Vanhojen vinyylilevyjen hinta
Mulla olis muutamia vanhoja hyväkuntoisia vinyylilevyjä. Mitä esim. Dire Straitsin vinyyleistä vois pyytää hintaa? Mihin kannattaa viedä myyntiin? Jos vien kirpputorille myyntiin niin mitä hintaa niistä voi pyytää? Kuka tietää? Onko niillä nykyään arvoa?
Kommentit (5)
Riippuu kunnosta, painoksesta ja kunnosta sekä kunnosta.
Tuolta voi tarkkailla mihin hintaan levyt liikkuu ja tarvittaessa myydä omiaan:
Ahaa, no mistä sen tietää onko Dire Straitsin albumit miljoonan arvoisia? Mulla nyt esim on se Brothers in arms album ja joku muukin. Joku muusikko sanoi että niistä voidaan maksaa ihan hyvinkin. Aika suhteellinen käsitys. Millä hinnalla itse möisit kyseisen albumin. Olen ostanut sen 80- luvulla levykaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, no mistä sen tietää onko Dire Straitsin albumit miljoonan arvoisia? Mulla nyt esim on se Brothers in arms album ja joku muukin. Joku muusikko sanoi että niistä voidaan maksaa ihan hyvinkin. Aika suhteellinen käsitys. Millä hinnalla itse möisit kyseisen albumin. Olen ostanut sen 80- luvulla levykaupasta.
https://www.discogs.com/release/2659554-Dire-Straits-Brothers-In-Arms
Luultavasti sulla on Suomi-painos joten sen arvo n. 10 dollaria, 8-12 euroa, kunnosta riippuen.
Joku voi olla miljoonan arvoinen,joku toinen levy ei mene kaupaksi vaikka ite maksaisit sen ottajalle.