Aion pärjätä tämänkin kesän vanhoilla vaatteilla. "Ehkäpä tää vielä tän kesän kestää.."
Mulla on vaan yhdet hyvät kesäkengät, jotka on ollu monta vuotta käytössä. Saumat jo vähän rispaantunut, mutta oon aatellu, että ehkä nää vielä tän kesän kestäis. Sama takissa ja monissa muissa vaatteissa. Jospa nää vielä tän kesän kestäis.
Ei tässä kauan kestä, että pitää taas syksyvaatteita alkaa käyttämään. Siksi ei jaksa alkaa uusia ostamaan.
Onko muita jotka miettii samalla tavalla?
Kommentit (29)
Olen ostanut niin paljon että iskee ostoskrspula kun ei määräänsä enempää ihminen vaatetta tarvi. Ei ehdi käyttää.
Minusta tuntuu, että minulla on vaatteita loppuelämäkseni. Enää en osta kuin lenkkikenkiä, sukkia ja alushousuja sitä mukaa, kun hajoavat.
Mun tekis niin mieli ostaa joku noista mekoista, mutta kun tulevat maksamaan kakssataa kuluineen. Minkähän syyn keksis, että vois antaa itselleen luvan tilata ees yhden.
Sama. Pidän kesällä vaan "jotain mitä kaapista löytyy" kun en kuitenkaan ruokakauppaa pidemmällä käy ihmisten ilmoilla.
Tällein vanhempana on alkanut ällöttää rättien keräily. Teinit halvoissa pikamuotiräteissään. Muoti tuhoaa maapallon. Ei ihminen onnelliseksi vaatteista tule. Vähempikin riittää.
Vielä ei ole kesävaatteita tarvinnut kaivaa esiin saati talvivaatteita laittaa pois.
Tänään piti laittaa hanskatkin, kun tuuli niin kylmästi, että näpit jäätyi muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis niin mieli ostaa joku noista mekoista, mutta kun tulevat maksamaan kakssataa kuluineen. Minkähän syyn keksis, että vois antaa itselleen luvan tilata ees yhden.
Kauheita !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita !
No ne eivät sitten ole sinua varten. Mielenkiintoisia minusta, varsin villejä kuoseja, joista useimpia en itse käyttäisi, mutta löysin kyllä muutaman kivan.
Nyt tuli huti. Mitä jos pitäisit huolen vain omasta ulkonäöstäsi? Ostoskrapulaa potee muutenkin jo liian moni.