Nostetaan kissa pöydälle: Kuinka tärkeää sinulle on kumppansi paksut hiukset?
Miten on? Itse vaadin paksut ja tuuheat hiukset.
Kommentit (52)
Ei mitenkään erityisen tärkeät. Jos kumppanini saisi päähänsä ajella hiuksensa siiliksi tai vaikka kaljuksi niin toki se yllätttäisi mutta en estäisi.
Minusta kumppanissani parhainta (, joskus toki myös ikävintä) on se, että hän on oma itsensä, eikä se mitä hän on tai on olematta ole hiuskarvoista kiinni.
Uskovainen mies
Hiusten määrällä ei ole väliä kunhan ne ovat siistit. Kalju on paljon parempi kuin rumasti hapsottava, hoitamaton ja leikkamaton tuuhea pehko.
Ei tarvitse nostaa kissaa pöydälle, tulee ihan itsekseen.
Öööö mitä ihmettä.... Ei ollenkaan? N32
Hiukset nyt viiminen asia minkä perusteella miestä valitsen
Vierailija kirjoitti:
Öööö mitä ihmettä.... Ei ollenkaan? N32
Hiukset nyt viiminen asia minkä perusteella miestä valitsen
Ai viivotin kädessä kuitenkin?
AP
Minun miehelläni ei ole paksuja hiuksia. Jo silloin kun tapasimme oli selvää että hän kaljuuntuu. Eipä tuo ole haitannut mitenkään.
Onhan ne puolison hiukset harventuneet tässä 40 yhteisen vuoden aikana. Ja on tullut iskämahaakin mutta eipä sillä ulkonäöllä merkitystä enää ole. Itsekin oon rupsahtanut
Suomen Pierce Brosnan Arto Satonen on muuten sinkku. Ministeri Satonen lähestyy kuuttakymmentä mutta on edelleen tuuheatukkainen ja komea kuin nuori ori. Ihan vaan vinkiksi naisille:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Pierce Brosnan Arto Satonen on muuten sinkku. Ministeri Satonen lähestyy kuuttakymmentä mutta on edelleen tuuheatukkainen ja komea kuin nuori ori. Ihan vaan vinkiksi naisille:
Kyllä, hän on hyvä mies.
AP
Ei ole minkäänlainen kriteeri. Mun mies on ollut kalju jo ennen kuin me edes tavattiin ja hyvin olen jaksanut katsella kohta 20 vuotta. Minun silmään miellyttävät kasvot on olennaisempi asia, puhumattakaan sitten jostain ihan oikeista kriteereistä, kuten persoona, käytös ja arvot... Tukan paksuus olisi kyllä ihan vihonviimeinen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minkäänlainen kriteeri. Mun mies on ollut kalju jo ennen kuin me edes tavattiin ja hyvin olen jaksanut katsella kohta 20 vuotta. Minun silmään miellyttävät kasvot on olennaisempi asia, puhumattakaan sitten jostain ihan oikeista kriteereistä, kuten persoona, käytös ja arvot... Tukan paksuus olisi kyllä ihan vihonviimeinen kriteeri.
Miksi hän ei käytä tupeeta tai mene hiustensiirtoon?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Katsos joidenkin miesten (ja yjtälailla naisten) parhaimmat puolett ja piirteet ovat enempi hiusten / päänahan alla aivoissa ja teoissa käytöstä ja huomaavaisuutta unohtamatta, eivätkä hiuksissa.
Etkö ole ikinä kuullut viisautta, kuinka hiukset ja järki eivät viihdy samassa päässä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Katsos joidenkin miesten (ja yjtälailla naisten) parhaimmat puolett ja piirteet ovat enempi hiusten / päänahan alla aivoissa ja teoissa käytöstä ja huomaavaisuutta unohtamatta, eivätkä hiuksissa.
Etkö ole ikinä kuullut viisautta, kuinka hiukset ja järki eivät viihdy samassa päässä.
Eri
Typerä kommentti. Vaivaako kade?
AP
Ei yhtään hullumpi kysymys. Kyllähän se niin on että hiirenhäntöisille tulee hiirenhäntäisiä jälkeläisiä. Ohuet hiukset ovat kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään hullumpi kysymys. Kyllähän se niin on että hiirenhäntöisille tulee hiirenhäntäisiä jälkeläisiä. Ohuet hiukset ovat kamalat.
Aivan oikein. Sinä olet hyvä ihminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei mitään tarvetta. Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei mitään tarvetta. Miksi pitäisi?
Mitäs mieltä minä olin? Joko hokaat? Niin.
AP
Ollaan molemmat kaljuja. Ei keskitytä pikkuasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat kaljuja. Ei keskitytä pikkuasioihin.
Siis oletteko miespari???
AP
Tää on se täydellinen hiusraja -mies pakkomielteineen.