Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehoni ei näytä miehen keholta

Vierailija
13.06.2024 |

Olen noin 25-vuotias pitkä mies. Ongelmana siis se, että minulla ei lihasmassaa ja näytän laihalta. Haluan vahvan miehen kehon enkä tälläistä hoikan teinipojan lihaksetonta kehoa. Miksi en kasva vaikka syön paljon proteiinia ja harjoittelen kuntosalilla? Ei tälläinen elämä ole elämisen arvoista, kun on naisten silmissä täysin arvoton

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakenne on ratkaiseva. Miltä isäsi ja muut sukulaismiehet näyttävät?

Kaikki näyttävät komeilta vahvoilta raavailta miehiltä, vaikka eivät ole koskaan edes käyneet kuntosalilla. 

Vierailija
22/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mikkihiiri kynäniskan geenit. Atleettisuutta ja jäntevyyttä saat liikkumalla, mutta näkyvästi lihaksikasta sinusta ei tule. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla epärealistisia esikuvia? Vaikka jotain Arnold Schwarzenegger tyyppisiä hormoneilla pumpattuja lihaskimppuja, jotka on jo luontaisesti lihasmassaa hyvin kerääviä ja loppu menee "lisäaineilla"? Jos on, niin katsele todellisuutta. Hoikkuus on usealle hyvä juttu tässä nykyisessä pullukkamaailmassa. Eikä naiset ole vain jonkin vartalotyypin perään, ei edes ikäisesi nuoret. Arvoasi ei useimpien silmissä yhtään määritä kehosi vähälihaksikkuus, mutta tuo tuollainen "elämä arvotonta kun ei naiset kuolaa" tyylinen nettipalstaincelin ajatusmaailma on monelle turn off.

Jatka salilla harjoittelua, se tekee hyvää vaikkei tulokset heti näkyisikään. Älä määritä itseäsi muiden silmin. Tee elämästä hyvää vaikka yksin, niin et muutu epätoivoiseksi ellei sopivaa kumppania löydy. Tsemppiä jatkoon.

Ei ole mitään tuollaisia epärealistisia esikuvia. Vertaan itseäni tavallisiin miehiin, jotka eivät erityisemmin edes treenaa, mutta ovat silti vahvoja ja lihaksikkaita

Vierailija
24/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakenne on ratkaiseva. Miltä isäsi ja muut sukulaismiehet näyttävät?

Kaikki näyttävät komeilta vahvoilta raavailta miehiltä, vaikka eivät ole koskaan edes käyneet kuntosalilla. 

Syystä tai toisesta olet sitten saanut erilaisen geeniyhdistelmän. Joko sun pitää sopeutua siihen, että ruumiinrakenteesi on mitä on, tai pilata elämäsi roinaamalla.

Naisia tulet saamaan vartalollasi. Miehet kuolaa salikörmyjen perään.

Vierailija
25/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et saa painoja lisättyä lähes ollenkaan? Menetkö sinne raivoisalle epämukavuusalueelle, jossa pistät likoon kaiken? Olen nähnyt kun ihmiset eivät kehity vaikka vuodesta toiseen salilla käydään, he luulevat saavuttaneensa maksimin mutta eivät ole oikeasti edes kunnolla yrittäneet. Kokeile myös vaihtaa välillä treeniohjelmaa ihan kunnolla, voi auttaa.

Vierailija
26/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ruumiinrakenne on hoikka ja siinä ei ole mitään vikaa.

Kannattaa opetella tykkää omasta kehosta. Osta sellaisia vaatteita mistä pidät.  Vaikuttaa siltä että elämäntavat ainakin on terveelliset ja se on arvostettava asia.

Ai elämäntavat on terveelliset, jos on hoikka?

Terveet, jos vetää röökiä ja amfetamiinia ja pysyy laihana.

Kaikkea v i t u n paskaa sitä saa lukea.

Vierailija
27/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarillakaan ei ole aloittajan ongelmaa. Kaikkien persumuijien rakastama ja monien nussima äijä!

Vierailija
28/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaatko liikaa? Treenaa kolme kertaa viikossa. Jos kehitystä ei tule, treenaa kaksi kertaa viikossa. Treeniaika puoli tuntia tai 45 min ja siihen lämmittelyt päälle.

Ootko sekoittanut normi-ihmisten treenimäärän roinaajien treeneihin?

Vierailija
29/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et saa painoja lisättyä lähes ollenkaan? Menetkö sinne raivoisalle epämukavuusalueelle, jossa pistät likoon kaiken? Olen nähnyt kun ihmiset eivät kehity vaikka vuodesta toiseen salilla käydään, he luulevat saavuttaneensa maksimin mutta eivät ole oikeasti edes kunnolla yrittäneet. Kokeile myös vaihtaa välillä treeniohjelmaa ihan kunnolla, voi auttaa.

En, vaikka yritän painoja lisätä aina. Se kehitys ei vaan mene lineaarisesti. Ja jos mulla on jostain syystä viikon tai parin tauko, niin voimat on taas lähtöpisteessä ja kaikki hyöty mennyt. Eli kaikki energia ja aika on uhrattava elämästäni tähän, jos haluaa edes pientä kehitystä saada aikaan. Penkkipunnerruksessakin tanko monesti jäänyt rinnalle, kun yrittää kaikin voimin puristaa viimeisen toiston. Treeniohjelmia olen vaihdellut liikaakin, kun olen ajatellut ettei se toimi. Nyt tosin ymmärrän ettei se ohjelmasta ole kiinni.

