Mikä sinua ärsyttää teidän työpaikan kulttuurissa?
Minua ärsyttää se, että toksinen työpaikkakäytös on normaalia.
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppikunnat ja pskanjauhaminen muista. Oikeasti ihan käsittämätöntä millaisia läyhääjiä aikuiset ihmiset voikaan olla.
Tämä on kauheaa. Ja se ettei voi luottaa keneenkään! ELää kuin saippuasarjassa..
Ei se vielä mitään, mutta kun työpaikan esimies/johtaja/rehtori vetää sitä kaveri-/juoru-/pjauhantapiiriä ja pitää siis hovia. Se tosiaan murtaa työpaikan hyvän ilmapiirin. Eikä siinäkään mitään, mutta kun tulee kahdenkesken ilkeilemään lapsellisesti, kahdenkeskewn ettei jää kiinni. On itse muodollisesti epäpätevä ja se sitä riepoo.
Hoitoalalla se, kun ei jakseta kuunnella toisen puhuessa työasioita. Vain, jos kertoo epäonnistumisistaan, mielelenkiinto herää. Samoin, jos jatkuvasti jotkut yrittävät työntää työnsä muille.
Puututa!