Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa NY Timesin jutussa oli myös Saksan maalivahdin rajaheitosta jotain, en ihan ymmärtänyt mitä, eikö se olisi ollut siis sallittua?
Ai, jenkit eivät ymmärrä jalkapalloa?
Ei kun minä en ymmärtänyt jenkkiä. En edes osannut ihmetellä Saksan maalivahdin heittoa, ennen kuin tuossa jutussa se mainittiin. Jotain muutakin oli niistä rajaheitoista. Mutta olutta ja menyytä
Hollannin pelaajien kannattaa varustautua kypärin. Yleisöstä voi sataa kolikoita, kuten Itävaltaa vastaan.
Turkin nasse on peleistä ulkona, "harmi" kun oli kuitenkin joukkueelleen erittäin tärkeä. Että eiköhän se ole heipat Turkille. 👋👋👋
Englanti putoaa tänään, se on minun veikkaus. Olen katsonut pelejä, tänään loppuu Englannin onni.
-reiska
Vierailija kirjoitti:
Englanti putoaa tänään, se on minun veikkaus. Olen katsonut pelejä, tänään loppuu Englannin onni.
-reiska
Tasuri tulee, sitten mennään rankkareihin ja Englanti ulos. Olisi ihan oikein, koska Englanti on ollut ihan paska.
Tämän illan pelit ei kiinnosta samalla tavalla kuin tuleva Ranska-Espanja-matsi.
Tuskin maltan odottaa miten Ranskan umpitylsälle jalkapallolle syötetään katkeraa kalkkia ja nuoret kollit Williams ja Yamal pistävät Mbappen kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ronaldolla meikkiä?
Saatais vaikka ollakin. Tai microblading -kulmat, vähän botoxia ja fillereitä sekä laminaatit hampaissa. Miksi se olisi pelkästään naisten yksinoikeus?
Ronaldolla posket jotenkin oudot. Kuin jokerin virnistys kun hymyilee 🙈
Sveitsille toivon voittoa ja lisäksi Englanti on pelannut tylsää jalkapalloa. Kaiken kruunaa moukkamaiset fanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ronaldolla meikkiä?
Saatais vaikka ollakin. Tai microblading -kulmat, vähän botoxia ja fillereitä sekä laminaatit hampaissa. Miksi se olisi pelkästään naisten yksinoikeus?
Ronaldolla posket jotenkin oudot. Kuin jokerin virnistys kun hymyilee 🙈
En yllättäisi jos olisi käynyt kauneusleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan pelit ei kiinnosta samalla tavalla kuin tuleva Ranska-Espanja-matsi.
Tuskin maltan odottaa miten Ranskan umpitylsälle jalkapallolle syötetään katkeraa kalkkia ja nuoret kollit Williams ja Yamal pistävät Mbappen kahville.
Jep. Eilisen jälkeen on selvää, että Espanja voittaa mestaruuden tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne teinit saattaa niin tehdäkin! Katsotaan sitten kuka lällättää ja kenelle. Mbappe on noihin verrattuna vanha pieru ja voi kokea vanhan pierun kohtalon kun superteinit pistää isomman vaihteen silmään!
Britit ulos tänään. Kentällinen huippupelaajia mutta huippujalista pelaa ihan muut joukkueet.
Vierailija kirjoitti:
kommentaattori ollut ruoka aikoina kotona
Ja sinä et ollut kotona kun älyä jaettiin. So what?
Tuo nainen on tosi hyvä kommentaattori, tosi paljon ollut huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on tosi hyvä kommentaattori, tosi paljon ollut huonompia.
mielestäni hän on asiantuntematon
puhetta vailla sisältöä
Tuo pahaääninen selostaja.... Ottaa korviin.
Englannin junttifanit buuaa Sveitsin kansallislaululle. Toivon todellakin että Englanti tippuu. Ei nuo ole ansainneet jatkoon pääsyä.
Nautin suuresti, jos Englannin pelit päättyvät tänään. Illan toisessa pelissä ei niin väliä, kumpi voittaa.
Englanti-raukka kuvittelee mahtipontisella kansallislaulullaan olevansa edelleen suurikin tekijä.. tai siis känniset fanit kuvittelee.
Tämän hetken kusipäisin potkupallon kaatuilija.