Vierailija
30/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, näin vanhempana tätinä voin kertoa, että ei todellakaan tartte sun jäädä ilman naisia jonkun lihasten puutteen vuoksi. Naiset viis veisaa lihaksista. Keskity olemaan ihana ittes, ole herrasmies ja herkkä poika. Siitä ne naiset tykkää, jos olet kiinnostunut heistä. 

Vierailija
31/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäravinteita syöt.? Katsos kun minä saan naisenakin tehtyä miehen kropan itselleni sublementeilla niin pitäisi se miehenkin kanssa onnistua. Poikani muuten on aivan samanlaisen kuuloinen kuin sinäkin ja kokee samoja ajatuksia. Kyllä te kumpikin näytätte miehelle ja olette miehiä, sitä mikä tilasi nyt on kutsutaan kehodysforiaksi ja sitä näkee kaikenlaisilla ihmisillä, varsinkin kuntosaliharrastajilla. Somet pois nyt ensiksi ja lakkaat vertaamasta siellä itseäsi muihin. Sosiaalisesta mediasta saa ihan sairaan kuvan ihmisestä.

Vierailija
32/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella tykkää omasta kehosta. Osta sellaisia vaatteita mistä pidät.  Vaikuttaa siltä että elämäntavat ainakin on terveelliset ja se on arvostettava asia.

Nimenomaan. Miksi ihannoidaan syömishäiriöisiä ja narkomaaneja. Että onpas hyvän näköinen. Toinen ääripää nämä hormonien käyttäjät, että verisuoni pullottaa otsassa ja lihakset paukkuvat ihosta läpi. 

Vierailija
33/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka yritän painoja lisätä aina. Se kehitys ei vaan mene lineaarisesti. Ja jos mulla on jostain syystä viikon tai parin tauko, niin voimat on taas lähtöpisteessä ja kaikki hyöty mennyt. Eli kaikki energia ja aika on uhrattava elämästäni tähän, jos haluaa edes pientä kehitystä saada aikaan. Penkkipunnerruksessakin tanko monesti jäänyt rinnalle, kun yrittää kaikin voimin puristaa viimeisen toiston. Treeniohjelmia olen vaihdellut liikaakin, kun olen ajatellut ettei se toimi. Nyt tosin ymmärrän ettei se ohjelmasta ole k

Valitset 3-6 liikettä joissa käytettään koko kroppaa ja teet vain niitä. Maastaveto, sotilasnosto seisten on jo sellaiset perusliikeet millä pääsee pitkälle.

Vierailija
34/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Miksi ihannoidaan syömishäiriöisiä ja narkomaaneja. Että onpas hyvän näköinen. Toinen ääripää nämä hormonien käyttäjät, että verisuoni pullottaa otsassa ja lihakset paukkuvat ihosta läpi. 

Hoikka ihminen = terve hormonitoiminta ja tasapainoinen elämä, missä on riittävästi mielihyvän lähteitä ilman ylensyöntiä. Jos ei osaa rakentaa tällaista elämää ilman huumeita niin aika heikosti menee. Kehonrakentajathan ovat myös ylensyöjiä, mutta heidän ylensyöntinsä varastoituu ihran sijasta lihaksiin

Vierailija
35/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka yritän painoja lisätä aina. Se kehitys ei vaan mene lineaarisesti. Ja jos mulla on jostain syystä viikon tai parin tauko, niin voimat on taas lähtöpisteessä ja kaikki hyöty mennyt. Eli kaikki energia ja aika on uhrattava elämästäni tähän, jos haluaa edes pientä kehitystä saada aikaan. Penkkipunnerruksessakin tanko monesti jäänyt rinnalle, kun yrittää kaikin voimin puristaa viimeisen toiston. Treeniohjelmia olen vaihdellut liikaakin, kun olen ajatellut ettei se toimi. Nyt tosin ymmärrän ettei se ohjelmasta ole k

Sulla taitaa vaan olla sellainen kroppa, johon lihasmassa ei kerry helposti. Hyvää se sali voi silti tehdä, mutta jos ei tunnu omalta lajilta niin vaihda.

Ps. Naisia ei yleisesti kiinnostaa lihaksikkuus niin paljon kuin luullaan. Esim minä ja ystäväni (otanta n.6 hlöä) ollaan enemmänkin päinvastaista mieltä kuin yleinen luulo. Lihakset eivät ole erityisen viehättävä juttu.

Vierailija
36/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän tyhmä. Ei hoikkuus ole yhtä kuin terveellisyys, mutta ap:n elämäntyyli kerrotun perusteella on terveellinen.

Vierailija
37/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaat kunnolla ja usein niin kyllä ne lihakset kehittyvät. Voi hyvinkin viedä pari vuotta jatkuvaa treenaamista jos haluat oikeasti hyvään kuntoon. Isommat painot kanssa kehiin jos lihaksia haluat.

Vierailija
38/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lajia. Kroppasi on tehty pitkän matkan juoksuun, korikseen, lentikseen, suunnistukseen, korkeushyppyyn, pituushyppyyn, kolmiloikkaan, futikseen, säbään, soutuun, beach volleyhyn jne

Näissä kaikissa pituudesta on etua ja kroppa muokkautuu luonnollisen jänteväksi treeneissä.

Vierailija
39/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäntevä, sopusuhtainen miesvartalo on mielestäni paljon paremman näköinen kuin kehonrakentajan vartalo. Isot lihakset eivät vain viehätä.

t. Täti

Vierailija
40/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut naiset tykkää hoikistakin miehistä, älä sure.

Jos olet vähääkään musikaalinen, aloita kitaran soitto. Laihat rokkarit on suosittuja.