Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Ukrainalle onnittelut päivän voitosta! Sorrettu kansa kaipaa edes jotain positiivista. Laiha lohtu toki olosuhteisiin nähden, mutta jotain sentään.
Vierailija kirjoitti:
Whaaat, Mbappe illan ottelussa vaihtopenkille.
No hyvä tilanne jos on penkillä asti nenänsä kanssa
Lewandowski laitettu lämmittelemään, niin ei ole koko ajan kuiskimassa ohjeita valmentajille vaihtopenkillä 😀
Vierailija kirjoitti:
Lewandowski laitettu lämmittelemään, niin ei ole koko ajan kuiskimassa ohjeita valmentajille vaihtopenkillä 😀
Toisaalta Puola tasoitti 1. puoliskolla heti, kun Lewa kävi vähän kuiskimassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Puola tasoitti 1. puoliskolla heti, kun Lewa kävi vähän kuiskimassa
Maestro tulee nyt itse kentälle täräyttämään
Mulla vedossa Lewan maali 63min. Eli kohta Puola johtoon.
Olisin toivonut Puolan voittavan. Siinä myös yksi sorrettu kansa.
Vierailija kirjoitti:
Jesssss Itävalta 3-1 !!!
Parempi voitti, ei kahta sanaa
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut Puolan voittavan. Siinä myös yksi sorrettu kansa.
Mutta sortaa edelleen kansalaistensa ihmisoikeuksia. Hyvin vanhoillista ja itäeurooppalaista porukkaa, töissä olen vuosia tehnyt duunia puolalaisten kanssa - mukavia ovat mutta auttamattomasti ajasta jäljessä.
Aika kova tuomio mun mielestä tuo pilkku. Symppis maalivahti Puolella. Mutta kyllä Itävalta oli parempi
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tuomio mun mielestä tuo pilkku. Symppis maalivahti Puolella. Mutta kyllä Itävalta oli parempi
Se Itävallan pelaajahan oli jo omia aikojaan kaatumassa, ja heittäytyessään vielä potkaisi Puolan maalivahtia leukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Itävallan pelaajahan oli jo omia aikojaan kaatumassa, ja heittäytyessään vielä potkaisi Puolan maalivahtia leukaan.
Minun mielestäni se näytti vain torjunnalta. Ei ollut sellainen törkeä keilaus. En tiedä mitä sääntökirja sanoo, mutta minun silmään näytti, että kyseessä on torjunta ja kohteena pallo.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli melko tyypillinen tilanne nykyjalkapallossa, että haetaan se kontakti vastustajaan, jotta tilanne näyttäisi siltä, että vastustaja olisi tehnyt rikkeen. Itävallan pelaaja haki kontaktin Puolan maalivahtiin ja erotuomari meni halpaan. Ei missään nimessä rankkarin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Niin iloinen Ukrainan puolesta, hiukan hyviä uutisia ja taistelutahtoa kotirintamalle!
Aivan sama. Ei siellä kovin monet edes jaksa innostua nyt jalkapallosta kuten ottelua edeltäneessä jutussa kävi ilmi. Toivottavasti jäävät alkulohkoon.
Hauska mun mielestä tuo ottelun edellisen juontanut pari. Toinen yrittää kehua jostain juontajapariaan ja toinen torppaa sen heti. Parissa ottelussa nyt huomannut.
Pian sitten illan ottelu. Toivottavasti on hyvä peli ja edes kohtalaisen tasaväkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GO PUOLA!!!!! JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Eipäs kun Itävalta voittoon!
En kehtais kannattaa noita na t s e ja. Hyi olkoon. Inhoni Itävaltaa kohtaa on kasvanut entisestään. Törkeä pelityylikin heillä, pelkkää taklausta taklauksen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ. Missä oli nyt VAR-tarkistus? Itävallan wannabe-muskettisoturi itse potkaisi Puolan molkea leukaan ja maalivahti sai kortin siitä, että torjui palloa. On saatana aikoihin eletty. Ja se rankkari oli kaiken huippu. Ihan pelle tuomari tässä pelissä.
Eipäs kun Itävalta voittoon!