Miehen exä tulossa naapuriin viettämään juhannusta!
Tämä tilanne on ihan perseestä! Ollaan miehen suvun huvilalla saaressa, ja kuulin just et hänen ex-kihlattu on tulossa naapurihuvilalle juhannuksen viettoon. Tän naapurihuvilan omistaa tän exän serkku ja mun mies ja exä tapasivat aikoinaan just täällä.
Sanomattakin on selvää, et mun juhannus on pilalla. Mies ja tää nainen oli yhdessä 8 vuotta, ennen kuin nainen lähti ja mies hajosi ihan täysin. Kun mun mies kuuli asiasta siskoltaan hän meni ihan valkoseksi naamasta eikä saanut sanaakaan suustaan.
Tää on ihan hirveetä, talot on todella lähekkäin, ollaan saaressa ja meillä on yhteinen laituri ja venevaja mm. Miehen sisko jo ilakoi miten päästään viettään juhannusta yhdessä niinkuin vanhoina hyvinä aikoina.
Meillä menee lisäksi miehen kanssa huonosti juuri nyt ja toivoin et juhannus ois paikannut asioita.
Mitä mä voisin tehdä???? Me ollaan nyt jo täällä saaressa lomalla, tultiin aamulla ja silloin kuulin nää huonot uutiset.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Varaa miehelles lennot pattayalle,niin eipähän vehtaa exänsä kanssa.
Et sitten mitään tyhmempää osannut keksiä?
Sä voit tehdä niin, että jatkat elämääsi ihan normaalisti. Ketään ei voi väkisin pitää. Jos menee, menköön. Tuskin se exä edes ukkoasi haluaa.
Miksi miehen sisko puhuu tuollaisia?
Ota mieheltäsi suihin juhannuksena parin, kolmen tunnin välein. Tällöin miestä ei muut naiset kiinnosta
Nyt ei oo kaikki muumit laaksossa sulla.
Vierailija kirjoitti:
Ota mieheltäsi suihin juhannuksena parin, kolmen tunnin välein. Tällöin miestä ei muut naiset kiinnosta
Tai vaihtoehtoisesti miehelle voi asentaa siveysvyön
Pyydäppä exä mukaan kimppaan. Piristää teidän seksielämää mukavasti.
Miehesi meni ainoastaan ihan valkoseksi naamasta. Ei ole syytä huoleen. Eri asia jos hän olisi alkanut samalla ulvoa tai laskenut housuunsa.
Täällä ei ilmeisesti pystytä keskustelemaan vakavasti vakavasta asiasta?
Viettäkää juhannus kahden kesken jossain muualla kuin siellä saaressa. Ei sen eksän tulo ole varmaan miehellesikään mieleen, jos on kipeä ero takana.
En ihmettele että menee huonosti. Ei tuota teidän parisuhdetta mikään pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ilmeisesti pystytä keskustelemaan vakavasti vakavasta asiasta?
Mitä keskusteltavaa tässä on. Aloittajana lähtisin mökiltä viivyttelemättä.
Kysy voitteko mennä juhannukseksi jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Kysy voitteko mennä juhannukseksi jonnekin muualle.
Yhdessä? Juu en lähtisi.
Onko tää jostain ruotsalaisesta kesäsarjasta? No mikäs teitä pakottaa siellä juhannusta viettämään? Ootte viikon ja lähette pois.
Mulla on sen verran ylpeyttä etten jäisi katsomaan tilannetta. Äkkilähtö juhannukseksi Roomaan tai Pariisiin ja mies tulee mukaan tai jää kiikaroimaan exän juhannusta.
Varaa miehelles lennot pattayalle,niin eipähän vehtaa exänsä kanssa.