Lyhyenlanta amma, ei oo kaunista katseltavaa kenenkaan mielesta. Ihmettelen miten joku voi naida rumaa ammaa, onko miehen itsetunto nollissa kenties?
Kommentit (28)
Saatikka yli 180 cm, mutta minkäpä kukaan pituudelleen voi.
eihän toi Susanna Sievinenkään mikään huippupitkä ole, jos nyt ei kuitenkaan lyhytkään, mutta naama on ihan kuin sillä kavioeläimellä.
Itse olen 162 cm, eli lyhyenpuoleinen, mutta Suomessa se keskipituus taisi olla jotain 165 cm-luokkaa. Mieluummin olisin pitkä ja hoikka (tosin silloin saattaisi olla eri mies käsipuolessa, ei ole sitäkään pituudella pilattu/siunattu) mutta ei musta lyhyissäkään naisissa mitään haukuttavaa ole.
Ja naurettavaa tuollainen, että lyhkäset alkaa väittää pitkiä vähemmän naisellisiksi pituuden vuoksi ja toisinpäin! Ei se naiseus riipu pituudesta, korkeintaan jollain huonolla itsetunnolla varustetulla on tarvetta pönkittää sitä selittämällä miten pieni on kaunista tai lyhyet näyttää pygmeiltä.
mutta kehuttu on monesti siroksi ja luonnon kauniiksi.
Miten lyhyydestä tai niin, kun ap asian ilmaisi lyhyenlännästä on tullut synonyymi rumalle?? En ymmärrä!?
keskivertoja!
Lyhyt on kaunista ja pitkä on kirahvi
Pieni ei ole kaunista jos se on liian pieni. Jotenkin säälittävän näköistä. Mä olen keskipituinen, pidempi olisin ihan mielelläni.
kukaan mahda niin mitään. Pitäiskö kävellä säkki päällä jos on alle 160 cm tai yli 180 cm? Lienee parasta sitten korostaa joko pienuuttaan tai pituuttaan ja olla sellainen kuin on. Koskaan ei kaikki tykkää, joten ihan perkeleen se ja sama mitä joku pösilö ajattelee. Itse olen 178cm ja paras ystäväni on 156 cm ja kummallakin on aina vientiä ollut nuoruudesta lähtien.
...on vaan kuin hevonen. En hämmästyisi yhtään vaikka tulisi vastaan laukaten ja hirnuen jonakin päivänä.
Ei se koko ainakaan tätä naista kaunista. Saa nimenomaan näyttämään kavioeläimeltä.