Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua ärsyttää teidän työpaikan kulttuurissa?

Vierailija
11.06.2024 |

Minua ärsyttää se, että toksinen työpaikkakäytös on normaalia.

Kommentit (523)

Vierailija
521/523 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puututa!

Vierailija
522/523 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuppikunnat ja pskanjauhaminen muista. Oikeasti ihan käsittämätöntä millaisia läyhääjiä aikuiset ihmiset voikaan olla.

Tämä on kauheaa. Ja se ettei voi luottaa keneenkään! ELää kuin saippuasarjassa..

Ei se vielä mitään, mutta kun työpaikan esimies/johtaja/rehtori vetää sitä kaveri-/juoru-/pjauhantapiiriä ja pitää siis hovia. Se tosiaan murtaa työpaikan hyvän ilmapiirin. Eikä siinäkään mitään, mutta kun tulee kahdenkesken ilkeilemään lapsellisesti, kahdenkeskewn ettei jää kiinni. On itse muodollisesti epäpätevä ja se sitä riepoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/523 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla se, kun ei jakseta kuunnella toisen puhuessa työasioita. Vain, jos kertoo epäonnistumisistaan, mielelenkiinto herää. Samoin, jos jatkuvasti jotkut yrittävät työntää työnsä muille.