Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Mitättömin" syy jonka vuoksi olet jättänyt miehen?

Vierailija
29.01.2007 |

Pistän kyselyn pystyyn sillä sain tulista palautetta tutultani jätettyäni puolen vuoden sinnikkään seurusteluyrityksen jälkeen ehkä sietämättömimmän sohvaperunan. Kuulemma naiset sietää vuosikausia vaikka millaisia hulluja ja miehen flegmaattisuus/tv-riippuvuus on mitättömin syy jättää mies. Onko? Ja miksi pitäisi niitä hullujakaan sietää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puhui kirjakieltä koko ajan (kuulosti teennäiseltä)

-käytti slipoveria

-hammasrako

-pieni muna ja huonot taidot (laukes jo reisille)

-liian innokas (tekstaria päviittäin ja aina olis pitänyt nähdä)

-karvainen selkä

Vierailija
22/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut mulle kaiken mitä haluan. Kävimme missä tahansa mistä jotain sai ostettua hoki " mitä sä haluat, mä ostan" . AARGH. Raivostuttava yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin ja mun miehen jos se käyttäis slipoveria, en oo näköjää ainoo... =)

Vierailija
24/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen lipitti nopeesti kielenkärjellä, kun kieli oli mun suussa. Yööööök!

Vierailija
25/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin esim. mun kaverille käymään. Kaveri avas oven ja mentiin sisälle, esittelin heidät toisilleen. Ulkovaatteet tietysti riisuttiin, myös mies teki sen. Mentiin olohuoneeseen ja me ruvettiin ihmettelemään missä mies on? vessassako?

Ei, se oli siellä eteisessä kyykyssä ja pureskeli kynsiään. Mun mielestä se oli niin outoa..

Se ei muutenkaan saanut koskaan suutaan auki kun paikalla oli hänelle vieraita ihmisiä. Siis ihan tuppisuuna koko ajan. Mä en sitä kestänyt.

Vierailija
26/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin muistuu mieleen:

Yhdellä oli imelän makea hienhaju, kun päästiin lähikontaktiin viimein, ällötti silloin, nyt muistokin vielä ällöttää.:P

Toisella oli aivan naurettava värikäs baskeri, jossa oli iso tupsu. Ihan kiva tyyppi muuten, mutta...

Aika useaan on mielenkiinto sammunut liian kiihkeän tekstaripommituksen ja muunkin kärsimättömän piirityksen takia.

Vierailija
27/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei, se oli siellä eteisessä kyykyssä ja pureskeli kynsiään. Mun mielestä se oli niin outoa..

Vierailija
28/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oli liian isot ikenet (luitte oikein), siis sellaiset, että kun hän nauroi (tai edes puhui!) ikenet näkyivät 3 cm ja hampaat olivat vain pienet " piikit" siellä jätti-ikenien päässä : D.

tää on tuosta miesten jättöketjusta (mitätön syy...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan