Mies hoitonsa kanssa ystävillemme ja sukulaisille kyläreissuun
Asutaan vielä yhdessä perheenä. Miehellä ollut salasuhteita. Käry kövi pahasti ja nyt tämän valituisemman kanssa lähtee esittelemään häntä yhteisille ystävillemme ja sukulaisilleen.
Meillä ei ole ero vielä vireillä. Tämä nainen on tahollaan perheenäiti, myös naimisissa. Viikon juhannuksen ympärillä aikovat olla yhteisellä autollamme liikkeellä. Onneksi tähän ei satu lasten harrastuskäyntejä. Muuten suututtaisi järkyttävästi.
Oi luoja, miten härskiä meininkiä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
On teillä erikoisia ystäviä, jos tuon kaksikon ottavat juhannukseksi.
onneksi mulla on hyviä ystäviä!
No mulle tuo tarkoittaisi, että kaveri on eronnut vaikka sitä ei virallisesti ole vielä paperilla tehty eikä asuntokuviot ole selvillä, niin mitä se haittaa, jos tuo uuden kumppanin juhliin?
Me erotessa asuimme vielä yhdessä viisi kuukautta, että toinen sai rempattua asuntonsa muuttokuntoon. Silti elettiin jo kumpikin omaa elämää vaikka yhdessä vielä asuttiin. Ois ollut harmi, jos tuon takia sitten ystävät alkaisivat hylkiä eikä kutsu enää porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asutte vielä yhdessä eikä ero ole vireillä?
Mies ei halua erota, haluaa vielä neuvotella. Olin antanut hiukan aikaa. Neuvottelutaktiikka ei hällä kyllä parhain.
Eli sinä täysin hyväksyt miehesi tekemiset, joten miksi ei myös ystävät ja sukulaiset voisi hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä erikoisia ystäviä, jos tuon kaksikon ottavat juhannukseksi.
onneksi mulla on hyviä ystäviä!
Yleensä ystävät ovat alkujaan joko miehen tai naisen ystäviä. Eron jälkeen ollaan sitten niiden omien ystävien kanssa. Outoa on meno ap:n miehellä.
Joo ei omaa kaveria jätetä. En minä moralisoi kaverini tekemisiä eli tervetuloa vaan juhannuksen vietttoon.
Miksi edelleen olet miehen kanssa, kun puhut salasuhteista eli niitä on ollut jo useampi ja edelleen on?
Vierailija kirjoitti:
Yhteisellä autolla vai miehen omistamalla autolla millä sinäkin olet ajanut?
Mikä siinä on että joka ketjussa ollaan aina ensimmäisenä sorsimassa naisia? Aika monella on ihan yhteisesti ostettu tai naisen ostama auto.
Ei kai ystävistä tarvii erota, jos kummppani vaihtuu? Minua ainkakaa kiinnosta kuka on kenenkin kanssa. Oma on asiansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua erota, haluaa vielä neuvotella. Olin antanut hiukan aikaa. Neuvottelutaktiikka ei hällä kyllä parhain.
Mitä ihmeen neuvottelemista tuossa on, mies vain yrittää kusettaa. Arvaan että tuo neuvottelu menee niin että hän haluaa sinun ensin allekirjoittavan avioehdon ja sitten vasta erotaan. Mene heti itse panemaan ero vireille yksipuolisesti, ei tuollaiseen liittoon kannata jäädä vaikka mies sanoisi mitä. Hajotat vaan itsesi. Ansaitset niin paljon parempaa.
Näin käy, kun metsästää itselleen alfa chädin, eikä kelpuuta omantasoistaan miestä.
M43
Mä muistan, kun ukkoni ilmoitti, että hänellä on ollut toinen jo vuosia ja halveksii minua. Pieni lapsi oli vasta vuoden.
lähti niiltä istuimiltaan vierailemaan ystäväpariskuntamme luokse. Pitivät kunnon bileet.,
kyllä sattui. Been there done that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen neuvottelemista tuossa on, mies vain yrittää kusettaa. Arvaan että tuo neuvottelu menee niin että hän haluaa sinun ensin allekirjoittavan avioehdon ja sitten vasta erotaan. Mene heti itse panemaan ero vireille yksipuolisesti, ei tuollaiseen liittoon kannata jäädä vaikka mies sanoisi mitä. Hajotat vaan itsesi. Ansaitset niin paljon parempaa.
