Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Espanja ja Saksa on mun suosikit, joten jompaakumpaa veikkaan myös mestariksi.
Niin iloinen Ukrainan puolesta, hiukan hyviä uutisia ja taistelutahtoa kotirintamalle!
Vierailija kirjoitti:
Niin iloinen Ukrainan puolesta, hiukan hyviä uutisia ja taistelutahtoa kotirintamalle!
Hieno suoritus tuo toinen maali erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäväksi jää, kenellä on vastalääke Espanjaa vastaan. Sielussa tuntuu, että Ranskalla.
Kivat kisat! Minulla ei ole oikein suosikki suosikkia näissä kisoissa. Tanskaa tsemppaan jossain määrin.
Niin ja kannustan kaikkia jotka pelaa Serbiaa vastaan
En usko että Mbappe pystyy enää antamaan täyttä panosta näissä kisoissa. Uskon että Espanja vie voiton.
Ei Ranskalla jää kiinni yhdestä Mbappesta. Poissaolo voi hyvinkin mahdollisesti jopa parantaa peliä.
Hoh hoh... juuri TV-ruudulla Lewandowski harmaassa verkkaripuvussa astelemassa stadikalle...... KUUUUMAAAAAAAAA :oP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäväksi jää, kenellä on vastalääke Espanjaa vastaan. Sielussa tuntuu, että Ranskalla.
Kivat kisat! Minulla ei ole oikein suosikki suosikkia näissä kisoissa. Tanskaa tsemppaan jossain määrin.
En usko että Mbappe pystyy enää antamaan täyttä panosta näissä kisoissa. Uskon että Espanja vie voiton.Ei Ranskalla jää kiinni yhdestä Mbappesta. Poissaolo voi hyvinkin mahdollisesti jopa parantaa peliä.
Seksi-Olli pääsee pelaamaan 😎
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoh... juuri TV-ruudulla Lewandowski harmaassa verkkaripuvussa astelemassa stadikalle...... KUUUUMAAAAAAAAA :oP.
Mr. Puola ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr. Puola ehkä?
Heillä ei ihan hirveästi ole kilpailua tässä suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Mbappe pystyy enää antamaan täyttä panosta näissä kisoissa. Uskon että Espanja vie voiton.Ei Ranskalla jää kiinni yhdestä Mbappesta. Poissaolo voi hyvinkin mahdollisesti jopa parantaa peliä.
No sehän kyllä sopii! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr. Puola ehkä?
Ehdottomasti! Vaikka on Puolan joukkueessa muitakin komistuksia. Lewandowski on silti aina ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sopii erityisen hyvin :)
Perhanan Itävalta!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin kuvaavaa, että itseään täynnä olevat arrogantit paskantärkeät itävaltalaiset patsastelevat puku päällä ja puolalaiset saapuvat tyylikkäissä verkkareissa. PIsteet 100-0 Puolalle, samoin sympatiat!! Toivottavasti voittavat!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä mun makuun yhtään 🙈😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, jokaiselle jotain ;o)
GO PUOLA!!!!! JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Whaaat, Mbappe illan ottelussa vaihtopenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, jokaiselle jotain ;o)
Niinhän se on, onneksi on kentät täynnä kauniita miehiä 🥰.
Italian suurin valtti on Donnarumma. Mutta ei sekään yksin riitä, kun maaleja pitäisi myös toiseen päätyyn upottaa.