Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehoni ei näytä miehen keholta

Vierailija
13.06.2024 |

Olen noin 25-vuotias pitkä mies. Ongelmana siis se, että minulla ei lihasmassaa ja näytän laihalta. Haluan vahvan miehen kehon enkä tälläistä hoikan teinipojan lihaksetonta kehoa. Miksi en kasva vaikka syön paljon proteiinia ja harjoittelen kuntosalilla? Ei tälläinen elämä ole elämisen arvoista, kun on naisten silmissä täysin arvoton

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas lääkärit mistä johtuu?

Vierailija
2/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näyttää ja olen olevinaan nainen. Leveät hartiat, kapea luiseva lantio ja matala miespylly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja aloittaja, pariutukaa keskenänne. 

Vierailija
4/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat painot - no pain, no gain - niin simppeliä se on. T: sikaniska

Vierailija
5/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun näyttää ja olen olevinaan nainen. Leveät hartiat, kapea luiseva lantio ja matala miespylly.

Entä se tärkein eli tissit?

Vierailija
6/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaan kuntosaliohjelman tai etsimään netistä ilmaisen. Ruokailutottumuksetkin olisi hyvä tarkistaa, proteiinin saanti ei ole ainut tärkeä asia.

Vierailija
7/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli katselet kehoasi naisen silmin?

Oletkos harkinnut transnaiseksi ryhtymistä, sit voit katsella sitä kehoas uudestaan naisten silmin.

Vierailija
8/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikosta itsetunnosta ja riittämättömyyden tunteesta.

T: Ghettotohtori

Vierailija
9/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 ja aloittaja, pariutukaa keskenänne. 

Hyi helvatti, ei nyt aleta jalostamaan ihmisrotua friikkien suuntaan.

Vierailija
10/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hankkimaan kuntosaliohjelman tai etsimään netistä ilmaisen. Ruokailutottumuksetkin olisi hyvä tarkistaa, proteiinin saanti ei ole ainut tärkeä asia.

Mitä v i t t u a?

LOL :D

Vierailija
11/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronitasosi voi olla matala.

Toisaalta todennäköisempää on, että harjoittelusi ja elämäntapasi ovat muuten vain päin peetä. Toimivaa kuntosaliharjoittelua voi opiskella vaikkapa tästä kirjasta:

https://www.amazon.com/Brawn-3rd-Stuart-McRobert/dp/9963916317

Proteiinin määrän (oletan, että syöt nyt grammoina n. 2x rasvaton painokilo tai enemmän) ohella kannattaa pitää huolta myös monipuolisten rasvojen saannista. Kaljan juonnit ja yökukkumiset kannattaa myös lopettaa ja keskittyä palautumiseen.

Vierailija
12/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla epärealistisia esikuvia? Vaikka jotain Arnold Schwarzenegger tyyppisiä hormoneilla pumpattuja lihaskimppuja, jotka on jo luontaisesti lihasmassaa hyvin kerääviä ja loppu menee "lisäaineilla"? Jos on, niin katsele todellisuutta. Hoikkuus on usealle hyvä juttu tässä nykyisessä pullukkamaailmassa. Eikä naiset ole vain jonkin vartalotyypin perään, ei edes ikäisesi nuoret. Arvoasi ei useimpien silmissä yhtään määritä kehosi vähälihaksikkuus, mutta tuo tuollainen "elämä arvotonta kun ei naiset kuolaa" tyylinen nettipalstaincelin ajatusmaailma on monelle turn off.

Jatka salilla harjoittelua, se tekee hyvää vaikkei tulokset heti näkyisikään. Älä määritä itseäsi muiden silmin. Tee elämästä hyvää vaikka yksin, niin et muutu epätoivoiseksi ellei sopivaa kumppania löydy. Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
13/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä se tärkein eli tissit?

Ei ole. Mietin just, että onpa helppo tutkia rinnat kyhmyjen varalta, kun ne on pelkkää ihoa.

Vierailija
14/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille kasva suuria näkyviä lihaksia, geenin perkele ratkaisee kuitenkin eniten.

Vierailija
15/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne on ratkaiseva. Miltä isäsi ja muut sukulaismiehet näyttävät?

Vierailija
16/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ruumiinrakenne on hoikka ja siinä ei ole mitään vikaa.

Kannattaa opetella tykkää omasta kehosta. Osta sellaisia vaatteita mistä pidät.  Vaikuttaa siltä että elämäntavat ainakin on terveelliset ja se on arvostettava asia.

Vierailija
17/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta somatotyypit. Jos olet tyypiltäsi leptosomi, sinun on vaikea kasvattaa lihasmassaa ja saada lisää painoa.

Vierailija
18/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhtaasti genetiikasta, johon ei elintavoilla voi juuri vaikuttaa. Helppo esimerkki eläinmaailmasta: Whippet ja Bullterrieri. Whippetistä ei saa millään urheilumäärällä tai ruokavaliolla kävelevää lihasmöykkyä, kun taas Bullterrieristä sellaisen saa normaalilla kasvatuksella ja ruokavaliolla. Bt:sta taas ei tule pitkäraajaista ja siroa silakkaa edes nälkään näännyttämällä. Niiden luuston ja lihasten mittasuhteet vaan ovat erilaiset, eikä ne siitä muuksi muutu.

Ihmisen luulisi tämän ymmärtävän ja osaavan suhteuttaa myös itseensä. Helpointa olisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja etsivän itselleen sopivia olemisen tapoja, sen sijaan että yrittää muuttaa itseään sellaiseksi mitä ei tule luontaisin keinoin koskaan saavuttamaan. 

Vierailija
19/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhtaasti genetiikasta, johon ei elintavoilla voi juuri vaikuttaa. Helppo esimerkki eläinmaailmasta: Whippet ja Bullterrieri. Whippetistä ei saa millään urheilumäärällä tai ruokavaliolla kävelevää lihasmöykkyä, kun taas Bullterrieristä sellaisen saa normaalilla kasvatuksella ja ruokavaliolla. Bt:sta taas ei tule pitkäraajaista ja siroa silakkaa edes nälkään näännyttämällä. Niiden luuston ja lihasten mittasuhteet vaan ovat erilaiset, eikä ne siitä muuksi muutu.

Ihmisen luulisi tämän ymmärtävän ja osaavan suhteuttaa myös itseensä. Helpointa olisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja etsivän itselleen sopivia olemisen tapoja, sen sijaan että yrittää muuttaa itseään sellaiseksi mitä ei tule luontaisin keinoin koskaan saavuttamaan. 

Whippetistä saa hirveän körmyn geenivirheellä. Googlaa bully whippet

Vierailija
20/45 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommat painot - no pain, no gain - niin simppeliä se on. T: sikaniska

Tämähän se on. Mutta ongelma onkin siinä, etten saa lisättyä painoja. Ja esimerkiksi leuanvedoissa olen 2 kuukautta tehnyt 10 toiston sarjoja, eli en kehity säännöllisestä harjoittelusta huolimatta. Teen joka toiston oikealla tekniikalla ja 100% effortilla. Ja ei todellakaan ole syömisestä kiinni, olen laskenut peruskulutukseni ja syön enemmän kuin kulutan. Lisäksi olen myös laskenut tarkat makrot ja syön joka päivä samat ateriat. Proteiinia 2g painokiloa kohden jne.