Onko oikeasti olemassa kivoja naapureita?
Oletko sinä itse kiva naapuri? Omasta mielestäni olen neutraalinaapuri. En pahemmin juttele naapureiden kanssa, enkä myöskään pidä mitään meteliä. Harvoin naapurit edes näkevätkään minua kun liikun ulkona kaupoissa myöhään illalla.
Kommentit (37)
Yök joudun haisteleen tupakkaa. Kun mun on vaan pakko pitää kaikki ovet ja ikkunat auki koko ajan.
-metelöivänaapuri
Juu, meillä on tosi ihanat naapurin ja olen useimmiten itsekin sellainen. Toki eripuraa joskus tulee, mutta toisaalta autetaan, viihdytään yhdessäkin jne. Tuo mukavasti turvallisuutta kun naapurusto on tuttu, ja yhdessä pidetään ympäristöstä huolta. Arvokasta. Eikä kaikille tosiaan sovi.
Olen varmaan ihan kiva naapuri, ja mun naapurit on kivoja. En nyt sen tarkemmin tunne, mutta hymyillään ja tervehditään aina, joskus jotain small talkia jostain taloyhtiön asiasta.
Ihan mukavia naapureita on. Itsekin olen ilmeisesti mukava. Välillä vaihdetaan muutama sana. Ihan kaikkia naapureita en tunne.
Minulla on vain hyviä naapureita. Asun omakotitaloalueella Hattulassa.
Tottakai olen kiva naapuri ollut aina ja myös itselläni on enimmäkseen ja lähes aina ollut ainoastaan kivoja naapureita.
Mun seinänaapurissa asuu tosi mukava n. 75-80-vuotias yksinasuva nainen. Rupatellaan usein, kun törmätään rappukäytävässä tai vaikka bussissa.
Ei kaikki naapurit onneksi ole kamalia.
Minä olen kiva naapuri! Edellisessä asunnossa naapurina asuvat vanhat rouvat tulivat pyytämään apua milloin minkäkin asian kanssa ja etsin avaimia roskiksesta, vaihdoin palovaroittimen pariston ja soitin naapurin pojan paikalle kun naapuri oli lukinnut itsensä ulos.
Ei naapurien kanssa tarvitse alinomaan seurustella. Ei olla yhtä perhettä
Kaikki naapurit ovat kivoja, kun pitää etäisyyttä. 👍
Paras naapuri on näkymätön, kuulumaton ja hajuton.
En tiedä. Koskaan en ole halunnut tutustua naapuriini.
Olen kuullut itähelsinkiläisestä rivitaloyhtiöstä, josta muutetaan pois perhe kerrallaan yhden täysin häiriintyneen insinöörin takia.
Mun naapurit on kivoja. Kummankin seinän takana asuaa eläkeläisnainen eikä koskaan kuulu mitään häiritseviä ääiniä. Muutenkin ihanan rauhallinen taloyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Paras naapuri on näkymätön, kuulumaton ja hajuton.
Minä taidan sitten olla tuollainen. :) -Ap
Riippuu miten kukin määrittelee hyvän naapurin. Omasta mielestäni olisit hyvä naapuri, koska olet aika samanlainen kun itsekin. En pidä meteliä, enkä pahemmin jutustele naapurien kanssa, tervehdin kyllä tavatessa. Mielellään liikun itsekin illalla.
Täällä on aina rauhallista ja öisin ihan hiljaista. Oletan että naapurit on vähintäänkin ok, mutta harvoin niihin törmää ja silloin vaan moikataan. Tai olen varmaan moikannut vieraillekin, en edes tiedä näöltä varmasti kuin 2 naapuria.
Mun naapurit on ihan hyviä kavereitani. Siis en tuntenut heitä ennen muuttoa. Ollaan tutustuttu ja käydään kylässä ym.