Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian suuri työmäärä töissä

Vierailija
14.06.2024 |

Olen sanonut asiasta esimiehelle. Esittänyt jopa mustaa valkoisella eli raportteja miten paljon työt lisääntyneet. Ei mitään reaktiota. Henkilöstökyselyn yhtenä pohjanoteerauksena oli työmäärä, ihmisten jaksaminen. Miten etenen? Lähellä on irtisanoutuminen. Sairauslomalla olen jo ollut. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lähestynyt asiaa, että työpäivän aikana ehtii tehdä työpäivän verran töitä. En ala tekemään ilmaisia ylitöitä loputonta plussaa kerryttäen.

Vierailija
42/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen mitä ehdin ja jaksan.

Jos tulee potkut, tulee. 

Tässä on kyseessä työ joka kasautuu. Ei katoa mihinkään. Mörköilee sähköpostissa mustana peikkona. Tietty jossain kohtaa asiakas alkaa valittaa ja se voi kantautua pomon korviin  ap

Minullakin on työtä = asiakkaita enemmän kuin täällä muilla. Esimiehen ajatus on se, että vääristää tilastoja, joten minun pitäisi päästä niitä eroon. Itse asiassa minulle ei ole ongelma monta asiakasta vaan se, että esimies ei huomaa sitä, että ei meillä ole liikaa asiakkaita vaan liian vähän työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulle; töitä olisi vaikka kahdelle, mutta yksin pitää selvitä.

Ylitöiden tekeminen on kielletty ts. ylitöiden tekemisestä ei makseta eikä ylityötunteja hyvitetä vapaana.

Homma meneekin niin, että ylityö tehdään omalla ajalla päivän päätteeksi. Pakko tehdä näin, muutoin ei selviä.

Ei mene. Sinä olet siellä vain töissä. Se pitää riittää ja jos ei riitä, ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
44/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäät sairauslomalle ja alat etsiä uutta työpaikkaa. Kun löytyy uusi paikka irtisanoudut. Ei kannata suoraan irtisanoutua ja ottaa karenssia nim. kokemusta on. Jälkikäteen ajateltuna olisi ollut järkevämpää hakea saikkua, ja lähteä vasta kun on uusi paikka tiedossa.

Meillä sairausloma olisi käytännössä palkaton, koska työterveydestä saa sairauslomaa päivän kerrallaan ja muiden lääkäreiden myöntämät yli 2 vrk mittaiset sairauslomat korataan tarjoamalla toista työtä. Jos sitä ei ota, on sairausloma palkaton.

Vierailija
45/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo varmaan oikeasti parane kuin töitä vaihtamalla.

Tai sitten kasvatat niin paksun nahan, että pystyt antamaan hommien kasautua, kun teet vain työpäivän verran työtä päivässä. Itse en pystynyt, olin ahdistunut ja vaihdoin työtä.

Tietysti jossain työpaikoissa  esim lastensuojelu, se on valtava ongelma sekin, jos antaa kasautua, ja voi johtaa ongelmiin viranhaeltijalle, vaikka miten olisi kertonut pomolle ettei ehdi ja pysty.

Vierailija
46/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omakohtainen neuvo on että ota loparit ajoissa..kun esimiehet ei noteeraa voi olla että se liika työllistäminen on ihan tarkoitus että ne kyttää virheitä joita voi käyttää potkujen tekosyynä..

Liika työmäärä pakostakin johtaa siihen ettei joka asiasta voi ottaa koppia ja niitä asioita käytetään sinua vastaan.

Pitkään tänä tilanne johtaa loppuun palamiseen ja usko vain että kaikki palaa jossain vaiheessa loppuun .toiset kestää vain pitempään kuin toiset.

Burn outista  toipuminen jos toipuu voi sitten kestää pitkään..siinä on puolivuotta lyhyt aika.

Vierailija
47/47 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhun tästä lähimmille ihmisille niin vastaus on vain että aina valitat. Keksi jokin harrastus ja unohda työasiat vapaalla. Kunpa olisikin niin helppoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi