varasta miesystävältä, ostan ihan omat, koko on hieman erilainen ja mieltymykset myös. Plussat miesten boksereista myös siitä, että ei lähde väriä pestessä lainkaan! Kiva!

Vierailija
18/18 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa itse miehenä käytän vain naisten alushousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi