Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vasemmistoliitto esittää epäluottamusta ministeri Rydmanille!

Vierailija
12.06.2024 |

Vasemmistoliitto aikoo esittää epäluottamusta ministeri Rydmanille. Ainakin vihreät aikoo tiettävästi yhtyä esitykseen. Rydmanin kerrotaan lähestyneen epäsopivasti nuoria tyttöjä. Vasemmistoliitto sanoo Rydmanin toimineen häpeällisellä tavalla ja syyllistäneen mediaa ja uhrejaan.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010495885.html

Kommentit (361)

Vierailija
321/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä välikysymys ja aika nerokkaasti ajateltu. Nyt nähdään ketkä kansanedustajista hyväksyvät ministerin käyttäytymisen ja ketkä vastustavat. Kannattaa painaa nimet muistiin 👌

Sit se saa luottamuksen äänin 100-60 niin kuka sit nauraa viimesenä

En mä kyllä usko että tuollainen voi naurattaa ketään. Vakavasta asiasta kyse.

Jeps. Tällaiset asiat voi saada oikeasti kansan suuttumaan jos hallitus koittaa vähätellä tai puolustella alaikäisten ahdistelua. Moni meistä on isiä tai äitejä tai muuten vaan järjissään.

Poikalapsen isänä mietin mitä mä tekisin jos mua tai mun poikaa syytettäis naisten ahdistelusta vaikkanei oo tehny semmosta.

Hesari ja oikeus avas tällä nyt sellasen pelin että naisilla on mahdollisuus pelata epämiellyttäviä poliitikkoja pois vaan sanomalla et toi on ahdistellu mua.

Vierailija
322/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä välikysymys ja aika nerokkaasti ajateltu. Nyt nähdään ketkä kansanedustajista hyväksyvät ministerin käyttäytymisen ja ketkä vastustavat. Kannattaa painaa nimet muistiin 👌

Tuosta äänestettiin jo, eikä ministeri oikeasti tarvitse suomessa ylen tai hesarin luottamusta vaan eduskunnan. Vasurit haluaa antaa vallan tiedotusvälineille päättää kuka saa tehdä politiikkaa ja kuka ei. Ilmeisesti luottaen että tiedotusvälineet on täysin heidän omassa kontrollissaan ikuisesti. Tällä hetkellä ne toki on. 

Se on sinun näkökulmasi. Näin vasemmistolaisen näkökulmasta vasemmiston saavutuksista uutisoidaan pelkät sukupuoliasiat. Kokoomuksen päätöksien taustalla olevat lobbarit ja kepujen hyväveliverkoston vaietaan kuoliaaksi, ja persujen ammuskelut ja nasseilut käsitellään silkkihansikkain mutta auta armias kun demari tanssii villisti vähäpukeisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Tällaiset asiat voi saada oikeasti kansan suuttumaan jos hallitus koittaa vähätellä tai puolustella alaikäisten ahdistelua. Moni meistä on isiä tai äitejä tai muuten vaan järjissään.

Poikalapsen isänä mietin mitä mä tekisin jos mua tai mun poikaa syytettäis naisten ahdistelusta vaikkanei oo tehny semmosta.

<

Kasvata siitä kakarastas kunnon kansalainen joka ei kolmikymppisenä läähätä lapsia, niin ei luulisi olevan ongelmaa kenelläkään.

Vierailija
324/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta äänestettiin jo, eikä ministeri oikeasti tarvitse suomessa ylen tai hesarin luottamusta vaan eduskunnan. Vasurit haluaa antaa vallan tiedotusvälineille päättää kuka saa tehdä politiikkaa ja kuka ei. Ilmeisesti luottaen että tiedotusvälineet on täysin heidän omassa kontrollissaan ikuisesti. Tällä hetkellä ne toki on. 

Se on sinun näkökulmasi. Näin vasemmistolaisen näkökulmasta vasemmiston saavutuksista uutisoidaan pelkät sukupuoliasiat. Kokoomuksen päätöksien taustalla olevat lobbarit ja kepujen hyväveliverkoston vaietaan kuoliaaksi, ja persujen ammuskelut ja nasseilut käsitellään silkkihansikkain mutta auta armias kun demari tanssii villisti vähäpukeisena!

Unohdit jauhot. Kuinka ollakkaan että vasuri unohtaa tärkeimmät yksityiskohdat ja tarjoaa tilalle jotain mikä ei pitänyt paikkaansa.

Vierailija
325/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikalapsen isänä mietin mitä mä tekisin jos mua tai mun poikaa syytettäis naiste

Ja tyttökakaroista vois kasvattaa semmosia ettei ne syytä turhaan ahdisteluista eikö niin?

Tulee mieleen puolisentusinaa miesjulkkista joita on syytetty ahistelusta/raiskauksesta ka sit onki selvinny ettei ne oo tehny mitään.

Vierailija
326/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Tarkoitat kai tytöillä?

Useat haastateltavat oli alaikäisiä, jopa 14v tapahtuman aikaan.

