Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöytätietokoneista kysymys

Vierailija
12.06.2024 |

Ketkä siis oikeesti enään käyttää niitä?

Uutena ei saa halpoja pöytätietokoneita, mutta saa kannettavia.

Ja kannettavat voi ottaa myös mukaan kaikkialle ja ne käyttää vähemmän sähköä.

Voi myös yhdistää tv hdmi avulla...

Eikä ne vie tilaa eika niitä varten tarvitse mitään erillisiä oheislaitteita kuten pöytätietokoneet + ne tuolit ja pöydät ja kaikki mahdollinen voi helvetti oikeasti.

Älypuhelimet muuten kannettaviakin paremmat. Paitsi joihin tehtäviin tarvitsee vielä cisc-prosessorin jolloin kanneettava tärkeä.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut muuta kuin pöytätietokone. Ensimmäisen laitoin 2002 ja viimeisin on vuodelta 2018. Muutaman kerran olen testannut tablettiakin, mutta ei ole laite minun käyttööni, saati sitten älypuhelin.

Vierailija
22/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä tehdä kunnon set up kannettavasta. 

Set up? On pitemminkin set OFF, jos tulee seuraa kylään, niin kyllä noi setupit on semmosia turnoffeja 😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitat enääN sua saa lyödä nenään.

Kokeile vaan saatana saat nähä miten sulle käy saasta

Vierailija
24/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pöytäkone oli uutena halpa ja kesti alle 2 kuukautta, mutta ei siitä asiasta enempää :) Kyllähän vastaavat koneet yleensä maksaa 1000 euroa enemmän. Tää kone on monella tavalla jännä yksilö. Mennään päivä kerrallaan. 

Vierailija
25/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Set up? On pitemminkin set OFF, jos tulee seuraa kylään, niin kyllä noi setupit on semmosia turnoffeja 😂😂😂😂😂

Hohhoijaa huomaa taas, ettei joku tiedä mistään mitään.

Vierailija
26/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkeritiimi Lipsasen keskustelua?

Vierailija
27/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pöytäkone oli uutena halpa ja kesti alle 2 kuukautta, mutta ei siitä asiasta enempää :) Kyllähän vastaavat koneet yleensä maksaa 1000 euroa enemmän. Tää kone on monella tavalla jännä yksilö. Mennään päivä kerrallaan. 

Hyvää konetta ei ostetakaan koottuna vaan ostetaan osat ja kootaan itse.

Vierailija
28/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä panet sun vieraita. Sairas paska!

Vierailija
29/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten tyhmiä pöytätietokonefanit on. Tekee sähköasentajan töitä ilmaiseksi ja ottaa riskin fataalisesta sähköiskusta koska haluaa kuulla johonkin "eliitti"ryhmään 😂😂😂

Vierailija
30/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kannettavat voi ottaa myös mukaan kaikkialle ja ne käyttää vähemmän sähköä."

Voi pöytäkoneenkin ottaa mukaan kun laittaa siihen kantohihnat.

Vierailija
31/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa huomaa taas, ettei joku tiedä mistään mitään.

Joo ei kannattaisi käyttää termejä mistä ei tiedä paskan vittuakaan. Muutamaan kertaan luin tuon eikä tuosta ota tolkkua että mitä oikein kuvittelee sanovansa.

Vierailija
32/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten tyhmiä pöytätietokonefanit on. Tekee sähköasentajan töitä ilmaiseksi ja ottaa riskin fataalisesta sähköiskusta koska haluaa kuulla johonkin "eliitti"ryhmään 😂😂😂

Hohhoijaa huomaa taas, ettei joku tiedä mistään mitään. 🤣🤣🤣🤣🤣sähköasentajan🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
33/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä paskahousu vassarihuåra ei älyä että sähköasentajat ei asenna koneita. V i t u n h u o r a!!!!

Vierailija
34/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla Asus-merkkinen pöytätietokone maksoi 450 euroa ja on kohta toiminut 5 vuotta.

Vierailija
35/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaatko sä aina sähköasentajan paikalle, kun lataat sitä kannettavaasi?

Vierailija
36/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paskaa!

-ap

Vierailija
37/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi liian tyhmä ymmärtämään asiaa, joten käytettäköön asia mysteeriksi sinulle että ketkä niitä oikein käyttävät.

Vierailija
38/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallasi mielenterveyspalvelut ovat epäonnistuneet.

Vierailija
39/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla Asus-merkkinen pöytätietokone maksoi 450 euroa ja on kohta toiminut 5 vuotta.

Mutta ei sillä hirveesti mitään tee tai ainakaan pelaa.

Vierailija
40/96 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sohvakone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi