Maailman tylsin ketju
Kerrotaan tässä ketjussa kuivia faktoja, jotka eivät liity mihinkään eivätkä kiinnosta ketään. Aloitan:
Transistori on kolminapainen puolijohdekomponentti, joka voi toimia kytkimenä tai vahvistimena. Transistorin kahden liittimen välisellä jännitteellä voidaan kontrolloida kahden muun liittimen läpi kulkevaa virtaa.
Kommentit (205)
Roomkorgaeffilikolotesstimotithebpietjohjaajuu
Kaikki julkkiksista puhuminen ihan paskaa
Lyijykynän lyijy ei ole lyijyä.
Mustikka kasvaa kuusimetsässä, puolukka mäntymetsässä. Muurahaiset rakentavat keon.
Baletti on syntymyt Italian ja Ranskan hoveissa.
On se ilmoja pidellyt ja ollut pitämättäkin.
Kutittaa yläselästä ja jotenkin niiskututtaa. Ketsuppi on loppu.
Maamme on Suomen kansallislaulu. Siinä on 11 säkeistöä. Toinen säkeistö kuuluu näin:
On maamme köyhä,siksi jää, jos kultaa kaivannet
Sen vieras kyllä hylkäjää, mut meille kallein maa on tää, se salot, saaret, manteret, ne meist on kultaiset
Muodollisessa mielessä laki on lainsäätämisjärjestyksessä hyväksytty säädös, kun taas sisällöllisessä mielessä laki on kaikkia oikeusalamaisia velvoittava yleinen sääntö.
Yhteenlasku on yksi aritmeettisista peruslaskutoimituksista. Yhteenlaskuoperaatio yhdistää ainakin kaksi lukua, jotka ovat yhteenlaskettavat toiseksi luvuksi, summaksi. Yhteenlaskun käänteislaskutoimitus on vähennyslasku.
Yhteenlaskumerkki +
Vierailija kirjoitti:
Ruben, Simeon, Leevi, Juuda, Dan, Naftal, Gad, Asser, Isaskar, Sebulon, Josef ja Benjamin
🤣🤣🤣🤣Anteeksi, mutta miksi ihmeessä minä muistan edelleen tuon tylsän litanian...Onko se merkki siitä ettei ole muisti sairaus vielä tulossa. Vaikka tuo litania ei taida olla mikään merkki hyvästä muistista. Tietääkö teistä tylsistä kukaan miten voisin todistettavammin muistiani testata, kun vähä epäilen ettei tuo raamatullinen litania taida olla yksistään todiste siitä ettei ole vaarana minun saada muisti sairautta.Vastauksia toivotaan tänne tylsien palstalle , toivoo nimimerkki: epätietoisuus otti vallan.
Vierailija kirjoitti:
Mustikka kasvaa kuusimetsässä, puolukka mäntymetsässä. Muurahaiset rakentavat keon.
No tuo on faktaa, mutta hyvä kun muistutit. Tuleekohan tänä vuonna marjoja. Sieniä haluaisin. Rouskuja varsinkin , löysin joskus viinakaupasta Etiketti lehdestä oikein hyvän sienisalaatti reseptin ja siihen salaatteihin pitää olla rouskuja. Oon huomannut kun olen rouskuja kerännyt , niin joskus rouskun lakin alla on ollut etana , nätisti olen etanan siirtänyt maahan ja sanonut etanalle: annathan anteeksi kun aion nyt kotisi viedä ruuakseni. Aiva hiljaa kyllä oli ja kun ei vastalauseita sanonut niin otin sen rouskun ja vain sen vuoksi että saan sienisalaattia, jonka reseptin löysin viinakaupasta löytämäni Etiketti lehden sivuilta.Tää sataa vettä ja eilen luvattiin että paistaa tänään aurinko , mihinkä tekisin valituksen kun lupauksista huolimatta sataa. Meen vessaan.
Logistiikan tavoite:
-Oikea tuote/palvelu
-oikeassa paikassa
-oikeaan aikaan ja minimikustannuksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruben, Simeon, Leevi, Juuda, Dan, Naftal, Gad, Asser, Isaskar, Sebulon, Josef ja Benjamin
🤣🤣🤣🤣Anteeksi, mutta miksi ihmeessä minä muistan edelleen tuon tylsän litanian...Onko se merkki siitä ettei ole muisti sairaus vielä tulossa. Vaikka tuo litania ei taida olla mikään merkki hyvästä muistista. Tietääkö teistä tylsistä kukaan miten voisin todistettavammin muistiani testata, kun vähä epäilen ettei tuo raamatullinen litania taida olla yksistään todiste siitä ettei ole vaarana minun saada muisti sairautta.Vastauksia toivotaan tänne tylsien palstalle , toivoo nimimerkki: epätietoisuus otti vallan.
Mulla varmaan sama tauti. Kaikkea muistaa, muttei sitä, mihin sitä.tietoa tar
vitaan. Esimerkiksi tämä:
ja sekä sekä että -kä eli tai joko tai vai mutta vaan siksi siis sillä näet nimittäin ( osta kiikari)
Samoin tämä, pikkuprofeetst
Hoosea, Joel, Amos
Obadja, Joona, Miika
Nahum, Habakuk, Sefanja
Haggai, Sakarja, Malakia
( hakkaa Sakarja Malakiaa päähän)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkki ei kuole vessanpöntöön. Punkki ei kuole edes 40c pesukoneessa. Ainoa tapa nirhata punkki on jäädyttäminen, polttaminen tai kuuma sauna/kuivausrumpu.
Tämä oli kyllä mielenkiintoinen tieto.
Mutta ei aivan eksakti. Punkki kuolee varmimmin liiskaamalla jollain kovalla. Sen jälkeen se kannattaa vielä polttaa. Pelkkä polttokin riittää, jos on varma, ettei se pääse karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan upea sisustusmaku. Ollut aina (niin ja upeita koteja tietysti.)
Tämä oli hyvä kommentti. Sentään joku pysyy aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan upea sisustusmaku. Ollut aina (niin ja upeita koteja tietysti.)
Tämä oli hyvä kommentti. Sentään joku pysyy aiheessa.
Se on fakta!
Verottaja?