Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsekontakti

Vierailija
14.06.2024 |

Mitä kokemuksia teillä on katsekontaktista, jos olette miehet jostain naisesta kiinnostuneita? Katsotteko silmiin ja kokeilette löytyykö vastakaikua?  Naiset tietty myös. 

Onko avoin silmiin katsominen usein siis merkki kiinnostuksesta? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (mies) olen todella huono tunnistamaan, onko nainen kiinnostunut tai flirttaileva. Olen ihan keskiverron näköinen, mutta tiedostan, että omassa katseessani on jotain, joka ainakin oman pään sisällä saa kuvitelemaan, että naisissa se herättää jotain tuntemuksia. Muistan yhdenkin asiakastapaamisen, jossa kävin asiakkaalla ja meitä oli palaverissa useampia henkilöitä. Paikalla oli sitten yksi todella viehättävä nainen, jonka silmistä en saanut katsetta irti. En sitä ennen, enkä sen jälkeen ole törmännyt samanlaisiin silmiin. Minun oli pakko hieman enemmän "tuijottaa" häntä, kun mitä muita palaveriin osallistujia, mutta ei hänkään kääntänyt katsettaan pois. Palaverissa hän jopa haastoi itseäni ja antoi tulla suoraa puhetta. Mutta silti välillämme tuntui olevan jotain. Kokouksen loputtua, minulla joko kävi uskomaton onni tai nainen todella oli kiinnostunut, sillä hän oli ainoa, joka lähti kanssani lounaalle. Kävi ilmi, että hän oli naimisissa ja hänellä oli lapsia, mutta koko lounaan ajan istuimme katsellen toisiamme intensiivisesti silmiin ja kummallakaan ei ollut lounaalta kiire pois. Voi olla, että kaikki tapahtui pääni sisällä, eikä nainen ollut yhtään kiinnostunut, mutta kaiholla muistelen vieläkin kohtaamistamme ja naisen ihania silmiä.

Mutta olisiko jollain antaa mielipidettä katseen sijasta myös kosketuksesta. Olen nykyään naimisissa ja meillä on tuttavapariskunta pitkältä ajalta. Minulla ei ole ollut mitään tuntemuksia tuttavapariskunnan naista kohtaan, mutta vastikään tapahtui jotain, joka on saanut pääni pyörälle. Tämäkään nainen ei katsetta välttele, mutta tämän lisäksi yksi kerta istuimme todella pitkään vierekkäin ja vahingossa jalkaterämme koskettivat toisiaan. Omasta kokemuksestani ihmiset, varsinkin suomalaiset, välttelevät kosketusta, joten tällaisessa tilanteessa yleensä jompi kumpi siirtää jalan pois, mutta nyt tätä ei tapahtunut. Istuimme siis todella pitkään vierekkäin niitä näitä jutellen, mutta jalkaterämme koskettivat koko ajan toisiaan. Tästä meni jonkin aikaa, niin olimme pöydän ääressä niin, että vaimoni ja tuttavapariskunnan mies istui toisella puolen pöytää ja minä ja tämä nainen toisella. Tällä kertaa reitemme painuivat yhteen ja halusin testata, että mitä tällä kertaa tapahtuisi ja en jälleen siirtänyt jalkaa pois. Mutta yllätyksekseni tämä nainenkaan ei siirtänyt. Siinä sitten istuimme kosketuksissa toisiimme ja sydämeni hakkasi aika lujaa. Voiko olla, että kyseessä on jonkinlaista flirttailua vai kuvittelenko vain?

Vierailija
42/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse (mies) olen todella huono tunnistamaan, onko nainen kiinnostunut tai flirttaileva. Olen ihan keskiverron näköinen, mutta tiedostan, että omassa katseessani on jotain, joka ainakin oman pään sisällä saa kuvitelemaan, että naisissa se herättää jotain tuntemuksia. Muistan yhdenkin asiakastapaamisen, jossa kävin asiakkaalla ja meitä oli palaverissa useampia henkilöitä. Paikalla oli sitten yksi todella viehättävä nainen, jonka silmistä en saanut katsetta irti. En sitä ennen, enkä sen jälkeen ole törmännyt samanlaisiin silmiin. Minun oli pakko hieman enemmän "tuijottaa" häntä, kun mitä muita palaveriin osallistujia, mutta ei hänkään kääntänyt katsettaan pois. Palaverissa hän jopa haastoi itseäni ja antoi tulla suoraa puhetta. Mutta silti välillämme tuntui olevan jotain. Kokouksen loputtua, minulla joko kävi uskomaton onni tai nainen todella oli kiinnostunut, sillä hän oli ainoa, joka lähti kanssani lounaalle. Kävi ilmi, että hän oli naimis

No ei varmasti ollut mikään vahinko. Olisi kyllä aika selkeä merkki hakeutua tuollaiseen ihokontaktiin toisen kanssa. Kuulostaa aika vaaralliselta peliltä puolisoiden silmien alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun molemmilla tekee mieli, suora ja  vähän liian pitkään kestävä katse paljastaa halukkuuden. Jos mieliteot ei kohtaa, katse tuntuu vain kiusalliselta tuijottelulta. Halukkuuden paljastavan katseen kokeminen on upeaa. Sellaisen osapuolena olin viimeksi tänään.. M51

Vierailija
44/44 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun loi katseen mieheen, josta oli kiinnostunut niin sitä käänsi heti katseen / pään pois kun mies huomasi. Onneksi nyt vanhempana on saanut rohkeutta pitää katse miehessä ja saada ihana ja toivottu katsekontakti :) 

Hymyilen miehelle ja katson pitkään ruskeilla silmilläni, harva mies voi vastustaa ;)

Nainen36