Maailman tylsin ketju
Kerrotaan tässä ketjussa kuivia faktoja, jotka eivät liity mihinkään eivätkä kiinnosta ketään. Aloitan:
Transistori on kolminapainen puolijohdekomponentti, joka voi toimia kytkimenä tai vahvistimena. Transistorin kahden liittimen välisellä jännitteellä voidaan kontrolloida kahden muun liittimen läpi kulkevaa virtaa.
Kommentit (205)
Syys-, kesä-, huhti-, marraskuus on päivää kolmekymmentä
Kahdeksan kolmatta helmikuus,
Vaan muissa yksi neljättä
Ihmisen aivot kehittyvät noin 30-vuotiaaksi asti ja tämän jälkeen alkaa hidas rapistuminen.
a e i o u y ä ö
7 kertaa 7 on 49
Un, dos, tres . Tack och adjö.
Vierailija kirjoitti:
Blaa blaa ja jankuti jankuti.
Tässäpä tylsän ketjun tylsin...
Mikä nyt sitten onkaan🙄
Koskee samaa "kommenttia" monessa muussakin ketjussa.
Että joillain on aikaa tuollaisenkin ilmaisemiseen, hyvissäkin ketjuissa.
Aivokapasiteetista on käytössä noin10%. Haluaisin loputkin käyttööni. Ei onnistu, vaikka kuinka pinnistän.
Tänään kävimme kaupassa, matkalla sinne satoi kovasti. Takaisin tultua huomasimme kotona päin ei ollut satanut ollenkaan.
Suuri koivu tarvitsee noin 500 litraa vettä vuorokaudessa.
Hyvää huomenta on esperantoksi bonan matenon.
Anoppila on nyt tyhjennetty myyntiä varten. Meillä on kolme 12 hengen astiastoa.
Vierailija kirjoitti:
Anoppila on nyt tyhjennetty myyntiä varten. Meillä on kolme 12 hengen astiastoa.
Mielenkiintoista!
Kuulin, että joku puppa oli käynyt vasukaupassa pöyristymässä karuskien, limpskojen, sipsijen ja vihantain hinnoista.
An auf hinter in neben uber unten for zwischen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruben, Simeon, Leevi, Juuda, Dan, Naftal, Gad, Asser, Isaskar, Sebulon, Josef ja Benjamin
🤣🤣🤣🤣Anteeksi, mutta miksi ihmeessä minä muistan edelleen tuon tylsän litanian...Onko se merkki siitä ettei ole muisti sairaus vielä tulossa. Vaikka tuo litania ei taida olla mikään merkki hyvästä muistista. Tietääkö teistä tylsistä kukaan miten voisin todistettavammin muistiani testata, kun vähä epäilen ettei tuo raamatullinen litania taida olla yksistään todiste siitä ettei ole vaarana minun saada muisti sairautta.Vastauksia toivotaan tänne tylsien palstalle , toivoo nimimerkki: epätietoisuus otti vallan.
Mulla varmaan sama tauti. Kaikkea muistaa, muttei sitä, mihin sitä.tietoa tar
vitaan. Esimerkiksi tämä:
ja sekä sekä että -kä eli tai joko tai vai mutta vaan siksi siis sillä nä
🤣🤣🤣🤣🤣 Minä , sinä , hän , me, te , he , nämä . nuo, ne , tämä , tuo, se🤣🤣🤣🤣 Pronomini rock Spede Pasanen
Ruuveja on monenlaisia. Pitää valita oikeanlainen ruuvi sen mukaan, mihin on ruuvia käyttämässä.
Pelikorttia, jonka numeroarvo on 12, kutsutaan kuningattareksi ( tai rouvaksi tai akaksi).
Alkuperäisissä muumikirjoissa Muumimamma menee metsään raivoamaan.
Mikään ei ole kaikkien mielestä tylsää.