Jos anonyyminä kommentointi poistuisi, kommentoisitteko..
Jos anonyyminä kommentointi poistuisi, kommentoisitteko jatkossakin samalla tavalla keskusteluihin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko ihan Iltalehteen, että Suomen ja Usan hallitus vainoaa ja stalkkaa sekä vittuilee ja trollailee keskustelupalstoilla 24/7 vuosikymmeniä 7 päivänä viikossa aamusta yöhön (ja on kehittänyt itselleen pakkomielteen)yksittäistä viatonta Suomen alkuperäiskansalaista israelilaisella vakoiluohjelmalla, koska kokee taviskansalaisen jostain käsittämättömän kummasta syystä suureksi uhaksi itselleen?
Lääkkeet
Olen koko ajan pitänyt periaatteenani sen, että kirjoitan tavalla, että jos kommenttini julkaistaisiin sellaisenaan iltapäivälehtien sivuilla tai oikeussaleissa, niin minulla ei olisi mitään hävettävää eikä anteeksipyydeltävää.
Nimelläni ja tunnistettavasti en silti aio kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan pitänyt periaatteenani sen, että kirjoitan tavalla, että jos kommenttini julkaistaisiin sellaisenaan iltapäivälehtien sivuilla tai oikeussaleissa, niin minulla ei olisi mitään hävettävää eikä anteeksipyydeltävää.
Ei sullakaan hyvin mee. Tiedät kai että sääntöjä noudattavat vain nössöt kun muuta eivät osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en. En kirjoittele mitään hävyttömyyksiä, mutta en halua olla tällaisella palstalla edes nimimerkillä.
Näinpä, onhan se vähän noloa käyttää aikaansa tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan hyvin mee. Tiedät kai että sääntöjä noudattavat vain nössöt kun muuta eivät osaa tehdä.
Öö, no tuota tarkennukseksi, en ole niinkään säännöistä kiinnostunut, vaan siitä, etten aiheuta ehdoin tahdoin itselleni harmeja. Olen kyllä kirjoittanut vahvojakin mielipiteitäni eri elämän aloilta. Ajatuksista ja mielipiteistä ei sentään vielä rangaista, kun ne ilmaisee asiallisesti. Ystäväpiirissäni on oikeusoppineita, jotkut kommenttini olen tarkistuttanut heillä ennen julkaisemista samasta yllämainitusta syystä.
Onhan yhteiskunnassa nähty sekin ilmiö, että oikeuslaitoksen politisoituessa, keksitään takautuva lainsäädäntö rangaistuksineen á la ToiViainen.
Vaikka oikealla nimelläni kimmentoisin niin ei kukaan saisi mun nimellä musta mitään tietoja mistään ja vaikka saisi niin silti kommenttoisin samalla tavalla kuin tähänkin asti. Miksi en kommenttoisi?