Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Auri Kananen vois tosiaan olla Kakka, Kataja perusteli hyvin. Mä en kyllä tiedä Aurin ääntä.
Päiväkoti-ikäisillä on varmaan kotikatsomoissa hauskaa. Kakka! Hihihii. :)
Kerrankin Kataja arvasi jotain ihan mahdollista, eikä Arttu Harkkia yms.
Vierailija kirjoitti:
Kakkane Sara Siipola.
Tai Auri kananen.
Niinpä. Sara Siipola Mä oon paskana.
Vierailija kirjoitti:
Auri Kananen vois tosiaan olla Kakka, Kataja perusteli hyvin. Mä en kyllä tiedä Aurin ääntä.
FarkkuJalatkin vois mätsätä.
Olipa harvinaisen hölmö esitys taas tällä kakkapökäleellä vai mikä lie... Ärsyttävä jollotus ja selvästi taas kerran tuokin typrä hahmo luotu sitä silmällä pitäen, että lapset tykkäävät usein tuollaisista eli hahmo luulee pääsevänsä pitkälle tuossa kisassa näiden pilttien suosiossa, kun vanhemmat äänestävät tietysti piltin käskystä. Saisi mokoma tippua tänään.
Onko Raasu Indican Jonsu? Jonsun äiti on muskarin ope ja Raasu sanoi olleensa musaopettajan suosikki.
Raasu on ollut lavalla, mutta ei kuulosta laulajalta. Eli jostain muusta syystä lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu se Tikkari varmasti on.
Eihän tuo tikkari osaa laulaa. Harrastelija selvästi laulunlahjoiltaan, joten tuskin on mikään ammattilaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Krisse Salminen on kakka
Ei ole, koska Krisse on ollut jo mukana tässä formaatissa.
Anna Puu se Tikkari varmasti on.
Eihän tuo tikkari osaa laulaa. Harrastelija selvästi laulunlahjoiltaan, joten tuskin on mikään ammattilaulaja.
Ei Anna Puukaan osaa laulaa eli sopii oikein hyvin tuohon hahmoon. Se, että on ammattilaulaja, ei nykypäivänä tarkoita, että osaa välttämättä laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Raasu on ollut lavalla, mutta ei kuulosta laulajalta. Eli jostain muusta syystä lavalla.
Ellen.
Vierailija kirjoitti:
Raasu on Ellen Jokikunnas!!!!
Nyt kun sanoit, niin kuulosti Elleniltä.
Ellen Jokikunnaksen ääni on liian helposti tunnistettava. Raasun henkilöllisyydestä ei voi erehtyä.
No nyt on kakkavitsejä :D