Ihanainen unelmointiketju: mitä kaikkea tekisit elämässäsi, jos laihtuisit normaalipainoiseksi? : )
Ajattele, jos hyvä haltiatar taikoisi yllätten hyllyvät ihrasi kadoksiin ja tekisi sinusta normaalipainoisen. Mitä kaikkea sellaista tekisit, joka ei ole nyt sinulle mahdollista tai sosiaalisesti hyväksyttyä? : )
Kommentit (52)
Mieluiten alipainoiseksi.
Mutta
-urheilu ja tanssi olisi helpompaa
-työ olisi kevyempää
-siivoaminen olisi nautinto
-kaikki vaatteet mahtuisi päälle, joten shoppailisin taatusti enemmän
-korkokengät olisi mukavat, kun ei painaisi mitään
-lenkkeilisin ja pyöräilisin enemmän
-ei tarvitsisi syödä juuri mitään, kun vähästäkin tulisi täyteen, ruuanlaiton sijaan yksi pieni purkki jogurttia
-hommaisin unelmieni miehen
-kävisin kaikissa mahdollisissa riennoissa, kun elämä olisi kevyttä ja ihanaa.
Käännän kohtaloni.
Joten aloitan tekemään kaikkia näitä, jospa sitten myös laihtuisin!
Eikö sun pitäisi olla Prismassa lihavia ja niiden ostoksia kyttäämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata haaveesi, mutta ei ole sellaista asiaa, joka ei ole mahdollista ylipainon takia. Ei ainakaan sellaista, jota haluaisin tehdä.
Oi, kuule paljon on kaikenlaista kivaa, mitä et voi nyt tuolloisena löllykkänä tehdä, ja moni asioista on semmoisia, joista varmasti nauttisit, kun kokeilisit : )
ap
Pistäpä ihan konkreettisia esimerkkejä näistä kivoista tekemisistä.
Esimerkiksi kulkisit kadulla ilman häpeää :D
ap
En ole koskaan hävennyt kadulla kulkemista. En alipainoisena, en normaalipainoisena enkä nyt reippaasti ylipainoisena. Mitä hävettävää niinkin normaalissa asiassa kuin kadulla kulkeminen on?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Kävisin uimassa!
Uimassa voi käydä ylipainoisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pitäisi olla Prismassa lihavia ja niiden ostoksia kyttäämässä?
Ei se oikeasti edes uskalla mennä Prismaan. Kunhan haaveilee päänsä sisällä.
Käyttäisin vaatteita, joissa olisi ollut (poisleikatussa) kokolapussa eri kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä mitään taikonut, ihan itse laihdutin, mutta:
- nivelet eivät särje
- nukun hyvin
- jaksan käydä töissä
- jaksan tehdä vapaa-aikana muutakin kuin maata
Siinäpä ne minkä takia aloin laihduttamaan, joten tavoite saavutettu. Lisänä toki voi sanoa, että huomiota sataa (ei niin hyvä), vaatekaapin joutui uusimaan (ei myöskään hyvä, inhoan vaateostoksia), en enää nauti hyvistä juustoista ja juon kivat kännit enää vain pari kertaa vuodessa.
Mutta mieluummin näin, kun ei satu koko ajan.
Mulla sama, paitsi että nautin juustoista ja kännejä en ole juonut koskaan. Kiloja 108.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata haaveesi, mutta ei ole sellaista asiaa, joka ei ole mahdollista ylipainon takia. Ei ainakaan sellaista, jota haluaisin tehdä.
Oi, kuule paljon on kaikenlaista kivaa, mitä et voi nyt tuolloisena löllykkänä tehdä, ja moni asioista on semmoisia, joista varmasti nauttisit, kun kokeilisit : )
ap
Esimerkiksi mitä ei voi tehdä ylipainoisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä mitään taikonut, ihan itse laihdutin, mutta:
- nivelet eivät särje
- nukun hyvin
- jaksan käydä töissä
- jaksan tehdä vapaa-aikana muutakin kuin maata
Siinäpä ne minkä takia aloin laihduttamaan, joten tavoite saavutettu. Lisänä toki voi sanoa, että huomiota sataa (ei niin hyvä), vaatekaapin joutui uusimaan (ei myöskään hyvä, inhoan vaateostoksia), en enää nauti hyvistä juustoista ja juon kivat kännit enää vain pari kertaa vuodessa.
Mutta mieluummin näin, kun ei satu koko ajan.
Mulla on nuo kaikki saavutettuna, vaikka painoa on vähintään 30kg ylimääräistä.
Sama. Mutta tuo kivuton ja kevyt elämä kyllä houkuttaa. Mietin, miten teen ihan kaiken ikään kuin 20 kilon rinkka selässä, kun muut ähkii ja puhkii vieressä normipainoisenakin. Ihme ettei mun kunto ole tän kovempi!!! Tai vauhti hiljaisempi.
Ostaisin pienempiä vaatteita. Muuta en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jollakin on nyt vähän pakkomielle muiden ihmisten painosta. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään miksi näin? Mikset käytä samaa tarmoa itseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
En ole koskaan hävennyt kadulla kulkemista. En alipainoisena, en normaalipainoisena enkä nyt reippaasti ylipainoisena. Mitä hävettävää niinkin normaalissa asiassa kuin kadulla kulkemin
15v Alipaino
17v normipaino
20v ylipaino
Näin se menee...
Olen töissä vaatekaupassa.
Ihmiset ei tarkkaile painoaan...
Tosin monet ovat lapsesta asti obeeseja.
Esim 10v isot rinnat, koska obeese
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
En ole koskaan hävennyt kadulla kulkemista. En alipainoisena, en normaalipainoisena enkä nyt reippaasti ylipainoisena. Mitä hävettävä
Meslevin soile avautuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
En ole koskaan hävennyt kadulla kulkemista. En alipainoisena, en normaalipainoisena enkä nyt reippaasti ylipainoisena. Mitä hävettävää niinkin normaalissa asiassa kuin kadulla kulkemin
Mä taas olen, niin alipainoisena, normaalipainoisena kuin ylipainoisenakin. Mun häpeä ei johdu mun koosta vaan tunteesta, että olen ruma. Tällaset "hyvänmielen ketjut" pahentaa häpeää kuitenkin, kun saa vahvistusta siihen, että jotkut tuolla oikeasti vahtaa ihmisiä ja kritisoi niiden ulkomuotoa.
Olen entinen ylipainoinen ja heti tulee muutama asia mieleen jota en ennen voinut tehdä:
- mahtuminen S tai M kokoisiin vaatteisiin
- saa ketterästi koko kämmenet lattiaan suorin jaloin
- reidet ei hierrä toisiaan vasten
- lentoneessa saa kantapäät nostettua istuimelle
- peilikuva miellyttäö
Ei tarvii toivoo haltijattaria. Sen voi itse tehdä. En ole huomannut mitään, mitä en olisi ennen voinut tehdä sosiaalisista syistä. It's in your head. Fyysisesti pystyy kyllä enempään.
Kävisin rannalla, kehtaisin taas liittyä Tinderiin. Nyt tällä kaksoisleualla, mahamakkaralla ja yli 80 kg painolla en kehtaa.
Joka päivä tää sama aloitus.