Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon EM 2024 Official

Vierailija
14.06.2024 |

Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)

Kommentit (4757)

Vierailija
781/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GO PUOLA!!!!! JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Eipäs kun Itävalta voittoon! 

Vierailija
782/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalle onnittelut päivän voitosta! Sorrettu kansa kaipaa edes jotain positiivista. Laiha lohtu toki olosuhteisiin nähden, mutta jotain sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaaat, Mbappe illan ottelussa vaihtopenkille.

No hyvä tilanne jos on penkillä asti nenänsä kanssa

Vierailija
784/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewandowski laitettu lämmittelemään, niin ei ole koko ajan kuiskimassa ohjeita valmentajille vaihtopenkillä 😀

Vierailija
785/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lewandowski laitettu lämmittelemään, niin ei ole koko ajan kuiskimassa ohjeita valmentajille vaihtopenkillä 😀

Toisaalta Puola tasoitti 1. puoliskolla heti, kun Lewa kävi vähän kuiskimassa

Vierailija
786/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Puola tasoitti 1. puoliskolla heti, kun Lewa kävi vähän kuiskimassa

Maestro tulee nyt itse kentälle täräyttämään

Vierailija
787/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vedossa Lewan maali 63min. Eli kohta Puola johtoon.

Vierailija
788/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan komea.

Vierailija
789/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesssss Itävalta 3-1 !!!

Vierailija
790/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut Puolan voittavan. Siinä myös yksi sorrettu kansa. 

Vierailija
791/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesssss Itävalta 3-1 !!!

Parempi voitti, ei kahta sanaa 

Vierailija
792/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin toivonut Puolan voittavan. Siinä myös yksi sorrettu kansa. 

Mutta sortaa edelleen kansalaistensa ihmisoikeuksia. Hyvin vanhoillista ja itäeurooppalaista porukkaa, töissä olen vuosia tehnyt duunia puolalaisten kanssa - mukavia ovat mutta auttamattomasti ajasta jäljessä.

Vierailija
793/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova tuomio mun mielestä tuo pilkku. Symppis maalivahti Puolella. Mutta kyllä Itävalta oli parempi 

Vierailija
794/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova tuomio mun mielestä tuo pilkku. Symppis maalivahti Puolella. Mutta kyllä Itävalta oli parempi 

Se Itävallan pelaajahan oli jo omia aikojaan kaatumassa, ja heittäytyessään vielä potkaisi Puolan maalivahtia leukaan.

Vierailija
795/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Itävallan pelaajahan oli jo omia aikojaan kaatumassa, ja heittäytyessään vielä potkaisi Puolan maalivahtia leukaan.

Minun mielestäni se näytti vain torjunnalta. Ei ollut sellainen törkeä keilaus. En tiedä mitä sääntökirja sanoo, mutta minun silmään näytti, että kyseessä on torjunta ja kohteena pallo. 

Vierailija
796/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli melko tyypillinen tilanne nykyjalkapallossa, että haetaan se kontakti vastustajaan, jotta tilanne näyttäisi siltä, että vastustaja olisi tehnyt rikkeen. Itävallan pelaaja haki kontaktin Puolan maalivahtiin ja erotuomari meni halpaan. Ei missään nimessä rankkarin paikka.

Vierailija
797/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin iloinen Ukrainan puolesta, hiukan hyviä uutisia ja taistelutahtoa kotirintamalle!

Aivan sama. Ei siellä kovin monet edes jaksa innostua nyt jalkapallosta kuten ottelua edeltäneessä jutussa kävi ilmi. Toivottavasti jäävät alkulohkoon.

Vierailija
798/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska mun mielestä tuo ottelun edellisen juontanut pari. Toinen yrittää kehua jostain juontajapariaan ja toinen torppaa sen heti. Parissa ottelussa nyt huomannut.

Pian sitten illan ottelu. Toivottavasti on hyvä peli ja edes kohtalaisen tasaväkinen. 

Vierailija
799/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GO PUOLA!!!!! JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Eipäs kun Itävalta voittoon! 

En kehtais kannattaa noita na t s e ja. Hyi olkoon. Inhoni Itävaltaa kohtaa on kasvanut entisestään. Törkeä pelityylikin heillä, pelkkää taklausta taklauksen perään.

Vierailija
800/4757 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ. Missä oli nyt VAR-tarkistus? Itävallan wannabe-muskettisoturi itse potkaisi Puolan molkea leukaan ja maalivahti sai kortin siitä, että torjui palloa. On saatana aikoihin eletty. Ja se rankkari oli kaiken huippu. Ihan pelle tuomari tässä pelissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä