Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole vielä kertaakaan tämän vuoden aikana käynyt muussa kaupassa kuin Prismassa

Vierailija
11.06.2024 |

Sieltä vaan löytyy kaikki, ja on niin halpa, miksi edes käydä muualla? Sieltä saa myös mun suosikkimerkkejä, Xtra, Coop, Rainbow.. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä näet niitä lihavia naisia. Miksi siis menisit muualle? Sulla loppuisi palstalle jutut, jos vaihtaisit Stockkalle. Mut totuushan on, että olet kyllä käynyt muuallakin kuin Prismassa ;) 

Vierailija
2/5 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa vielä Rainbown tuotteita, ei ainakaan täällä Prismassa enään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole koko vuonna käynyt Prismassa. Mä käyn vaan Lidlissä ja Kärkkäisellä, ruoat ostan Lidlistä, kaiken muun Kärkkäiseltä. 

Vierailija
4/5 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä näet niitä lihavia naisia. Miksi siis menisit muualle? Sulla loppuisi palstalle jutut, jos vaihtaisit Stockkalle. Mut totuushan on, että olet kyllä käynyt muuallakin kuin Prismassa ;) 

Lihavien naisten juuri kannattaakin käydä Prismassa, se on niin helvetin iso kauppa että siellä tulee päivän liikuntatarpeet täyteen, varmaan isompi kun puolet suomen kaupungeista. 

Vierailija
5/5 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavien naisten juuri kannattaakin käydä Prismassa, se on niin helvetin iso kauppa että siellä tulee päivän liikuntatarpeet täyteen, varmaan isompi kun puolet suomen kaupungeista. 

Joissakin Lidleissä ulkomaalais et  miehet tulee iholle, kun on niin kapea käytävä. Tää on koettu enemmän kuin kerran Lidlissä.