Rydmanin hesaria vastaan nostama kunnianloukkaussyyte kaatui oikeudessa, koska ei ollut viitteitä todistajien epäluotettavuudesta tai muustakaan toimituksen tekemistä virheistä. Kokoomuksen lakimieskaartin avulla se olisi varmasti mennyt läpi jos mitään epäselvää olisi, kun syytöksetkin oli noin raskaita. Mutta oikeus totesi ettei ollut kunnianloukkaus.

Vierailija
327/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikalapsen isänä mietin mitä mä tekisin jos mua tai mun poikaa syytettäis naiste

Tätä koko juttua ei olis jos Rydman ois ollu Vihreissä

Vierailija
328/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti luottamuksen saa. Mutta onpahan edes tuomittu joidenkin eduskunnassa olevien puolelta tuo käytös.

Toivottavasti kokoomus muistaa, että puolet heidän äänestäjistään on naisia. 

Saisko lähdettä tuolle? Sanosin et joku 30%. Naiset tienaa vähemmän ku miehet. Ja on vasemmistolaisempia.

Älä sano vaan selvitä. Oikeampi luku on n.40%.

Näin se olikin, minulle oli jäänyt mieleen virheellisesti, kokoomusta äänestää yhtä paljon miehet kuin naisetkin. Mutta miesten puolue se olikin ja sepäs selittää asioita. Persut taas on selvästi miesten puolue. Jännä nähdä miten kehittyy persujen tilanne. 

Vierailija
329/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmitin väliä on jollain vihervas  vouhotuksella.Inhottu puolue  kaikin tavoin,ei mitään merkitystä yhtään mihinkään.

Vierailija
330/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen jahti taas päällä. Kannattaa nyt ainakin vältellä pesukarhukuvioita.

Demari voi polttaa kissoja elävältä, yrittää sytyttää tulipaloja, ajaa kännissä, ottaa rahaa ja mitaleja putinilta, istua paskat housuissa linja-autossa ja nämä kaikki ovat vain kunnioitettavia toimia heiltä. 

Eri mieltä oleville sepitelläänkin sitten olemattomia syytteitä ja pilataan maine lopullisesti näillä kansankäräjillä 

Vierailija
331/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demari voi polttaa kissoja elävältä, yrittää sytyttää tulipaloja, ajaa kännissä, ottaa rahaa ja mitaleja putinilta, istua paskat housuissa linja-autossa ja nämä kaikki ovat vain kunnioitettavia toimia heiltä. 

Eri mieltä oleville sepitelläänkin sitten olemattomia syytteitä ja pilataan maine lopullisesti näillä kansankäräjillä 

Ihan itse on pikkumies maineensa hankkinut ja sen kanssa hänen on nyt elettävä. Asia on nyt tutkittu, ei syytteitä. Ei ollut muunneltuja ja vääristeltyjä väitteitä eikä puhtaita valheita - oli tosiasioita. Se pitää nyt vain persunkin niellä, sori siitä.

Vierailija
332/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks lehtien otsikoiden perään pitää liittää tuo huutomerkki täällä palstalla?

Vierailija
333/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, julkikakkaaja on (ainoana) lähdössä perussuomalaisten listalta edustamaan Eurooppaan. Hyvin pyyhkii vessapaperilla.

Vierailija
334/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Jos on monta todistajaa, mukana myös miespuolisia, jotka kaikki kertoo yhteneväistä tarinaa siitä miten sun poikalapsella on tapana yrittää saada alaikäisiä seksiorgioihin, niin ehkä sun kannattais kyseenalaistaa ihan sen sun poikalapses sana.

Vierailija
335/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion heitellä mädillä tomaateilla Ryytmäniä, kun nousee jonnekkin lavalle puhumaan.

Vierailija
336/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että myös RKP antaa luottamuksen ja hyväksynnän Rydmanille? Entäs uskonnolliset?

Vierailija
337/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus tai ainakaan Rkp eivät säilytä kasvojaan jos äänestävät luottamusta. Hyvä juttu! Hallitus kaatunee, kun persut lähtee sieltä ovet paukkuen.

RKP on ryydmanin puolella.

Vierailija
338/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa harrastaa aikamoista mentaaliakrobatiaa, että alkaa suojelemaan lasten ahdistelijaa.

Rydmanin tulisi itse ymmärtää erota.

Vierailija
339/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko niin, että myös RKP antaa luottamuksen ja hyväksynnän Rydmanille? Entäs uskonnolliset?

Ei ne hallitusta kaada minkään näin pienen ja merkityksettömän asian takia. Mutta mikä tahansa muu kunniallinen puolue olisi hoitanut asian sisäisesti eikä todellakaan olisi nostanut kyseistä herrasmiestä ministeriksi. Mielestäni anteeksiantamatonta

Vierailija
340/361 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri Orpon mielipiteet ovat aika erikoisia, kun hän sanoi että Rydman ei voisi toimia kokoomuslaisena ministerinä, mutta hyväksyy että Rydman voi olla perussuomalaisena ministerinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi