HS: Vasemmistoliitto esittää epäluottamusta ministeri Rydmanille!
Vasemmistoliitto aikoo esittää epäluottamusta ministeri Rydmanille. Ainakin vihreät aikoo tiettävästi yhtyä esitykseen. Rydmanin kerrotaan lähestyneen epäsopivasti nuoria tyttöjä. Vasemmistoliitto sanoo Rydmanin toimineen häpeällisellä tavalla ja syyllistäneen mediaa ja uhrejaan.
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä välikysymys ja aika nerokkaasti ajateltu. Nyt nähdään ketkä kansanedustajista hyväksyvät ministerin käyttäytymisen ja ketkä vastustavat. Kannattaa painaa nimet muistiin 👌
Sit se saa luottamuksen äänin 100-60 niin kuka sit nauraa viimesenä
En mä kyllä usko että tuollainen voi naurattaa ketään. Vakavasta asiasta kyse.
Jeps. Tällaiset asiat voi saada oikeasti kansan suuttumaan jos hallitus koittaa vähätellä tai puolustella alaikäisten ahdistelua. Moni meistä on isiä tai äitejä tai muuten vaan järjissään.
Poikalapsen isänä mietin mitä mä tekisin jos mua tai mun poikaa syytettäis naisten ahdistelusta vaikkanei oo tehny semmosta.
<
Käännetäis näin. Sinun poikasi joutuisi seksuaalisen ahdistelun kohteeksi, niin uskoisitko ennemmin syyttömyyttään vakuuttavaa ahdistelijaa? Asia kunnossa. Toivottovasti et usein ole kasvatusvastuussa.
Otto Andersson äänestetään luottamuksen puolesta. Sama kuin viime kerralla. Viimeksi oli kyse myös koko hallituksen jatkosta.
Purrako näitä ultimaatumeita tekee, että pakko äänestää puolesta tai hallitus kaatuu?
Viime kerralla tutkinta oli kesken. Nyt on selvää, että Hesari puhui totta ja ahdistellut naiset.
On todistettu siten, että Rydman on ahdistelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että myös RKP antaa luottamuksen ja hyväksynnän Rydmanille? Entäs uskonnolliset?
Ei ne hallitusta kaada minkään näin pienen ja merkityksettömän asian takia. Mutta mikä tahansa muu kunniallinen puolue olisi hoitanut asian sisäisesti eikä todellakaan olisi nostanut kyseistä herrasmiestä ministeriksi. Mielestäni anteeksiantamatonta
Pieni ja merkityksetön sarkasmia. Lisää *silmiä pyörittelevä hymiö* Asia on tosi iso oikeasti.
Herra mapittajan täytyy mennä ja hänelle ei saa missään tapauksessa antaa minkäänlaista valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että myös RKP antaa luottamuksen ja hyväksynnän Rydmanille? Entäs uskonnolliset?
Ei ne hallitusta kaada minkään näin pienen ja merkityksettömän asian takia. Mutta mikä tahansa muu kunniallinen puolue olisi hoitanut asian sisäisesti eikä todellakaan olisi nostanut kyseistä herrasmiestä ministeriksi. Mielestäni anteeksiantamatonta
Pieni ja merkityksetön sarkasmia. Lisää *silmiä pyörittelevä hymiö* Asia on tosi iso oikeasti.
Tulihan eräästä henkilöstä ministeri vaikka köyri nuorta tiernapoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rkp, Kd, Kok ja Pers äänestivät hänen luottamuksen puolesta. Kertonee paljon näistä puolueista.
Orpo on rydmannin hyvä kaljakaveri ja ystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rkp, Kd, Kok ja Pers äänestivät hänen luottamuksen puolesta. Kertonee paljon näistä puolueista.
Orpo on rydmannin hyvä kaljakaveri ja ystävä
Kai Biaudet äänesti edes tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä välikysymys ja aika nerokkaasti ajateltu. Nyt nähdään ketkä kansanedustajista hyväksyvät ministerin käyttäytymisen ja ketkä vastustavat. Kannattaa painaa nimet muistiin 👌
Sit se saa luottamuksen äänin 100-60 niin kuka sit nauraa viimesenä
En mä kyllä usko että tuollainen voi naurattaa ketään. Vakavasta asiasta kyse.
Jeps. Tällaiset asiat voi saada oikeasti kansan suuttumaan jos hallitus koittaa vähätellä tai puolustella alaikäisten ahdistelua. Moni meistä on isiä tai äitejä tai muuten vaan järjissään.
