Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tuomio mun mielestä tuo pilkku. Symppis maalivahti Puolella. Mutta kyllä Itävalta oli parempi
Tuo oli melko tyypillinen tilanne nykyjalkapallossa, että haetaan se kontakti vastustajaan, jotta tilanne näyttäisi siltä, että vastustaja olisi tehnyt rikkeen. Itävallan pelaaja haki kontaktin Puolan maalivahtiin ja erotuomari meni halpaan. Ei missään nimessä rankkarin paikka.
MIksi tätä ei protestoitu heti alkuunsa? Jos ihan tavis-tallaaja-ei-jalkapalloasiantuntija kuten itse olen, näki ruudulta suoraan, että kyseessä oli normaali torjunta eikä rike, niin mikä helvetti oikeutti tuomarin tekemään toisen ratkaisun? Täyttä Itävallan nuoleskelua tuo rankkarituomio ja keltainen kortti. Säälittävää. Oikeutta team Puolalle!!
Montakohan kertaa illann aikana kamera käy Mbappen nenässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tuomio mun mielestä tuo pilkku. Symppis maalivahti Puolella. Mutta kyllä Itävalta oli parempi
Se Itävallan pelaajahan oli jo omia aikojaan kaatumassa, ja heittäytyessään vielä potkaisi Puolan maalivahtia leukaan.
TÄMÄ. Missä oli nyt VAR-tarkistus? Itävallan wannabe-muskettisoturi itse potkaisi Puolan molkea leukaan ja maalivahti sai kortin siitä, että torjui palloa. On saatana aikoihin eletty. Ja se rankkari oli kaiken huippu. Ihan pelle tuomari tässä pelissä.
Ja sillä jäbällä karkasi pallo siinä tilanteessa, ei olisi maalia saanut tehtyä vaikka olisi pysynyt pystyssä, pallo olisi mennyt yli päätyrajasta. Tosiaan VAR pitäisi ottaa käyttöön näissä ja tuomariksi täysijärkinen yksilö.
Nyt jo olen kuullut neljä erilaista tapaa sanoa Mbappe tänä iltana
Hauskoja nuo hollantilaisten nimet. Dumfries ja Fringpong
Vierailija kirjoitti:
Ja se vieläpä on erittäin helppo nimi lausua 🤷🏼.
Ranskan Ressu Redford teki melkein maalin
Kun näitä huippupelejä katselee niin huomaa kuinka huono "huuhkajat" oikeasti on
Vierailija kirjoitti:
Mmmbabbe eio eio, Mmmbabbe ooooo! I need a superhero lover!
Ranskan ekassa pelissä kun oli puoliaika niin ylen naistoimitajakin haaveili seksi-Ollia kentälle. Pääseekö tässä pelissä Olli pelaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olettaisi, että tuollaisen staran nimen lausumistapa tulisi juontajien puolelta tarkistettua.
Esim tuo Memphis tuolta Hollannilta onkin Mefii.
Vierailija kirjoitti:
Ranskan ekassa pelissä kun oli puoliaika niin ylen naistoimitajakin haaveili seksi-Ollia kentälle. Pääseekö tässä pelissä Olli pelaamaan?
Eli anteeksi mikä tai kuka??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä ja Valkovenäjällä on kummallakin tasan 11 valkoista avauksessa, veikkaan. Erilaisia ovat yhteiskunnat näissä maissa, toisilla siirtomaahistoriaa, toisilla ei. Russukoita ei kukaan kyllä kisoihin kaipaa.
Juu, Rysssät voi pysyä poissa vaikka ikuisesti. Puolalla oli myös 11 valkoista avauksessa
ja Serbialla.
Griezmanniin luotetaan nyt kun Mbappe toipuu.
Loukkaantuiko se Hollannin käkkäräpää takapakki viime pelissä?
Arajuuri on todella hyvä lisä kommentaattoristudioon: asiantunteva, sujuvasanainen, kykenee pohdiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olettaisi, että tuollaisen staran nimen lausumistapa tulisi juontajien puolelta tarkistettua.
Esim tuo Memphis tuolta Hollannilta onkin Mefii.
Olikin Mefai
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuiko se Hollannin käkkäräpää takapakki viime pelissä?
Takapakki?
Thuram pääsi about yksin läpi. Missä hollannin puolustus?
Nyt on kaikista komeimmat joukkueet kyllä.