Kuinka usein harrastat seksiä?
Meillä kerta päivässä, välillä kaksi. Menkkojen aikana voi olla korkeintaan kolmen-neljän päivän tauko. Meillä 2 pientä lasta ja seksielämä vaan parantunut lasten myötä :)
Kommentit (7)
Kertoja voi päivän aikana olla kyllä useampi kuin yksi. Mulla myös kaks pientä lasta.
mies on aina niin väsyny, tekee pitkää työpäivää, et ei jaksa käydä hommiin. Itse olisin valmis joka päivä..
Kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän, että määrä helposti laskee noin 3-4 kertaan viikossa. Ja joskus jopa viikon tauko.
EIkä lapsia vielä. Mennyt pikku hiljaa tähän miehen aloitteesta. En enää itsekään kaipaa seksiä kun on tottunut tähän. Ollaan alta 30.
kertaa viikossa, lapsia neljä ja yhdessä ollaan olltu 15v ja vielä seksi on mahtava :)
lapset siirtyivät nukkumaan lastenhuoneeseen ja me vanhemmat saimme ihan oman makuuhuoneen. Ja katso, nyt kertoja on useasti viikossa =)
Ja enemmän spontaania seksiä! Ennen kun piti olla olohuoneessa, se oli lähes aina vähän etukäteen suunniteltua ja avoimen paikan takia vähän kiusallistakin. Nyt oven saa tarvittaessa kiinni, seksiä voi harrastaa hetken mielijohteesta paaaljon helpommin ja se on muutenkin parempaa.
Suosittelen!
Minä harrastan seksiä aivan liian harvoin 1-2 krt/kk:ssa