Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion pärjätä tämänkin kesän vanhoilla vaatteilla. "Ehkäpä tää vielä tän kesän kestää.."

Vierailija
14.06.2024 |

Mulla on vaan yhdet hyvät kesäkengät, jotka on ollu monta vuotta käytössä. Saumat jo vähän rispaantunut, mutta oon aatellu, että ehkä nää vielä tän kesän kestäis. Sama takissa ja monissa muissa vaatteissa. Jospa nää vielä tän kesän kestäis.

Ei tässä kauan kestä, että pitää taas syksyvaatteita alkaa käyttämään. Siksi ei  jaksa alkaa uusia ostamaan.

Onko muita jotka miettii samalla tavalla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaateostosten syystä tai toisesta välttelijät ovat ihmisiä, joita on ilmeisesti joka sukupolvessa. Syyt ovat yksilöllisiä.

Vaatetus on osa ulkonäköä, tietenkin, ja vaikuttaa jotenkin surulliselta, jos joku  kulkee ilmiselvästi liian kuluneissa ja vailla mitään iloa ja hauskuutta olevissa asuissa. Sehän ei kaikissa työpaikoissa olisi mitenkään mahdollistakaan. Samoin luulisi sen rajoittavan osallistumista muihinkin menoihin ja ihmissuhteissa. Jos elää lähes erakkona, voi tietysti valita vapaasti.

Nyt tuli huti. Mitä jos pitäisit huolen vain omasta ulkonäöstäsi? Ostoskrapulaa potee muutenkin jo liian moni.

Vierailija
22/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut niin paljon että iskee ostoskrspula kun ei määräänsä enempää ihminen vaatetta tarvi. Ei ehdi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että minulla on vaatteita loppuelämäkseni. Enää en osta kuin lenkkikenkiä, sukkia ja alushousuja sitä mukaa, kun hajoavat. 

Vierailija
24/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis niin mieli ostaa joku noista mekoista, mutta kun tulevat maksamaan kakssataa kuluineen. Minkähän syyn keksis, että vois antaa itselleen luvan tilata ees yhden.

https://www.shopzuri.com/

Vierailija
25/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pidän kesällä vaan "jotain mitä kaapista löytyy" kun en kuitenkaan ruokakauppaa pidemmällä käy ihmisten ilmoilla. 

Vierailija
26/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällein vanhempana on alkanut ällöttää rättien keräily. Teinit halvoissa pikamuotiräteissään. Muoti tuhoaa maapallon. Ei ihminen onnelliseksi vaatteista tule. Vähempikin riittää. 

Vierailija
27/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kesävaatteita tarvinnut kaivaa esiin saati talvivaatteita laittaa pois. 

Tänään piti laittaa hanskatkin, kun tuuli niin kylmästi, että näpit jäätyi muuten. 

Vierailija
28/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis niin mieli ostaa joku noista mekoista, mutta kun tulevat maksamaan kakssataa kuluineen. Minkähän syyn keksis, että vois antaa itselleen luvan tilata ees yhden.

Kauheita !

Vierailija
29/29 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheita !

No ne eivät sitten ole sinua varten. Mielenkiintoisia minusta, varsin villejä kuoseja, joista useimpia en itse käyttäisi, mutta löysin kyllä muutaman kivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi