Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko tosiaan "Babbe"? Olen aina ajatellut, että on "Mabbe", hiljaisella b:llä.
Harmi, ettei Suomessa ole nimiä tyyliin Mvirtanen tai Mkorhonen...
Kyllä Tsekillä on nyt suuria vaikeuksia, monta pallon menetystä keskikentällä. Portugali pelaa erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tsekillä on nyt suuria vaikeuksia, monta pallon menetystä keskikentällä. Portugali pelaa erittäin hyvin.
Tsekki on myös todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia!
Mun suosikki! Voi kunpa he voittaisivat :). Ei niin tule tapahtumaan mutta haaveilla saa.
Eurooppa - eli Slovakia - voitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko tosiaan "Babbe"? Olen aina ajatellut, että on "Mabbe", hiljaisella b:llä.
Harmi, ettei Suomessa ole nimiä tyyliin Mvirtanen tai Mkorhonen...
Oli vain Mnykänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekki on myös todella huono.
Ei pääse läpi keskeltä eikä sivuilta. Vähän on mälsä peli. Nyt odotan milloin se Portugalin maali tulee.
Tsekkien joukkue on tosi hermostunut ja vissiin aika kokematon
Vierailija kirjoitti:
pelaako messi
Messiä ei saa vaihtaa pois kentältä, Leolla menee hermot. Mitäs Ronaldo tuumaa
Aika sähellystä koko peli. Tokalla puolella tuo tsekin peli alkaa jo murtua, näin uskon.
Olipa ärsyttävä Tur-Geo ottelu. Studiossa nainen oli niin Georgian lumoissa että oksetti. Selostaja jatkoi samaa rataa; kaikki Geon torjunnat oli mahtavia ja parhaita. Geon maalivahti oli kisojen paras. Geon joukkue oli parempi kuin Turkin.
Eikö löydy puolueetonta selostajaa/"asiantuntijaa" selostamoon ja studioon. Miksi Ylelläkin pitää olla naiskiintiö. Eilinen nainen ei tuonut studioon mitään osaamista tai uutta jota kukaan fudista seuraava katsoja ei olisi jo ennakkoon tiennyt. Oliko ihan pakko roudata kiintiönainen näytille?
Vierailija kirjoitti:
Aika sähellystä koko peli. Tokalla puolella tuo tsekin peli alkaa jo murtua, näin uskon.
Tsekki paransi peliään kuin sika juoksuaan. Harmillinen oma maali taas tässä turnauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ärsyttävä Tur-Geo ottelu. Studiossa nainen oli niin Georgian lumoissa että oksetti. Selostaja jatkoi samaa rataa; kaikki Geon torjunnat oli mahtavia ja parhaita. Geon maalivahti oli kisojen paras. Geon joukkue oli parempi kuin Turkin.
Eikö löydy puolueetonta selostajaa/"asiantuntijaa" selostamoon ja studioon. Miksi Ylelläkin pitää olla naiskiintiö. Eilinen nainen ei tuonut studioon mitään osaamista tai uutta jota kukaan fudista seuraava katsoja ei olisi jo ennakkoon tiennyt. Oliko ihan pakko roudata kiintiönainen näytille?
Noniin noniin, rauhoitutaanpas. Harmi, että sinusta tuntuu erityisen pahalta, jos nainen kehuu maalivahtia. Jaxuhali
Saksa vaikuttaa vahvimmalta so far. Myös sveitsi voi yllättää. Itse toivoisin jonkun pikkumaan menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Saksa vaikuttaa vahvimmalta so far. Myös sveitsi voi yllättää. Itse toivoisin jonkun pikkumaan menestystä.
Saksan peli kunnon vastustajaa vastaan näyttää onko ne niin hyviä kuin Skotlantia vastaan näytti.
Pienet maat voi yllättää. Milloinkas viimeksi on tullut kunnon yllätyksiä? 20 vuotta sitten Kreikka vei voiton, mutta siitä ei ilmeisesti seurannut oikein mitään hyvää. Korruptiota, lahjottuja tuomareita, pahoinpideltyjä tuomareita ja asetta kanniskelevia mafiosoja. Kuolonuhreja.
Minulla ei oikein ole vielä mitään suosikkia. Ehkä toinen kierros antaa selvyyttä
Avauskierroksen jälkeen mun mielestä parasta peliä on esittänyt kolmikko Saksa, Espanja ja Hollanti.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti olet jämähtänyt sinne jonnekin vuoteen n. 2012, kun Marianne Miettisen ensimmäinen esiintyminen Ylen jalkapallostudiossa synnytti mm. jalkapallokeskustelufoorumilla pöyristyneiden vihaviestien tulvan. Nykyään onneksi ollaan menty jo eteenpäin, eikä juuri kukaan enää kiinnitä huomiota asiantuntijoiden sukupuoleen (paitsi tietysti kaltaisesi taantuneet).
Aika ripuliksi mennyt kisaveikkailu. Belgian häviön ja Tanskan tasurin arvasin. Huomenna tulee Italia-Espanja - se on viimeisten arvokisojen laadukkain ottelu ollut. Laitoin myös finaaliin ja Esp. voitolle.
Kohta verkko soi. Tai siuuu