Nostetaan kissa pöydälle: Kuinka tärkeää sinulle on kumppansi paksut hiukset?
Miten on? Itse vaadin paksut ja tuuheat hiukset.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minkäänlainen kriteeri. Mun mies on ollut kalju jo ennen kuin me edes tavattiin ja hyvin olen jaksanut katsella kohta 20 vuotta. Minun silmään miellyttävät kasvot on olennaisempi asia, puhumattakaan sitten jostain ihan oikeista kriteereistä, kuten persoona, käytös ja arvot... Tukan paksuus olisi kyllä ihan vihonviimeinen kriteeri.
Miksi hän ei käytä tupeeta tai mene hiustensiirtoon?
AP
Ei mitään tarvetta. Miksi pitäisi?
Mitäs mieltä minä olin? Joko hokaat? Niin.
AP
Mitä väliä sillä on mitä mieltä sinä olet mun puolisosta? En ymmärrä.
Puoliso ajoi loputkin hiukset pois, kun ne harvenivat liiaksi. Kyllä kalju mes, joka on itsevarmasti kalju, on paljon mukavampi katsella kuin tyyppi, joka yrittää kaikin keinoin peitellä kaljuuttaan.
Ihan sama, vaikka nainen on kalju, kunhan on sängyssä hyvä!
Miehelläni on tuuheat lyhyet hiukset, joista pidän paljon. Mutta olisin hänen kanssaan hiuksista riippumatta, sillä pidän vielä paljon enemmän hänestä itsestään kuin hänen hiuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat kaljuja. Ei keskitytä pikkuasioihin.
Siis oletteko miespari???
AP
Mistänlähtien kaljuus on kertonut seksualisesta suuntautuneisuudesta? Olivatko mm. Sean Connery ja Urho Kekkonenkin homoja?Miksei hetero tai lesbo -parista molemmilla voisi myös olla yhtä hyvin kaljupää kuin vaikka pitkät rastat?
Uskovainen mies
Jos nyt siis puhutaan miehistä, niin mulle ei ole lainkaan tärkeää, oon tykännyt aina kaljuista miehistä, siis ihan täyskalju, eikä mikään pellehermanni-tai kiila kasvatettu pään yli -tukka. Parroista tykkään miehillä kyllä.
Miehellä pitää olla paksut hiukset ja paksut hauikset 😍😍😍
Mitenkäs nämä nyt liittyy toisiinsa, kissanrontti pöydällä ja emännän tukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minkäänlainen kriteeri. Mun mies on ollut kalju jo ennen kuin me edes tavattiin ja hyvin olen jaksanut katsella kohta 20 vuotta. Minun silmään miellyttävät kasvot on olennaisempi asia, puhumattakaan sitten jostain ihan oikeista kriteereistä, kuten persoona, käytös ja arvot... Tukan paksuus olisi kyllä ihan vihonviimeinen kriteeri.
Miksi hän ei käytä tupeeta tai mene hiustensiirtoon?
AP
Mee sä hullu hoitoon!
Kenenkään hiukset eivät ole minulle missään määrin tärkeät. Pitäisin outona henkilöä jolla tuollaista ilmenisi.