Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Sanktiot eivät ole riittävän suuret kun sinne kentälle pitää päästä vilauttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua tuo kentälle tunkeilu. Toki itse ymmärrän sitä vieläkin vähemmän kun kohteena on Ronaldo, itse en pyytäisi selfietä vaikka istuisi vieressäni McDonaldsissa :D.
Juoksisin karkuun, jos Ronaldo yrittäisi lähestyä :D
Ilmeisesti neljä häirikköä onnistui pääsemään kentälle ottamaan kuvaa Madeiralla syntyneen Cristiano Ronaldon kanssa. Tällä halusin vain irvailla näille teorioitaan esittäneille.
Vierailija kirjoitti:
Sanktiot eivät ole riittävän suuret kun sinne kentälle pitää päästä vilauttelemaan.
Pari metriä korkea sähköaita katsomon eteen niin eipä tee mieli vilauttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa? Onko tuo Pepe se sama mies, joka pelasi jo 90-luvulla, kun olin lapsi???
t. tietämätön satunnaiskatsoja
Ei pelannut 90-luvulla joukkueissa, joista meillä Suomessa tiedettäisiin. Sai Portugalin kansalaisuuden 2007, joten sitä ennen ei ole myöskään Portugalin maajoukkueessa pelannut.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ehkä sitten oli joku toinen Pepe, jonka muistin. Tai sitten muistan ihan hutiin :D
Tällä kaudella oli ainakin kaksi Pepeä Portugalin pääsarjassa. Niitä on varmaan enemmänkin.
Näin kerran unta, jossa Cristiano Ronaldo ilmestyi Salattuihin elämiin esittämään Kalle Laitelan latinorakastajaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan oikeasti tulee maksamaan tuollainen juoksentelu? Tarkoitan henkilökohtaista sakkoa, en joukkueen saamaa sakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Portugali pelaa seuraavan pelinsä ilman faneja katsomossa. Oppivat olemaan. Näin tehtäisiin jääkiekossa.
Kyllä heidän fanikatsomon kokoa tulisi rajoittaa, samoin serbien, tuoppien heittelyn takia.
Hollannin kannattaja heitti Ranskan Ressu Redfordin päälle tuopin.
Niin ällöttävää menoä.
Mitä helkkaria Yle? Tosissaanko te analysoitte jotain selfie-kuvaajia pelin sijaan?
Tosi turhauttavaa toi kentälle juoksenteleminen. No, Ronaldolla ei maajoukkueuraa ole enää kauaa jäljellä, joten pian tuokin loppuu.
Miksi Yle näytti nuo häiriköt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli jalkapallossakin vielä persoonia:
Kun katsoo tällaisia vanhoja videoita niin aina miettii, että oliko jalkapallon taso ennen paljon huonompi vai oliko silloin vain enemmän erilaisia supertähtiä? Osaako joku jalkapalloexpertti sanoa paljonko pelaajien laatu ja taso on noussut 30 vuodessa?
Taso on noussut niin pelaajissa, teknologiassa (sis. varusteet) kuin valmennuksessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua tuo kentälle tunkeilu. Toki itse ymmärrän sitä vieläkin vähemmän kun kohteena on Ronaldo, itse en pyytäisi selfietä vaikka istuisi vieressäni McDonaldsissa :D.
Juoksisin karkuun, jos Ronaldo yrittäisi lähestyä :D
Todellakin. Mutta olihan tuo jo todella törkeää kun fani juoksee takaapäin kaulaan vaikka Ronaldo näyttää jo etukäteen että älä nyt tule tänne. Ja tyyliin viisikö niitä pääsi kentälle. Kyllä työrauha ja koskemattomuus kuuluu myös hänelle, vaikka itse häntä pelaajana inhoankin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yle näytti nuo häiriköt?
Hyvä että näytti, saipahan nauraa heidän uskomattomalle typeryydelleen.
Ai että olen kade Jussille ja Paulukselle! Oispa siistiä päästä Ylen laskuun reilaamaan ja kattomaan pressiaitiosta matseja 🤩 tosin mun anti katsojille olisi kyllä varsin vaatimaton, joten tuskin toista kertaa tulisi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli jalkapallossakin vielä persoonia:
Kun katsoo tällaisia vanhoja videoita niin aina miettii, että oliko jalkapallon taso ennen paljon huonompi vai oliko silloin vain enemmän erilaisia supertähtiä? Osaako joku jalkapalloexpertti sanoa paljonko pelaajien laatu ja taso on noussut 30 vuodessa?
Taso on noussut niin pelaajissa, teknologiassa (sis. varusteet) kuin valmennuksessakin.
ja omissa maaleissa
Vierailija kirjoitti:
Ai että olen kade Jussille ja Paulukselle! Oispa siistiä päästä Ylen laskuun reilaamaan ja kattomaan pressiaitiosta matseja 🤩 tosin mun anti katsojille olisi kyllä varsin vaatimaton, joten tuskin toista kertaa tulisi 🤣
No tuskin se kovin paljon vaatimattomampi olisi kuin noiden kahdenkaan. Eipä nuo sano juuri mitään, mitä peruskatsoja ei osaisi sanoa,
Georgiasta on siivu maantieteellisesti Euroopassa. Samoin Kazakstanin kohdalla. Kypros sen sijaan ei ole maantieteellisesti Euroopassa, vaikka onkin EU:ssa ja UEFA:ssa. Ihan vain triviaa.