En ole vielä kertaakaan tämän vuoden aikana käynyt muussa kaupassa kuin Prismassa
Sieltä vaan löytyy kaikki, ja on niin halpa, miksi edes käydä muualla? Sieltä saa myös mun suosikkimerkkejä, Xtra, Coop, Rainbow..
Kommentit (5)
Mistä saa vielä Rainbown tuotteita, ei ainakaan täällä Prismassa enään ole.
Minä taas en ole koko vuonna käynyt Prismassa. Mä käyn vaan Lidlissä ja Kärkkäisellä, ruoat ostan Lidlistä, kaiken muun Kärkkäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä näet niitä lihavia naisia. Miksi siis menisit muualle? Sulla loppuisi palstalle jutut, jos vaihtaisit Stockkalle. Mut totuushan on, että olet kyllä käynyt muuallakin kuin Prismassa ;)
Lihavien naisten juuri kannattaakin käydä Prismassa, se on niin helvetin iso kauppa että siellä tulee päivän liikuntatarpeet täyteen, varmaan isompi kun puolet suomen kaupungeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä näet niitä lihavia naisia. Miksi siis menisit muualle? Sulla loppuisi palstalle jutut, jos vaihtaisit Stockkalle. Mut totuushan on, että olet kyllä käynyt muuallakin kuin Prismassa ;)
Lihavien naisten juuri kannattaakin käydä Prismassa, se on niin helvetin iso kauppa että siellä tulee päivän liikuntatarpeet täyteen, varmaan isompi kun puolet suomen kaupungeista.
Joissakin Lidleissä ulkomaalais et miehet tulee iholle, kun on niin kapea käytävä. Tää on koettu enemmän kuin kerran Lidlissä.