Miksi lapsia tehneet aina valittaa kaikesta?
Ihan oma valinta että ootte tehneet niitä lapsia. Kärsikää seurauksista älkääkä aina iniskö kaikesta täällä.
Kommentit (32)
voi voi en ryhtynyt kummiksi (rahastettavaksi)
Miksi lapsettomat valittaa aina kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Ap on katkera siitä että on syntynyt tähän maailmaan. Kysy äidiltäsi kaduttaako.
Olen katkera kun olen hirveä läski ja päiväys mennyt vanhaksi. Olen mt eläkkeellä ent. juoppo.. Muuta elämää ei ole kun täällä haukkua ketä milloinkin.. Nyyyyhhh..
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne lapsettomatkin osaavat valittaa. On kuulemma tulossa yksinäinen vanhuus. Kukaan ei käy katsomassa.... yyh.
Tuosta vanhuuden yksinäisyydestähän jankuttaa lapsia hankkineet ja sellaisia haluavat. Lapsettomat muistavat, että eivät itsekään käyneet mummia katsomassa kuin jouluisin ja kesällä, jos ei ollut mitään parempaa tekemistä. Sinne mätäni mummi palvelutaloon, kun jälkikasvu oli lähtenyt satojen kilometrien päähän töiden ja muun elämän perässä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on liian vähän lapsia ja liikaa koiria.
Riekkuvia huonotapaisia kakaroita on ihan helvetisti liikaa. Koirat ovat ok, tosin ei niitäkään tarvitsisi ihan kaikkialle tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on katkera kun hänellä ei ole lapsia.
Juuri näin... Ainahan se täällä puutteessa ulvoo kun ei kelpaa kellekään..
Mitä tekemistä puutteella ja kakaroilla on keskenään? Oletko kiihkouskovainen vai va.jakki?
-eri
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne lapsettomatkin osaavat valittaa. On kuulemma tulossa yksinäinen vanhuus. Kukaan ei käy katsomassa.... yyh.
En ole koskaan kuullut lapsettoman valittavan moista. Te säälittävät mammelithan tuolla mantralla yritätte veloja säikytellä XD
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, uli uli.. ap. valittaa..
Itke lisää, ruma läski-yh.
pitäisi maksaa kun pirkko pekka kävi potalla ym ym rahan kerjäys rajaton. teitä ei todella testamentissä mainita