Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Veikkaan että Huisku on Lloyd Libiso. On nyt ollut paljon esillä ja kaikki täsmää häneen...
Huisku vois olla vaikka Sexmane.
Kuka se pikkutuhmia puhunut hahmo oli? Kuka on noin varma itsestään? Benjamin epäili Hillmania. Voisko olla se?
Vierailija kirjoitti:
Mikä noita tuomareita vaivaa? Eikös se Jennika Vigman ole kuitenkin ammattilaulaja tai ei ainakaan ihan pelkkä harrastelija eli miksi veikkasivat Tikkaria häneksi, vaikka tuosta Tikarista kuulee, ettei ole ainakaan ammattilaulaja.
Todellinen ammattilainen onnistuu myös kuulostamaan siltä että olisi aivan osaamaton :)
Voisko huisku olla Toni Björk?
Toivottavasti seuraavissa jaksoissa ei muuten tule vastaan enää yhtään tollaista kamalaa renkutusta niinkuin se mörkö biisi. Tuli mun uniin... MÖRKÖ! MÖRKÖ!
Voi taivas!
Mörkö-esitys oli pelottava. Lapset on säikähtäneet monissa kodeissa. Ja aikuiset myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "etsivät" puhuvat vihje-nauhoitusten päälle? Osa vihjeistä menee ohi, kun molkottavat omiaan, eikä kuule.
Kuuluu formaattiin. Ei niitä ääniä kuultaisi, jos niin haluttaisiin. Voivat höpöttää vaikka koko ajan, ne saadaan kyllä pois.
Tuo olisi kyllä tervetullut uudistus, eli aina kun on hahmon esitys tai ne vihjevideot niin panelistien mikit menee mykäksi.
Häiritsevää tosiaan se niiden päälle puhe kun koittaa itse kuunnella vihjeitä ja itse esityksiä.
Eikä varmaan olisi keltään pois tuo uudistus jos ei katsojat kuulisi noita panelistien "mä tiedän, mä tiedän" huudahduksia tai löpinöitä kesken vihjeiden tai esitysten.
Benjamin nimeää melkein jokaisen hahmon olevan joku homo tai lesbo.
Ihan vaikuttaa sille tokkopa muita edes taitaa tuntea.
Minttu on Sampo Kaulanen. Ei erityinen laulaja.
Mato = Krisse Salminen
Kalakukko = Mikko Kuustonen
Yö ja Päivä = Arja Koriseva
Tikkari = Paula Vesala
Pesukarhu = Antti Tuisku
Kakka = Auri Kananen
Luuranko = Tinze
Tähkä = Marko Anttila
Huisku = Cristal Snow
Minttu = Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Minttu on Toni Wirtanen.
tää tuli itellekki mieleen mutta en kehdannut sanoa ku tulee 20 alapeukkua ja menee yöunet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse Salminen on kakka
Ei ole, koska Krisse on ollut jo mukana tässä formaatissa.
Onko tuolla joku sääntö, ettei aiemmin mukana ollut saisi enää uudestaan osallistua? Tämä Krisse Salminen on kyllä juuri niin kananaivon oloinen, että en yhtään hämmästyisi, jos olisi uudelleen tuonne ängennyt.
Se "Krisse" on vain sen hahmo. Ei se oikeasti semmoinen ole.
Ja tähän ei ängetä, tähän pyydetään.
Yö ja päivä Froor Jansen. Paras tulkinta ehdottomasti.
PMMP taatusti mukana...mutta mitkä hahmot?