Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa kivoja naapureita?

Vierailija
11.06.2024 |

Oletko sinä itse kiva naapuri? Omasta mielestäni olen neutraalinaapuri. En pahemmin juttele naapureiden kanssa, enkä myöskään pidä mitään meteliä. Harvoin naapurit edes näkevätkään minua kun liikun ulkona kaupoissa myöhään illalla.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit on ihan hyviä kavereitani. Siis en tuntenut heitä ennen muuttoa. Ollaan tutustuttu ja käydään kylässä ym. 

Vierailija
2/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök joudun haisteleen tupakkaa. Kun mun on vaan pakko pitää kaikki ovet ja ikkunat auki koko ajan. 

-metelöivänaapuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä on tosi ihanat naapurin ja olen useimmiten itsekin sellainen. Toki eripuraa joskus tulee, mutta toisaalta autetaan, viihdytään yhdessäkin jne. Tuo mukavasti turvallisuutta kun naapurusto on tuttu, ja yhdessä pidetään ympäristöstä huolta. Arvokasta. Eikä kaikille tosiaan sovi. 

Vierailija
4/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ihan kiva naapuri, ja mun naapurit on kivoja. En nyt sen tarkemmin tunne, mutta hymyillään ja tervehditään aina, joskus jotain small talkia jostain taloyhtiön asiasta.

Vierailija
5/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavia naapureita on. Itsekin olen ilmeisesti mukava. Välillä vaihdetaan muutama sana. Ihan kaikkia naapureita en tunne. 

Vierailija
6/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä naapureita. Asun omakotitaloalueella Hattulassa.

Vierailija
7/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen kiva naapuri ollut aina ja myös itselläni on enimmäkseen ja lähes aina ollut ainoastaan kivoja naapureita. 

Vierailija
8/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen :(

Vierailija
10/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seinänaapurissa asuu tosi mukava n. 75-80-vuotias yksinasuva nainen. Rupatellaan usein, kun törmätään rappukäytävässä tai vaikka bussissa. 

Ei kaikki naapurit onneksi ole kamalia.

Vierailija
11/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiva naapuri! Edellisessä asunnossa naapurina asuvat vanhat rouvat tulivat pyytämään apua milloin minkäkin asian kanssa ja etsin avaimia roskiksesta, vaihdoin palovaroittimen pariston ja soitin naapurin pojan paikalle kun naapuri oli lukinnut itsensä ulos.

Vierailija
12/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naapurien kanssa tarvitse alinomaan seurustella. Ei olla yhtä perhettä 

Vierailija
13/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naapurit ovat kivoja, kun pitää etäisyyttä. 👍 

Vierailija
14/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras naapuri on näkymätön, kuulumaton ja hajuton.

Vierailija
15/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Koskaan en ole halunnut tutustua naapuriini.

Vierailija
16/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut itähelsinkiläisestä rivitaloyhtiöstä, josta muutetaan pois perhe kerrallaan yhden täysin häiriintyneen insinöörin takia.

Vierailija
17/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit on kivoja. Kummankin seinän takana asuaa eläkeläisnainen eikä koskaan kuulu mitään häiritseviä ääiniä. Muutenkin ihanan rauhallinen taloyhtiö.

Vierailija
18/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras naapuri on näkymätön, kuulumaton ja hajuton.

Minä taidan sitten olla tuollainen. :) -Ap

Vierailija
19/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten kukin määrittelee hyvän naapurin. Omasta mielestäni olisit hyvä naapuri, koska olet aika samanlainen kun itsekin. En pidä meteliä, enkä pahemmin jutustele naapurien kanssa, tervehdin kyllä tavatessa. Mielellään liikun itsekin illalla.

Vierailija
20/37 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina rauhallista ja öisin ihan hiljaista. Oletan että naapurit on vähintäänkin ok, mutta harvoin niihin törmää ja silloin vaan moikataan. Tai olen varmaan moikannut vieraillekin, en edes tiedä näöltä varmasti kuin 2 naapuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi