No niin, Suomen helleintoilijat! MATKUSTAKAA KREIKKAAN, niin ei tarvitse palella!
Lämpötila on 30 asteen PAREMMALLA puolella (teille). Vuosikymmenen NAUTINTO on vain halvan lenttomatkan päässä. Ei sitten tarvitse harmitella Suomen koleita säitä!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole nolompaa kuin mennä lomien jälkeen kouluun/töihin ilman kunnon rusketusta.
Suihkurusketus on keksitty.
Se tehoaa myös raskausarpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteestä valittajilla on usein joku vamma päässä kun eivät ymmärrä eroa +24c ja +45c välillä. tirsk.
Ainoa vamma päässä ja geeneissä on niillä jota ulisevat ettei +20 lämmössä muka pärjää. Suomen kesä on ollut aina siinä +15c puolella eikä ketään ole haitannut. Viime vuosina on ilmestynyt ihme hyypiöitä joiden mielestä ainoa oikea kesä SUOMESSA on vähintään +30c. Nämä ovat joko trolleja, kuolleita tai ulkkiksia.
Mitenkähän lämmin näiden ulisisioiden kotona mahtaa olla.
Ja kai sitä nyt palelee, kun ollaan takit ja hupparit päällä sisällä!.
Tunnistajat tunnistaa, mutta meillä oli kotona sellainen sääntö ettei "takkeja" pidetä sisällä päällä siis huppari on takki.
Ei se ole sitten ihme, ettei ulkona tarkene, jos sisälläkin pitää olla takki päällä ja hikoilee.
Sisällä riittää t-paita kesät talvet, jos on 22 sisällä .
No jestas, jos lähtee viikoksi helteeseen, se nyt on ihan oikeus. Viikko 52:sta. Kuumaa kestää miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo Kreetalla, aaahhhh!
Minä olin äsken saunassa, oli +85 astetta. Kyllä tarkeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteestä valittajilla on usein joku vamma päässä kun eivät ymmärrä eroa +24c ja +45c välillä. tirsk.
Ainoa vamma päässä ja geeneissä on niillä jota ulisevat ettei +20 lämmössä muka pärjää. Suomen kesä on ollut aina siinä +15c puolella eikä ketään ole haitannut. Viime vuosina on ilmestynyt ihme hyypiöitä joiden mielestä ainoa oikea kesä SUOMESSA on vähintään +30c. Nämä ovat joko trolleja, kuolleita tai ulkkiksia.
Mitenkähän lämmin näiden ulisisioiden kotona mahtaa olla.
Ja kai sitä nyt palelee, kun ollaan takit ja hupparit päällä sisällä!.
Tunnistajat tunnistaa, mutta meillä oli kotona sellainen sääntö ettei "takkeja" pidetä sisällä päällä siis huppari on takki.
Ei se ole sitten ihme, ettei ulkona tarkene, jos sisälläkin pit
Näiden hellehullujen kotona ei todellakaan ole 26 plus jotain vaan siellä on jäähdytys, jolla lämpötila on korkeintaan +23.
Olen toista viikkoa Kreikassa. Päivisin ollut noin 30 astetta, illalla noin 25. Ihanaa on ollut. Huoneessa tietty ilmastointi eli yöt saa levättyä.
Hellehullut Kreikkaan, siellä on niin halpaa asuakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen toista viikkoa Kreikassa. Päivisin ollut noin 30 astetta, illalla noin 25. Ihanaa on ollut. Huoneessa tietty ilmastointi eli yöt saa levättyä.
Sulje ilmastointi, jos kerran pidät helteistä, niin nauti nyt kunnolla.
Suihkurusketus on keksitty.