Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kainalot ei kestä dödöjä, apua!

Vierailija
11.06.2024 |

Oon kokeillut monia eri dödöjä ja parin käyttökerran jälkeen alkaa kauhea kutina. Pesen kainalot 1-3 krt päivässä. 

Pakko käyttää dödöjä kun muuten haisen 😊 vinkkejä ???? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Vichyn 48h tai 72h. 

Vierailija
22/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osta luontaistuotekaupoista luonnon deodorantteja.

Eikä hiki haise puhtaalla iholla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasooda tai etikka.

Noillla kemianteollisuuden tuotteilla vain pahennat asiaa.

Vierailija
24/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat kokee hajusteet ongelmana, mutta dödön alkoholi myös ärsyttää herkkää ihoa. Pesu 2 krt/pvä olisi hyvä olla, ei enempää.

Vierailija
25/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma. Sain lääkäriltä vinkin, että ei ajele kainalokarvoja pois. Leikkaan pienillä kynsisaksilla vähän lyhyemmäksi silloin tällöin. Kaukaloiden iho on parantunut, deodoranttia sietää. Itse käytän dermosilia. Rexonat yms. on täysin pois suljettuja, ärsyttävät kainaloita. Mutta pointti siis, että kun lakkasin kokonaan poistamasta kainalokarvoja ajellen ja  höyläten, kainalot alkoi sietää deodoranttia pikku hiljaa.

Vierailija
26/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko täällä ollut vielä, mutta itsellä talkki auttoi kainalon kutinaan.

Vierailija
27/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV 48 h antiperspirant, on Allergia- ja astmaliiton hyväksymä.

Vierailija
28/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hankalaa, etenkin kun oma nenä voi tottua hien hajuun. Minulla on hyvä ystävä, joka ei käytä mitään dödöjä, vaan etikkavedellä pesee. Hän on näitä ihmisiä, jotka pesee pyykitkin pesupähkinöillä eikä pyykinpesuaineella. Tämä on ikävä sanoa, mutta kyllä hän todellakin haisee välillä hieltä. En ole koskaan maininnut, koska hän itse mainostaa, miten etikkavesi riittää. Hän ei pese hiuksiaan shampoolla ja minusta välillä haisee myös likaiset hiukset/ päänahka. Ei se paha haju ole, mutta hänen ominaistuoksunsa,

Vierailija
29/29 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Favora tai Vichy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi