Mussa on jotain vikaa kun en saa seurustelu kumppania tai ystäviä
En tiedä onko syynä se etten ole töissä vaan eläkkeellä
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Liikaa lemmikkieläimiä?
Ei ole yhtään
Syynä ei ole se, että et ole töissä.
Työssä käyvät ihmisetkään eivät saa kumppania tai ystäviä. Uskon että yksi syy on yksilökeskeinen yhteiskunta ja ympäristö. Ihmiset elävät somen kautta...
Jos minä haluan jotain teen itse asioita sen eteen. Saaminen on vain avuttomuutta ja käsi ojossa olemista joka ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet eläkkeellä?
Et vastannut tähän. Eli siitä taitaa löytyä se syy.
Syy ei ole se, että olet eläkkeellä. Vaan syy on se miksi olet eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä haluan jotain teen itse asioita sen eteen. Saaminen on vain avuttomuutta ja käsi ojossa olemista joka ei johda mihinkään.
Voi kun elämä olisikin näin helppoa.
Voi voi. En sanonut että se on helppoa.
Toi ajatus malli on varmasti suurena syynä jos jo ajattelee olevansa viallinen, ja sekä nuo työttömyys sekä eläke. Eli jo ajatuskin noista varmasti saa ahdistuksen valloilleen niin ahdistuneessa tilassa on hankala luoda mitään.
Yksinäisten ihmisten tulisi tunnistaa ne jotka henkivät samaa elämänenergiaa ja tehdä tuttavuutta rohkeasti heidän kanssa. Jos tapaatte jossakin mukavan oloisia ihmisiä niin esittäytykää ja rupatelkaa. Nykyisin tarvitaan hieman rohkeutta. Kannattaa olla avoin, ymmärrettävästi aina ei kehtaa tai ole kuitenkaan mahdollista lähestyä. Muutamakin kaveri on hyvä lisä elämään ja turvallisuuttakin tuova asia.
En mä ainakaan kehtaa livenä lähestyä ketään. Jotenkin outoa.
Oon mt syistä eläkkeellä. Kait se mun elämä oli tässä
Ap
Niinhän sinussa sitten varmaan on jotain vikaa.
Mt-ongelmat ovat aivan ymmärrettävä syy siihen, että et saa kumppania tai ystäviä. Ikävää sinulle, mutta muiden kannalta inhimillistä.
Mielenterveysongelmaisille on omat piirit, siellä koet varmasti kuuluvasi joukkoon. Kannattaa googlata oman paikkakunnan toiminta. Esim. Mieli ry:n sivuilta. Ja varmasti on muitakin tahoja.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaisille on omat piirit, siellä koet varmasti kuuluvasi joukkoon. Kannattaa googlata oman paikkakunnan toiminta. Esim. Mieli ry:n sivuilta. Ja varmasti on muitakin tahoja.
Ei noista mitään ystäviä tai kumppania saa. Eniten naisia noissa
Ap
Liikaa lemmikkieläimiä?