Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Lausutaanko tosiaan "Babbe"? Olen aina ajatellut, että on "Mabbe", hiljaisella b:llä.
Slovakia oli oma musta hevonen. Kukaan muu ei siihen tuntunut uskovan. Toistaiseksi kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Slovakia oli oma musta hevonen. Kukaan muu ei siihen tuntunut uskovan. Toistaiseksi kaikki hyvin.
Nämä ekat pelit on tärkeitä voittaa, mutta uskon että moni näistä kokeneista nyt pisteet jakaneista tai pisteet menettäneitä joukkueista on kuitenkin niin kokeneita voittajia ja sitä kautta etulyöntiasemassa lopulta.
Oma maali Itävallalta. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vahingossa voitto Belgiasta jopa oikein. Ainakin jatkoon pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko tosiaan "Babbe"? Olen aina ajatellut, että on "Mabbe", hiljaisella b:llä.
Eikös se lausuta Mpapee.
Tylsää peliä tää Ranska-Itävalta.
Paremmin sopisi jonkun lastenohjelman juontajaksi tämä nainen.
Kuinka moni on mukana uefa com sivuilla? Ilmaista veikkausta tuloksista tai fantasia manageri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se lausuta Mpapee.
Kilian Mbapee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@football.hattrick/video/7337961360711568682?lan…
Tuossa hän opettaa itse kuinka se lausutaan. M ja b sanotaan yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@football.hattrick/video/7337961360711568682?lan…
Tuossa hän opettaa itse kuinka se lausutaan. M ja b sanotaan yhtä aikaa.
Tai siis että ei Em-babbee.
Eikä varsinkaan Mabbe!
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään tästä naisjuontajasta, hirveän teennäinen ja tekopirteä, sellainen ESIINTYJÄ. Minä-minä-minä -milleniaali ja MINUN show, MINÄ olen pääosassa, tämä on MINUN tähtihetkeni, katsokaa miten hyvin MINÄ esiinnyn.
Huh. Ihan liikaa yritystä tai sitten on vain narsistinen ja haluaa huomion itseensä. Sellainen ei ole hyvä studioemäntä/isäntä, jonka tehtävänä olisi antaa asiantuntijoiden loistaa ja jalkapallon puhua.
Pakko sanoa että harvinaisen ärsyttävä puhetyyli, lausuminen, äänenpainot ja kaikki. Lienee helsinkiläinen nasaali?
Menin puoliajalla nukkumaan ja ilmeisesti tuo Ranskan peli oli junnaamista edelleen.
Harmillista, kun oli oma maali Itävallalta kun ratkaisi pelin :/
Tänään ei olekaan klo 16 peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään tästä naisjuontajasta, hirveän teennäinen ja tekopirteä, sellainen ESIINTYJÄ. Minä-minä-minä -milleniaali ja MINUN show, MINÄ olen pääosassa, tämä on MINUN tähtihetkeni, katsokaa miten hyvin MINÄ esiinnyn.
Huh. Ihan liikaa yritystä tai sitten on vain narsistinen ja haluaa huomion itseensä. Sellainen ei ole hyvä studioemäntä/isäntä, jonka tehtävänä olisi antaa asiantuntijoiden loistaa ja jalkapallon puhua.
Pakko sanoa että harvinaisen ärsyttävä puhetyyli, lausuminen, äänenpainot ja kaikki. Lienee helsinkiläinen nasaali?
Nasaali seisoi lopussa jalat levällään kuten miehet. Jalat levällään tyyli ei sovi miehillekään saati naiselle!
Kun vertaa tätä vaaleaa studioemäntää siihen naispuoliseen asiantuntijaan, joka oli aiemmassa pelissä kommentoimassa, ero on kuin yöllä ja päivällä. Jälkimmäinen ilmaisi itseään todella hyvin ja selkeästi ja puheäänensä ja -tyylinsä on jämäkkä ja miellyttävä. Sitten seuraavassa pelissä aloittaa tämä toinen kuin lapsille puhuisi: nyt pikkupiltit meillä on tänään tooooosi jännittävä jalkapallo-ottelu täällä, eikö olekin tosi kivaa?! Sopisi hyvin Pikku-Kakkoseen mutta ei missään nimessä asiaohjelmaan.
Jahans, kohta pelit starttaa taas. Täytyy hakea sipsiä ja kokista 👍
Vierailija kirjoitti:
Jahans, kohta pelit starttaa taas. Täytyy hakea sipsiä ja kokista 👍
Tänään alkaa vasta kuudelta, eikun seitsemältä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Australia voi pelata eurokisoissa?? Tai siis onhan ne euroviisuissakin.
Austria ei Australia.
Austria, land of kangaroos and boomerangs.
No onhan se syy tuokin, yhteinen vihollinen tekee heistä ystäviä.
Ranskalla on nyt filmailijoita