Jos anonyyminä kommentointi poistuisi, kommentoisitteko..
Jos anonyyminä kommentointi poistuisi, kommentoisitteko jatkossakin samalla tavalla keskusteluihin?
Kommentit (28)
Kyllä, mutta vain asiallisesti ja niin, etteivät minun tuntevat ihmiset oppisi minusta mitään uutta.
Suoraan sanottuna en. En kirjoittele mitään hävyttömyyksiä, mutta en halua olla tällaisella palstalla edes nimimerkillä.
Laitetaanko ihan Iltalehteen, että Suomen ja Usan hallitus vainoaa ja stalkkaa sekä vittuilee ja trollailee keskustelupalstoilla 24/7 vuosikymmeniä 7 päivänä viikossa aamusta yöhön (ja on kehittänyt itselleen pakkomielteen)yksittäistä viatonta Suomen alkuperäiskansalaista israelilaisella vakoiluohjelmalla, koska kokee taviskansalaisen jostain käsittämättömän kummasta syystä suureksi uhaksi itselleen?
Jos kaikki julkaistaisiin ja ne pysyisivät täällä niin kyllä!Joku hesari on sananvapauden irvikuva.
Kyllä! Omalla nimellä kirjautumimen tännekkin!!! Päästään noista sekopäistä.
En, koska en halua rekisteröityä ja muistaa tunnuksia yhteenkään paikkaan mihin ei ole pakko. Ihan riittävästi niitä jo muutenkin, eikä tämä niin tärkeä ole että viitsisin nähdä vaivaa jotta kirjoittelua voisi jatkaa jos noin kävisi.
Sama linja jatkuisi. Miksi minun pitäisi muuttaa mitään?
Eiköhän ole vain ajan kysymys, kun tekoäly on kohta niin pitkälle kehittynyt, että se paljastaa kaikki meidät näiden anonyymien huuteluiden takaa : D
Sitten nolostuttaa ja punastuttaa, mutta mitäpä sitä häpeämään, kun kaikkihan täällä on.
Ainakin punavihreät propagandistit ja valheellisen hysterian levittäjät saataisiin kuriin.
Mitä tuo käytännössä meinaisi, henkkarin todistamista sivuston pitäjille?
En pidä niin tärkeänä, jotta vaivautuisin kirjautumaan.
Luultavasti kommentoisin, mutta paljon harvemmin kuin nyt. Enkä viitsisi harrastaa "vittuilua" niin paljon, kun oma nimi näkyisi. Hesarissa pitää kommentoida omalla nimellä ja silloin tällöin olen sinnekin kommentoinut. Ilta-Sanomiin ja Iltalehteen nimimerkillä. Noissä sensuroivat kommenttejani vähän väliä, vaikka olen ollut omasta mielestäni asiallinen.
Vaanivien ammattimaisten alanuolittajien toiminta on säälittävää ja noloa. Ihan tavalliset kommentit keräävät alanuolia tyyliin Koira juoksee metsässä. Ei lapsi ymmärrä mitä joku sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin punavihreät propagandistit ja valheellisen hysterian levittäjät saataisiin kuriin.
Mutta persujen älyvapaa pursuilu jatkuisi, kun eivät osaa hävetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Putinistit ja persut kirjoittavat muutenkin paskaa ihan omilla sometilillään.
En