Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tulee yökylään lapsen kaveri joka taas vetää yksin puoli pakettia suklaamuroja ja litran kaakaota koska kotona ei niitä saa

Vierailija
14.06.2024 |

Minun pitäisi myös muka mennä mukaan kauppaan katsomaan ettei tämä lapsi osta herkkuja  kuin max. Yhden lakun ym pientä😳.  Mitä ihmettä,ai kävellä kahden 8vuotiaan perässä ja kytätä ostoksia? 

(Kaupan katto näkyy ikkunasta eli voivat matkan puolesta mennä kaksin)

Minusta tämä kaverin äiti on outo ja turhan tiukkapipoinen..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil Mannerheim!

Vierailija
62/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kälyn lapsilta kaikki sokeri kielletty. Eivät kuulemma kaipaa. Tulivat synttäreille. Pöytä oli katettu. Olin eteisessä ottamassa vieraita vastaan. Palasin keittiöön. Pojat olivat syöneet kokonaisen kakun. Ehkä kohtuudella kotona syödyt herkut hillitsisivät tätä makeanhimoa.

Voisin kirjoittaa samat sanat sillä erotuksella, että kälyn lapsi söi tyhjäksi kipollisen palasokeria.

AP:n kannattaa katsoa itseään peiliin ja kysyä, miksi ei ole älynnyt jo aikaisemmin annostella vieraalle kohtuullista määrää, vaikka on tiennyt ahmatiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen äiti antaa suklaamuroja tai joka päivä kaakaota?

Maailman paras äiti 

Vierailija
64/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden lapset sai meillä aina ruokaa. Mutta sitten lopetettiin kun huomattiin ruokkivamme koko korttelin kersat.

Sääntö on: koulusta kotiin, läksyt ja ruoka. Sitten voi mennä kavereiden kanssa. Tuli kovasti valituksia että lapsella on oikeus kunnon ateriaan.

Vierailija
65/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kans ankeeta ruokaa. Perunavelliä, makaroonivelliä, 1 hernekeittotölkki vedellä jatkettuna neljälle jne. Rahat meni isän mersuun, kaljaan ja tupakoihin.

Eli joko suklaamuroja tai ankeaa ruokaa? Terveellisesti ja hyvin ei voi syödä? 

en ole. tein lapsen kaverille hyvää ja terveellistä ruokaa. söi muusin ja noukki kastikkeesta nakinpalat, leivänpäältä makkarant. Suurin osa jäi syömättä.

Vierailija
66/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kans ankeeta ruokaa. Perunavelliä, makaroonivelliä, 1 hernekeittotölkki vedellä jatkettuna neljälle jne. Rahat meni isän mersuun, kaljaan ja tupakoihin.

en ole. tein lapsen kaverille hyvää ja terveellistä ruokaa. söi muusin ja noukki kastikkeesta nakinpalat, leivänpäältä makkarant. Suurin osa jäi syömättä.

siis en ole ap.

Vierailija
67/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyään enää syöttää lapselleen muroja, ei mitään käsitystä mikä on terveellinen aamupala.

Vierailija
68/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis en ole ap.

tunnen kyllä perheensä tavat. nyt tuo lapsi myy todennäköisesti itseään saadakseen rahaa aineisiin.

Vierailija
69/69 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut olla tuo lapsi, joka vetää kaiken makean suuhunsa kun silmä välttää.

Ja kyllä, aikuisten tehtävä on rajoittaa, niin kotona, kylässä kuin kaupassakin. Tästä olen ihan samaa mieltä.

Mut mä pöllin kaiken makean mitä näin. Myöhemmin ostin itse. Ruokariippuvuus siis alkoi jo lapsena, mua vaan sanottiin persoksi. Tämä on viheliäinen vaiva eikä vamhempien tekemisillä ollut juuri merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi