Olenko ainoa, jolla on omituinen mieltymys tupakan hajuun?
En ole koskaan tupakoinut, enkä tietenkään pidä myöskään passiivisesta tupakoinnista. Piinttynyttä, tunkkaista tupakan hajua (tai ylipäätään savun hajua) vaatteissa, huoneistoissa, huonekaluissa jne. suorastaan ällöän.
Mutta jostain syystä jos vaikka ulkona joku lähistöllä polttaa tupakkaa, se tuntuu nenääni miellyttävältä hajulta. Pidän myös polttamattoman tupakan hajusta. Harvemmin sitä tulee haisteltua, kun kukaan läheinenkään ei (onneksi) polta, mutta esimerkiksi yhdellä sittemmin edesmenneellä sukulaisella oli aina piipputupakkaa ja sikareita, ja muistan kuinka nuuhkin niitä rasioita innoissani.
Olenko ainoa outo tässä asiassa??
Kommentit (51)
Tykkään kanssa piiputupakan tuoksusta, kummisetä sitä poltti, asuivat maalla ja oli yleensä kesä kun siellä käytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu mitä porukkaa täällä on.
Miulla valitettavasti lapsuuden perhe polttaa sekä sisällä asunnossani, että autossaan.
Tämän vuoksi en voi edes itse käydä siellä, äitini kävi luonani yksi päivä kylässä.
Hän haisi NIIIIIIIN pahalta (ei polta minun luonani sisällä, ei onnistuisi ikinä!!!) että meinasin oksentaa.
Hajun vuoksi en voinut nauttia vierailusta hetkeäkään.
Sen jälkeen kun äiti lähti olenkin mm pessyt vaatteitani etikalla, kuivapessyt sohvan jolla äitini istui ja tuulettanut kämppää eilen ja tänään...
Ihan vaan jotta se kaamea haju varmasti lähtee.
Miten vtussa täällä on ihmisiä, jotka väittävät röökaajan haisevan hyvältä??
Äitini pinttynyt haju laukaisee mulla joka kerran migreenin!!!
Tupakka on maailman pahin haju!!
Yäk.🤮 Olisi kamalaa,
Hyi. En kestäisi jos pitäisi olla tekemisissä polttajan kanssa. Ilmoittaisin tuossa tilanteessa sille äidille, että näemme vasta jos hän lopettaa polttamisen. En vaan pystyisi tapaamaan haisevaa tupakoitsijaa.
Eihän kukaan voi pitää tupakan hajua hyvänä?!
Jos tupakoitsijat vaan ite tietäisi miltä ne haisee..
Reilu kahdeksan miljardia ihmistä,mene ja kysy heiltä jokaiselta olenko ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tupakoitsijat vaan ite tietäisi miltä ne haisee..
Ja kun tupakoitsija käy kylässä niin se haju tarttuu koko asuntoon. Menee monta päivää saada asunto hajuttomaksi:(
Siis jos joskus on istunut esim bussissa tupakoitsijan viereen, niin ei sitä hajua voi pitää hyvänä. On oksettavaa.
Pinttynyt tupakan haju haisee jonkun mielestä hyvältä🤢 Nyt olen kuullut kaiken.🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
Mä olen entinen tupakoitsija joka vihasi silloinkin röökinsavua ja -hajua, mutta sellainen hyvin vieno ja kaukaa kulkeutuva laadukkaan röökin haju on välillä ihan miellyttäväkin. Ei tosin sekään saa himoitsemaan tupakkaa mutta on siis ihan ok. Kaikki halpismerkit, sätkät, mahorkka ja nykyisin niin muodikas pilvi (vaikka ei röökiä olekaan) haisee aivan kaamealta.
Lisäksi tykkään tupakasta esim tuoksukynttilässä tai haju- / partavedessä, mutta se ei tietenkään olekaan mikään röökinhaju.
Pahalta haisee. Samoin kuin olut.
Juu et ole. Pinttynyt tai muuten vanha haju on vastenmielistä, samoin tupakansavun lähellä oleminen, mutta jostain syystä kauempaa leijaileva tuoksu on joskus miellyttävää. Luultavasti jokin tietty savukemerkki, koska ei kaikki