Ihanainen unelmointiketju: mitä kaikkea tekisit elämässäsi, jos laihtuisit normaalipainoiseksi? : )
Ajattele, jos hyvä haltiatar taikoisi yllätten hyllyvät ihrasi kadoksiin ja tekisi sinusta normaalipainoisen. Mitä kaikkea sellaista tekisit, joka ei ole nyt sinulle mahdollista tai sosiaalisesti hyväksyttyä? : )
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata haaveesi, mutta ei ole sellaista asiaa, joka ei ole mahdollista ylipainon takia. Ei ainakaan sellaista, jota haluaisin tehdä.
Oi, kuule paljon on kaikenlaista kivaa, mitä et voi nyt tuolloisena löllykkänä tehdä, ja moni asioista on semmoisia, joista varmasti nauttisit, kun kokeilisit : )
ap
Pistäpä ihan konkreettisia esimerkkejä näistä kivoista tekemisistä.
Esimerkiksi kulkisit kadulla ilman häpeää :D
ap
Taidat itse hävetä. Projektiot on niin selvästi kehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisin uimassa!
Uimassa voi käydä ylipainoisenakin.
Hylkeet ja valaat ovat erinomaisia uimareita, ja söpöjä!
Kävisin jumpassa, salilla, muuten liikkumassa, perheen kanssa uimassa, harrastaisin seksiä, käyttäisin tiukkoka treenihousuja ja söisin joskus herkkuja.
Kuten nytkin:D
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten alipainoiseksi.
Mutta
-urheilu ja tanssi olisi helpompaa
-työ olisi kevyempää
-siivoaminen olisi nautinto
-kaikki vaatteet mahtuisi päälle, joten shoppailisin taatusti enemmän
-korkokengät olisi mukavat, kun ei painaisi mitään
-lenkkeilisin ja pyöräilisin enemmän
-ei tarvitsisi syödä juuri mitään, kun vähästäkin tulisi täyteen, ruuanlaiton sijaan yksi pieni purkki jogurttia
-hommaisin unelmieni miehen
-kävisin kaikissa mahdollisissa riennoissa, kun elämä olisi kevyttä ja ihanaa.
Käännän kohtaloni.
Joten aloitan tekemään kaikkia näitä, jospa sitten myös laihtuisin!
Anteeksi mutta miten alipaino tekee siivoamisesta nautintoa?
Jugurtillakin läskistyy ainakin keski-iässä, keho tarvii proteiinia.
Oma painoni on vaihdella 20 kg ja aina yhtä vastenmielistä
Ostain uusia vaatteita. Paljon bikineitä ja alusvaatteita. Kuvaisin itseäni enemmän someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten alipainoiseksi.
Mutta
-urheilu ja tanssi olisi helpompaa
-työ olisi kevyempää
-siivoaminen olisi nautinto
-kaikki vaatteet mahtuisi päälle, joten shoppailisin taatusti enemmän
-korkokengät olisi mukavat, kun ei painaisi mitään
-lenkkeilisin ja pyöräilisin enemmän
-ei tarvitsisi syödä juuri mitään, kun vähästäkin tulisi täyteen, ruuanlaiton sijaan yksi pieni purkki jogurttia
-hommaisin unelmieni miehen
-kävisin kaikissa mahdollisissa riennoissa, kun elämä olisi kevyttä ja ihanaa.
Käännän kohtaloni.
Joten aloitan tekemään kaikkia näitä, jospa sitten myös laihtuisin!
Anteeksi mutta miten alipaino tekee siivoamisesta nautintoa?
Jugurtillakin läskistyy ainakin keski-iässä, keho tarvii proteiinia.
Oma painoni on vaihdella 20 kg ja
Siis siivoaminen aina yhtä vastenmielistä!
Haluaisin, etten joutuisi jännittämään sosiaalisia tilanteita, kuten polttareita. Esim. piknik --> miten pääsen istumaan maahan, entä sieltä ylös? Tankotanssi --> ei mitään mahdollisuuksia osallistua. Kauniit maisemat vaaran huipulta --> joudun jäämään majoitukseen, koska en yksinkertaisesti pääse kapuamaan vaaran päälle muiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata haaveesi, mutta ei ole sellaista asiaa, joka ei ole mahdollista ylipainon takia. Ei ainakaan sellaista, jota haluaisin tehdä.
Aluksi olin kans tätä mieltä, mutta sitten löysin yhden asian. Pukeutuminen XS koon vaatteisiin, että ne näyttävät hyvältä päällä.
Ja mulla on ollut hyvä laihisflow tässä viikkojen ajan päällä. 14kg tiputettu, 30kg vielä tiputtamatta.
Jatka vain niitä ostosten kyttäystä kommarimarketin kassalla
Minulla kuuskymppisellä ei elämä enää muuttuisi mitenkään jos laihtuisi. En alkaisi kiinnostumaan mistään mikä ei lihavanakaan ole kiinnostanut.
Tulisi kalliiksi vaan jos täytyisi taas kaikki vaatteet uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, kuule paljon on kaikenlaista kivaa, mitä et voi nyt tuolloisena löllykkänä tehdä, ja moni asioista on semmoisia, joista varmasti nauttisit, kun kokeilisit : )
ap
Pistäpä ihan konkreettisia esimerkkejä näistä kivoista tekemisistä.
Esimerkiksi kulkisit kadulla ilman häpeää :D
ap
En ole koskaan hävennyt kadulla kulkemista. En alipainoisena, en normaalipainoisena enkä nyt reippaasti ylipainoisena. Mitä hävettävä
"Mä taas olen, niin alipainoisena, normaalipainoisena kuin ylipainoisenakin. Mun häpeä ei johdu mun koosta vaan tunteesta, että olen ruma. Tällaset "hyvänmielen ketjut" pahentaa häpeää kuitenkin, kun saa vahvistusta siihen, että jotkut tuolla oikeasti vahtaa ihmisiä ja kritisoi niiden ulkomuotoa."
Älä välitä vaikka joku oikeasti kyttäisikin. Heillä on oikeasti isompiakin ongelmia kuin jonkun randomin ylipaino. Tuo väki keksii kyllä joka ihmisestä haukkumista (oli laiha tai lihava), tässä aloituksessa se vain sattui olemaan liikakilot.
En ole normaalipainoinen, mutta teen jo nyt kaikkea, mitä haluankin elämässä. Rakastelen ihanan mieheni kanssa, surffaan, laskettelen. Yolo! Ei pidä estää pienten lisäkilojen toteuttamasta itseään. Se on asenteesta kiinni. :-)