Olen ottanut klo 6 Panadol 1 g , Saanko korkata lonkeron?
Kuinka kauan kestää että Panadol on häipynyt elimistöstä?
Kommentit (33)
Jos se ei jää siihen yhteen lonkkuun, niin en korkkaisi.
Panadolia saa ottaa 3 x 1g vuorokaudessa. Tuo ottamasi annos on jo haihtumaan päin. Yhteen lonkeroon et kuole, mutta jos vedätkin kännit ja vaikka unohdat panadolin haitat päissään ja nappaatkin lisää, ollaan jo vaikeuksissa.
Päällekäisvaikutus alkoholin kanssa on niin haitallinen, että alko ja parasetamoli on hyvä pitää täysin erillään. Lisäksi juuri sinulla voi olla muitakin tekijöitä, jotka lisäävät maksasi riskiä.
Puoliintumisaika 4h.. laske siitä ;)
En aio ottaa humalassa Panadolia. Jos puoliintumisaika on 1-4 h, niin siitä on jo 8 tuntia eli lääke kokonaan haihtunut?
Ap
Itsellä on se 4-5 h raja. Sen jälkeen korkkaan
Mun käsittääkseni 8 h kuluttua sulla ei ole veressä parasetamolia enää
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei jää siihen yhteen lonkkuun, niin en korkkaisi.
Panadolia saa ottaa 3 x 1g vuorokaudessa. Tuo ottamasi annos on jo haihtumaan päin. Yhteen lonkeroon et kuole, mutta jos vedätkin kännit ja vaikka unohdat panadolin haitat päissään ja nappaatkin lisää, ollaan jo vaikeuksissa.
Päällekäisvaikutus alkoholin kanssa on niin haitallinen, että alko ja parasetamoli on hyvä pitää täysin erillään. Lisäksi juuri sinulla voi olla muitakin tekijöitä, jotka lisäävät maksasi riskiä.
Olen joskus vahingossa ottanut laskuhumalassa Panadolin. Ei ole mitään tullut mutta tuskin on suositeltavaa.
Puoliintumisaika enimmillään 4 tuntia joten ei ole enää lääkettä veressä
Uskaltaisin itse ottaa, olen ottanut parasetamolia humalassakin. Olen pienikokoinen nainen, joka on säännöllisesti päissään, eli maksakin varmaan huonompi kuin raittiilla, mutta ei ole mitään noista tullut.
Onko se niin että puoliintumisaika x 2 ?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on se 4-5 h raja. Sen jälkeen korkkaan
Voisi tulla töissä valituksia jos en avaisi viiteen tuntiin. "Avaa prkele lonkerosi, otin panadolin"
t. tarjoilija
On siinä mammoilla murheita kerrakseen. Ajastimen kanssa lonkerokin avattava.
Ota enemmän sitä lonkeroa niin et tarvi mitään panadolia.
Vierailija kirjoitti:
En aio ottaa humalassa Panadolia. Jos puoliintumisaika on 1-4 h, niin siitä on jo 8 tuntia eli lääke kokonaan haihtunut?
Ap
Tai sitten sulla on elimistössäsi neljän tunnin jälkeen puoli grammaa parasetamolia ja siihen neljä tuntia lisää eli neljännesgramma.
Rasittaa maksaa, mutta mitäpä sillä tekisi?
Se sanoo poks kumminkin.
Up