Muista pitää huoli, että miehesi kaikki tulot tulevat aikanaan mukaan ositukseen. Kummasti miehillä tapana piilottaa omaisuuttaan avioeron sattuessa (voi tehdä sitä juuri nyt "harkinta-aikana") - ja vielä saattavat vaatia vaikka vaimonsa saamia perintörahoja itselleen.
Ja niin, mikset vaikka ilmoita miehesi uuden naisen aviomiehelle vaimonsa touhuista - ellei ole jo tietoinen.
Jep jep ja lehmät lentää.. kannattaa varmaan tuollainen sitten vain päästää uuden naisen matkaan. . Ja mistä edes tiedät varmasti että on nainen naimisissa? Tuskin. Mies varmaan valehdellut olevansa eronnut tai eroprosessin olevan kesken. Näin minullekin kerran kävi..tai heillä oli avoin suhde mikä lie... Odottelen vieläkin että koska vaimo saa aikaiseksi erota ja tuo uuden miehensä mutta tuskin tapahtuu. Ovat molemmat jollain tapaa tyytyväisiä tilanteeseen ja minä olin uhri. Mutta kai joskus tästä yli ja ympäri päästään. Terveisiä vaan sinne 🌴
Vierailija kirjoitti:
Jep jep ja lehmät lentää.. kannattaa varmaan tuollainen sitten vain päästää uuden naisen matkaan. . Ja mistä edes tiedät varmasti että on nainen naimisissa? Tuskin. Mies varmaan valehdellut olevansa eronnut tai eroprosessin olevan kesken. Näin minullekin kerran kävi..tai heillä oli avoin suhde mikä lie... Odottelen vieläkin että koska vaimo saa aikaiseksi erota ja tuo uuden miehensä mutta tuskin tapahtuu. Ovat molemmat jollain tapaa tyytyväisiä tilanteeseen ja minä olin uhri. Mutta kai joskus tästä yli ja ympäri päästään. Terveisiä vaan sinne 🌴
Ap löysi vielä tänne.,
Nainen on puolituttu, naimisissa ja kolmen varhaisteinin/teinin öiti.
hänen mies ei tiedä, luulen. Oma mieheni uhkaili sen verran rajuja uhkauksia, jos kerron tömän miehelle, etten uskalla. Sen verran ollut erikoisia ja arvaamattomia hönen köytöksensä, että voi hyvin tehdä mitä vain. Ensi viikolla teen avioerohakemuksen. Juhannussuunnitelmat riittivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap löysi vielä tänne.,
Nainen on puolituttu, naimisissa ja kolmen varhaisteinin/teinin öiti.
hänen mies ei tiedä, luulen. Oma mieheni uhkaili sen verran rajuja uhkauksia, jos kerron tömän miehelle, etten uskalla. Sen verran ollut erikoisia ja arvaamattomia hönen köytöksensä, että voi hyvin
Siis mies uhkailee vielä päälle...? Jos tää on totta niin äkkiä se avioero.
Vierailija kirjoitti:
Ookko lihonnu?
Miksi aina väkistään tästä? Pettäjämiehet pettää kyllä hoikkaakin puolisoa. Kokemusta nimittäin on sen toisen naisen roolissa. Komean miehen puoliso on hoikka kun taas mä salarakas olen se ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy, kun metsästää itselleen alfa chädin, eikä kelpuuta omantasoistaan miestä.
M43
Joskus kiinnostaisi tietää mikä vtun universaali on tämä "oma taso" kun kaikenlaiset pettävät uhkailijatkin ylittävät näemmä sen riman. Ja se on miehen homma metsästää nainen suhteeseen, ei toisinpäin.
Tämä herättää vain yhden kysymyksen. Miksi ero ei ole vireillä? Eroa voi hakea yksin, ei siihen tarvi toisen suostumusta. Eroon myös tuomitaan harkinta-ajan jälkeen, vaikka toinen sitä vastustaisi.
Yleensä ystävät ovat alkujaan joko miehen tai naisen ystäviä. Eron jälkeen ollaan sitten niiden omien ystävien kanssa. Outoa on meno ap:n miehellä.