Nostetaan kissa pöydälle: Kuinka tärkeää sinulle on kumppansi paksut hiukset?
Miten on? Itse vaadin paksut ja tuuheat hiukset.
Kommentit (52)
Kumppanilla on paksut hiukset, mutta pitäisin hänestä vaikka olisi kalju. Tärkeämpää minulle on hänen muut ominaisuutensa.
Hyvä sopivasti lihaksikas vartalo naisella on tärkein. Hiukset tai kasvot on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanilla on paksut hiukset, mutta pitäisin hänestä vaikka olisi kalju. Tärkeämpää minulle on hänen muut ominaisuutensa.
Niin varmaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sopivasti lihaksikas vartalo naisella on tärkein. Hiukset tai kasvot on sivuseikka.
Lihaksikas nainen?
AP
Ilman muuta on tärkeät. Siksi mulle kelpaa vain afrikan ihanat pörröpäät. Euroopassa ei ole, kuin kaljuja kalkkunan näköisiä miehiä!
Ei ole kissaa karvoihin katsominen.
Aivan naurettava aloitus taas. Jos sinulle tärkeä niin etsi paksuhiuksinen.
Kun itselläni on riittävästi hiuksia niin ei mitään merkitystä vaikka niitä puolisolla ei ole yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas nainen?
AP
Kyllä kiitos! Ei steroideilla pumpattu tietenkään.
Senkun vaadit. Ohuet on.
Mitenkäs sitten, jos paksuhiuksinen kumppanisi sairastuu vaikka syöpään ja hiukset lähtevät, jätätkö hänet? Ja kun hiukset kasvavat takaisin, niin aloitat seurustelun uudelleen?
Mun miehellä on ohuet hiukset. Ei haittaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas nainen?
AP
Kyllä kiitos! Ei steroideilla pumpattu tietenkään.
Jotkut naisethan kuvittelevat, että jos käy salilla treenaamassa niin voi tulla "liian isot" lihakset. Juu ei tule naiselle ilman kiellettyjä aineita.
Jos hiuksenne on ohuet, miksi ette käytä tupeeta? En ymmärrä.
AP
Jaahas jollain palstahullulla on uusi jankutuksenaihe, ihmeen kauan ne jaksaa samoja hokeakin
Jos on tahallaan ajanut kaljuksi, en tykkää asenteesta.
Jos on muuten kalju, mulle samantekevää.
Minulla on semmoinen Jukolan jussi, parturiin tunnin aika vähintään. Ei ole helppoa eikä halpaa touhua. Ilman tukkaa säästää shampoot ja leikkuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos hiuksenne on ohuet, miksi ette käytä tupeeta? En ymmärrä.
AP
Kun ei kaikkia kiinnosta ne hiukset juurikaan. Mulla oheni keski-iässä hiukset paljon (olen nainen), ja leikkasin sitten vaan lyhyeksi. Ei mua kiinnosta ulkonäkö tässä iässä enää, en viitsisi mitään hiostavaa tupeeta käyttää, vaikka menisin kokonaan kaljuksi. Mutta niille joita hiuksettomuus haittaa, tuo on toki vaihtoehto.
Ja joo, kumppanissa ei hiukset tai hiuksettomuus, tai ulkonäkö muutenkaan, kiinnosta pätkääkään.
Ei ollenkaan. Ulkonäkö kaulasta ylöspäin ei juurikaan kiinnosta minua.