Poikalapsen isänä mietin mitä mä tekisin jos mua tai mun poikaa syytettäis naiste
Oispa mua ahistellu lukioikäsenä joku kolmikymppinen nainen
"Oispa mua ahistellu lukioikäsenä joku kolmikymppinen nainen"
Olisipa sinua ahdistellut kolmekymppinen Rane kiiluvin silmin
Mites vasemmiston ja demareiden pedarit?
Vierailija kirjoitti:
Mites vasemmiston ja demareiden pedarit?
Varmasti aivan kaikkien muiden puolueiden poispotkimille namusedille löytyy perussuomalaisista loppusijoituspaikka ja nahkapallia alle.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Nyt oppositio, ryhdistäytykää, niin saadaan haittahallituksen sikailu kuriin.
Ei siihen riitä opposition epäluottamus.
Persut valitsi Rydmanin ministeriksi ihan vain kokkareita kiusatakseen. Olisi puolueessa ollut tehtävään osaavampiakin henkilöitä, jotka myös käyttäytyvät asiallisemmin. Mutta kun piti päästä näpäyttämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti luottamuksen saa. Mutta onpahan edes tuomittu joidenkin eduskunnassa olevien puolelta tuo käytös.
Kattokaa nyt sitä taloustilannetta ja turvallisuutta ja jättäkää toisten menneet perse-elämät hetkeksi tauolle!
Turvallisuutta heikentää aika pahasti se, ettei enää pääse terveyskeskukseen lääkäriin. Ei siinä auta, vaikka pääsisi vartin nopeammin junalla Turkuun.
No, nyt on HUS:lla kohta rekrytointikielto, se alkaa tuntua jo erikoissairaanhoitoa käyttävissä varakkaissakin.
Vierailija kirjoitti:
Saa harrastaa aikamoista mentaaliakrobatiaa, että alkaa suojelemaan lasten ahdistelijaa.
Rydmanin tulisi itse ymmärtää erota.
Ei se eroa, on sen verran härski ja äärimmäisen itsekeskeinen henkilö. Pitäisikö Stubbin vihjata sille? Hallituksen epäluottamus kansalaisten keskuudessa tulee kasvamaan entisestään, jos ja kun äänestävät Rydmanin luottamuksen puolesta. Siinä ei auta selittelyt, tämän suuri osa suomalaisista muistaa. Teot ratkaisevat.
On se kummallista, että Orpo ja RKP sanovat ettei Rydman voisi toimia heidän puolueessaan, mutta äänestävät kuitenkin luottamuksen puolesta. Joku ei nyt ihan täsmää. Eli täysin tyhjää puhetta ja suoranaista valehtelua. Taitaa tämä muunneltu totuus olla aika yleistä nykyisessä hallituksessa, joka siis näin ollen puolustaa alaikäisiä vuosikaudet groomaillutta namusetää ja hyväksyy tällaisen toiminnan.
Vasemmisto taitaa kuihtua pois, ainut järkevä ehdokas, Sarkkinen, ei lähde kisaan mukaan raskauduttuaan.
Jäljelle jää muun muassa pilkkalauluja väsäävä intersektionaali Minka...
Vierailija kirjoitti:
Otto Andersson äänestetään luottamuksen puolesta. Sama kuin viime kerralla. Viimeksi oli kyse myös koko hallituksen jatkosta.
Purrako näitä ultimaatumeita tekee, että pakko äänestää puolesta tai hallitus kaatuu?
Viime kerralla tutkinta oli kesken. Nyt on selvää, että Hesari puhui totta ja ahdistellut naiset.
On todistettu siten, että Rydman on ahdistelija.
Missä näin on todistettu. Eivät ainakaan tutkijat ja syyttäjät löytäneet ahdistelulle näyttöä
Mutta sehän ei kommunistia hidasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti luottamuksen saa. Mutta onpahan edes tuomittu joidenkin eduskunnassa olevien puolelta tuo käytös.
Kattokaa nyt sitä taloustilannetta ja turvallisuutta ja jättäkää toisten menneet perse-elämät hetkeksi tauolle!
Turvallisuutta heikentää aika pahasti se, ettei enää pääse terveyskeskukseen lääkäriin. Ei siinä auta, vaikka pääsisi vartin nopeammin junalla Turkuun.
No, nyt on HUS:lla kohta rekrytointikielto, se alkaa tuntua jo erikoissairaanhoitoa käyttävissä varakkaissakin.
Miten Rydman-vaino auttaa sun pääsemiseesi hoitoon
Kannattaisiko opposition keskittyä asiakysymyksiin?
Kaikki lahkolaiset ovat aina lastenraizkaajien ja vaimonhak kaajien ja muiden miespahantekijöiden puolella. Eiköhän ne kristilliset tähän jeesustele, että pitää antaa se 490 kertaa anteeksi ja kukaan ei ole synnitön ja sensemmoista.